[80 B3 1.8S RU LPG] Gaśnie na benzynie.
- roodster80s
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
- Lokalizacja: Proszowice koło Krk
[80 B3 1.8S RU LPG] Gaśnie na benzynie.
Panowie ostatnio postanowiłem przepalic Audiczke na beznynie... Po kupnie pojazdu nic sie nie działo chodziła normalnie. Stała troche. Zatankowałem jej 10L swiezego paliwka przełączyłem na benzyne... A tu nie chce sie zbytnio krecac. Na luzie po puszczeniu pedała gazu odrazu gaśnie... Na wolnych obrotach autem trzepie jakby nie palil na wszystkie cylindry. Na wysokich gdzies tak od 4 tys zaczyna sie wkrecac.. Ale wyzszego biegu jak 3 nie da sie uzyc bo zdycha... Na dodatek w aucie strasznie benzyną czuc. Po przełączeniu na gaz wszystko jest wporządku. Pali bezproblemowo trzyma oboroty i ładnie ciągnie co to moze byc? Co mogło sie stac z gaźnikiem?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 sty 2011, 18:47
[80 B3 1.8 Ru LPG]gasnie na benzynie
http://moto.allegro.pl/audi-80-cewka-po ... 95449.html
W silniku RU powinno być coś podobnego/pompka mechaniczna palia/.Znajduje się ona trochę niżej niż czujniki w bok.W silniku NE miałem podobny problem poprzedni właściciel jeździł tylko na lpg.Wcześniej oczywiście benzynę wypalił do końca.Efekt taki,ze pompka była w stanie agonalnym trzeba było kupić nowa / ok 95zl bo nie chciałem Toprana/.Potem jeszcze ten plastik pod nią wraz z ta gumka,która w niego wchodzi.Następnie rozebrać ,wyczyścić gaźnik,zmienić filtr paliwa.Teraz wszystko chodzi jak należy nie gaśnie,nie szarpie.
Jeszcze jedno z 3 proponowanych przez sprzedawców pompek Audi / VW tylko jedna pasowała, różniły się wejściem,ktore wchodzi w silnik.Samochód z 91 roku silnik Ne 1.8 .
W silniku RU powinno być coś podobnego/pompka mechaniczna palia/.Znajduje się ona trochę niżej niż czujniki w bok.W silniku NE miałem podobny problem poprzedni właściciel jeździł tylko na lpg.Wcześniej oczywiście benzynę wypalił do końca.Efekt taki,ze pompka była w stanie agonalnym trzeba było kupić nowa / ok 95zl bo nie chciałem Toprana/.Potem jeszcze ten plastik pod nią wraz z ta gumka,która w niego wchodzi.Następnie rozebrać ,wyczyścić gaźnik,zmienić filtr paliwa.Teraz wszystko chodzi jak należy nie gaśnie,nie szarpie.
Jeszcze jedno z 3 proponowanych przez sprzedawców pompek Audi / VW tylko jedna pasowała, różniły się wejściem,ktore wchodzi w silnik.Samochód z 91 roku silnik Ne 1.8 .
witam u mnie tez na benzynie chodzi gorzej niz na gazie, tylko tyle ze ostatnio zaczelo strasznie smierdziec gazem z okolic wlotu powietrza do filtra przy przekreceniu zaplonu (nie odpaleniu) wystarczy ze przekrece na zaplon i sam gaz przy parowniku jest szczelnie, ostatnio parownik zamarzl na samym zaplonie moze byc tak ze puszcza gaz za szybko czy cos? bo czuje sie nie bezpiecznie
no wlasnie tak to wyglada musze jechac do gazownika, bo nie wiemjaka dawka gazu idzie a jaka powietrza...
[ Dodano: 2015-05-03, 22:10 ]
mam parownik lovato chyba,,, i czasem jak jade na gazie to potrafi jechac jakby na samym zaplonie po prostu obrotomierz spada na zero i jade z sila silnika i czasem jak po chwili wcisne przycisk :r: na przelaczniku pb/lpg to zaskoczy i jedzie dalej co to moze byc ? cewka?przy reduktorze?
2 problem to to ze przy wylaczeniu silnika jest cisnienie w parowniku i jak nacisne ten przycisk na cewce parownika to powietrze wyleci i tyle, moze cos wam to da, pozdr.
[ Dodano: 2015-05-03, 22:10 ]
mam parownik lovato chyba,,, i czasem jak jade na gazie to potrafi jechac jakby na samym zaplonie po prostu obrotomierz spada na zero i jade z sila silnika i czasem jak po chwili wcisne przycisk :r: na przelaczniku pb/lpg to zaskoczy i jedzie dalej co to moze byc ? cewka?przy reduktorze?
2 problem to to ze przy wylaczeniu silnika jest cisnienie w parowniku i jak nacisne ten przycisk na cewce parownika to powietrze wyleci i tyle, moze cos wam to da, pozdr.