Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1Z] napinacz paska wieloklinowego

Awatar użytkownika
Spietyq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Spietyq » 30 sty 2011, 23:34

info dla fabian99, a tak ok. 150zł to jest cena za uszczelnienie kompletnie pompy tak tak i to człowiek z forum ma zajebi... wiedzę no i nie puszcza w skarpetach
fabian99 pisze:mam wyciągnięta pompę wtryskowa bo ciekła i jest na uszczelnieniu, koszt uszczelnienia 430zl
joint32 pisze:Pasek mam Gatesa
tylko nie Gates w większości przypadków lipa, polecam contitech albo bosch

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 01 lut 2011, 13:42

joint32 pisze:Myślałem nad zmianą paska ,ale boję się ,że będzie to samo i będzie trzeba kupić napinacz.
Nic nie będzie, ja jeżdżę na "sztywnym" napinaczem, jedyny problem to założenie nowego paska, można kupić dłuższy o 4mm. Gorsze jest nie wymienienie paska, bo jak pęknie...

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 01 lut 2011, 14:20

UKI_XX pisze:wymienić oring pod częścią wysokiego ciśnienia można bez zdejmowania tyłu pompy <ok>
A jak to się da inaczej zrobić :?:
Chodzi o ten oring :?:
Obrazek

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 01 lut 2011, 19:24

dubbler, ale ja mam nowy pasek bo stary właśnie pękł,i nie chcę kupować drugiego nowego bo czasem się okaże ,że też będzie piszczał.

Awatar użytkownika
guzio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 06 cze 2007, 22:26
Lokalizacja: Chełm

Post autor: guzio » 10 lut 2011, 22:32

Ja także założyłem nowy pasek,niestety Gates.Rano po odpaleniu przez jakieś 2-3 min piszczy,Napinacz jest OK.

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 11 lut 2011, 16:31

Na razie odłączyłem podgrzewacz płynu chłodniczego to nie piszczy bo piszczał tylko przy dużym obciążeniu altka.Jak do przyszłej zimy nie przestanie to go zmienię.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 11 lut 2011, 17:20

guzio pisze:Ja także założyłem nowy pasek,niestety Gates.
Podobno te paski są kiepskie strasznie :-/ Conti polecam...

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 11 lut 2011, 23:20

Teraz to po frytkach :mrgreen:

audiscene
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 01 mar 2011, 20:16

Post autor: audiscene » 03 mar 2011, 19:14

Mam problem ponieważ chciałem kupić na serwisie tulejkę i ośkę do napinacza paska wielorowkowego ale muszę znać numer seryjny.Orientuje się ktoś jaki to jest nr. z góry dzięki

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 03 mar 2011, 19:30

Co do paska Gates jest bez zarzutu a co do piszczenia to bym radził sprawdzić koło pasowe ;-)

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 03 mar 2011, 20:57

U mnie też trochę piszczy po odpaleniu, ale to chyba koło pasowe bo mi bije co widać gołym okiem. Orientuje się ktoś ile takie koło kosztuje?

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 03 mar 2011, 21:33

Dobrej firmy Corteco 386zł z przesyłką wymieniałem ostatnio ;-)

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 04 mar 2011, 08:19

audiscene pisze:Mam problem ponieważ chciałem kupić na serwisie tulejkę i ośkę do napinacza paska wielorowkowego ale muszę znać numer seryjny.Orientuje się ktoś jaki to jest nr. z góry dzięki
popatrz tu: http://allegro.pl/org-zestaw-napr-napin ... 95629.html

Obrazek

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 27 sty 2012, 23:26

może być że trzpien jest zatarty a napinacz dobry?

[ Dodano: 2012-01-29, 18:59 ]
mam cały zardzewiałą ośke która nie chodzi w ogóle

[ Dodano: 2012-03-21, 21:00 ]
rolka wytrzymała 2 miechy do wymiany i napinacz chyba tez

[ Dodano: 2012-03-26, 18:59 ]
nr tych tuleji moze ktos podać

martita8506
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 17 sty 2011, 23:50

Post autor: martita8506 » 10 kwie 2014, 19:13

napinacz tasmy pk mi padł , prosze mipowiedziec ile kosztuje taki i jakiej firmy , czy to dużo roboty ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl