Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 2.3 20V 7A] brak komunikacji ze sterownikiem ;/

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
wasil_10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 27 paź 2010, 21:27
Lokalizacja: giżycko

Post autor: wasil_10 » 03 lut 2011, 19:13

witam. mam podobny problem. kabelek od viakena łączy się ze skrzynią (automt) a z silnikiem (7a) już nie... program vag 4.9. autko 1991. a mechanikowi się udawało wcześniej, tylko że nie przez usb.

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 03 lut 2011, 22:23

bo musi być przez com-a,i lepiej starszą wersjąVAG

Grze$iuuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 14 gru 2010, 20:59
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Grze$iuuu » 11 lut 2011, 20:51

byłem w innym warsztacie i próbowali się podłączyć wszystkim i niczym i nie poszło niestety ;/ nawet kody błyskowy nie idą ;/ I nie wiem dalej co zrobić, żeby na zimnym miał normalne obroty ;/ Cały czas są za niskie. Aktualnie mam podkręcone na przepustnicy śrubka żeby od razu mi nie zgasł na zimnym, ale jak się rozgrzeje to ma jakieś 1300 obr ;/ Nie wiem już co jest nie tak .

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 11 lut 2011, 21:18

ja sprawę wolnych olałem. Wypieprz...łem zawór wolnych obrotów, zaślepiłem wszystko co idzie, ustawiłem wolne, żeby były nieco powyżej normalnych i finito. I problem falujących obrotów, poniekąd gaśnięcia też, rozwiązał się.

Grze$iuuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 14 gru 2010, 20:59
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Grze$iuuu » 11 lut 2011, 21:57

I jak odpalisz na zimnym i potem jak się rozgrzeje do 90 stopni to masz te same obroty?? Nic go nie przydławia na zimnym??

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 lut 2011, 00:12

oczywiście, że nie. Przez pierwszą minutę po odpaleniu muszę dodawać nogą gazu , bo gaśnie, ale jak już złapie troszeczkę tempieratury, po dosłownie tej jednej minucie to potem już trzyma na początek 600 rpm, a jak jest rozgrzany już, to utrzymuje w granicach 1000. Dla mnie jest to akceptowalne, nie rozdrabniam się, czy mi spali pół litra więcej czy mniej.

Grze$iuuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 14 gru 2010, 20:59
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Grze$iuuu » 12 lut 2011, 11:07

a to ja mam teraz tą samą sytuację z podłączonym silniczkiem krokowym.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 lut 2011, 17:20

Mój tato w NF (odpowienik NG) z C3 też wywalił korkowca i zastąpił go registrem od gazu.
Ale jest tak ustawione żeby nie gasł gdy zimny a na ciepłym ma 1200-1300 obr/min.

Ja ostatnio wpadłem na pomysł aby dorzucić jeszcze elektrozawór fazy ciekłej LPG, który połączany z wyłącznikiem termicznym dawałby dodatkowe powietrze do puki silnik się nie rozgrzeje.

Grze$iuuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 14 gru 2010, 20:59
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Grze$iuuu » 15 lut 2011, 16:04

Mnie to wygląda jakby po prostu pracował bez ssania. Bo po odpaleniu powinien mieć ew. te wyższe obroty i wraz ze wzrostem temp. te obroty powinny spaść do prawidłowych. A tutaj dzieje się jakby na odwrót, wraz ze wzrostem temp. rośnie ilość obrotów. Czujniki temp. mam wymienione, także nie wiem co jest nie tak już, a jak już pisałem wcześniej nie mogę się połączyć z komputerem, to tego nie zdiagnozuje ;/ Może być tak, że silnik dostaje za mało powietrza gdy jest zimny, czyli komputer źle steruje silnikiem krokowym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl