[90 2.3 20V 7A] brak komunikacji ze sterownikiem ;/
byłem w innym warsztacie i próbowali się podłączyć wszystkim i niczym i nie poszło niestety ;/ nawet kody błyskowy nie idą ;/ I nie wiem dalej co zrobić, żeby na zimnym miał normalne obroty ;/ Cały czas są za niskie. Aktualnie mam podkręcone na przepustnicy śrubka żeby od razu mi nie zgasł na zimnym, ale jak się rozgrzeje to ma jakieś 1300 obr ;/ Nie wiem już co jest nie tak .
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
oczywiście, że nie. Przez pierwszą minutę po odpaleniu muszę dodawać nogą gazu , bo gaśnie, ale jak już złapie troszeczkę tempieratury, po dosłownie tej jednej minucie to potem już trzyma na początek 600 rpm, a jak jest rozgrzany już, to utrzymuje w granicach 1000. Dla mnie jest to akceptowalne, nie rozdrabniam się, czy mi spali pół litra więcej czy mniej.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Mój tato w NF (odpowienik NG) z C3 też wywalił korkowca i zastąpił go registrem od gazu.
Ale jest tak ustawione żeby nie gasł gdy zimny a na ciepłym ma 1200-1300 obr/min.
Ja ostatnio wpadłem na pomysł aby dorzucić jeszcze elektrozawór fazy ciekłej LPG, który połączany z wyłącznikiem termicznym dawałby dodatkowe powietrze do puki silnik się nie rozgrzeje.
Ale jest tak ustawione żeby nie gasł gdy zimny a na ciepłym ma 1200-1300 obr/min.
Ja ostatnio wpadłem na pomysł aby dorzucić jeszcze elektrozawór fazy ciekłej LPG, który połączany z wyłącznikiem termicznym dawałby dodatkowe powietrze do puki silnik się nie rozgrzeje.
Mnie to wygląda jakby po prostu pracował bez ssania. Bo po odpaleniu powinien mieć ew. te wyższe obroty i wraz ze wzrostem temp. te obroty powinny spaść do prawidłowych. A tutaj dzieje się jakby na odwrót, wraz ze wzrostem temp. rośnie ilość obrotów. Czujniki temp. mam wymienione, także nie wiem co jest nie tak już, a jak już pisałem wcześniej nie mogę się połączyć z komputerem, to tego nie zdiagnozuje ;/ Może być tak, że silnik dostaje za mało powietrza gdy jest zimny, czyli komputer źle steruje silnikiem krokowym.