Audi Cabriolet 2.6 V6
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
quick, to może kupimy marker UV i przez założeniem opon opiszemy sobie nasze felgi i nakleimy na to przezroczystą taśmę (by przy zakładaniu opon napis się nie starł). Pomoże to w udowodnieniu swojej własności po znalezieniu kół. Kiedyś oznakowałem tak telefon, ale zginął całkowicie, więc nie miałem okazji nawet sprawdzić czy to mój, z resztą telefon ma imei i nr seryjne... Szkoda kółek.
przykro mi bardzo, mam nadzieje ze odzyskasz jakos kaske za kola od firmy ochroniarskiej, w koncu po to ne są ale mam wrazenie ze wszystko co jest trzymane na miejscu parkingowm poza autem nie pdlega ochroonie, sprawdz dokladnie umwe zanim zaczniesz dym robic ....
na koniec wyobraz sobie ze mi kiedys dla kól ukradli cale auto, ktore ptem zdewastwoali i porzucili ..
na koniec wyobraz sobie ze mi kiedys dla kól ukradli cale auto, ktore ptem zdewastwoali i porzucili ..
Z racji tego, że bardzo zależy mi na zakupie chłodnicy to pospamuję w temacie.. A więc: śpieszno mi do zakupu chłodnicy. Chłodnica pasuje z każdej B4 z silnikiem 2.6 oraz 2.8. Stan? Ważne aby nie ciekła..
Co do kradzieży kół to dodam jeszcze to...
http://www.facebook.com/event.php?eid=189626347735015
Tak, tak.. facebook..
Co do kradzieży kół to dodam jeszcze to...
http://www.facebook.com/event.php?eid=189626347735015
Tak, tak.. facebook..
Co do chłodnicy to udało mi się wyrwać takie coś..
Trafiła się okazja, której nie można było przepuścić.
A teraz kolejne ogłoszenie:
Potrzebuję zakupić pająka. Jakiś czas temu zmieniałem kierownicę z:
na..
Obudowa pająka wyglądała tak:
więc musiałem ją wymienić i zakupić taką:
Przechodząc do sedna sprawy.. Kierownicę założyło się niewielkimi przeróbkami i pasuje, jednak wajchy pająka przy używaniu ich uderzają o obudowę. Przy okazji słuchać tarcie plastiku o plastik w momencie kręcenia kierownicą. Stąd potrzebuję zakupić pająka - chyba poliftowego.
Trafiła się okazja, której nie można było przepuścić.
A teraz kolejne ogłoszenie:
Potrzebuję zakupić pająka. Jakiś czas temu zmieniałem kierownicę z:
na..
Obudowa pająka wyglądała tak:
więc musiałem ją wymienić i zakupić taką:
Przechodząc do sedna sprawy.. Kierownicę założyło się niewielkimi przeróbkami i pasuje, jednak wajchy pająka przy używaniu ich uderzają o obudowę. Przy okazji słuchać tarcie plastiku o plastik w momencie kręcenia kierownicą. Stąd potrzebuję zakupić pająka - chyba poliftowego.
Regulacja chyba nic nie da. Nikt o tym nie pisze odziwo ale ja zmieniajac kierownice na ta trojramienna z takiej jak mial quick z poduszka musialem rowniez zmienic pajaka, stycznik od klaksony byl zupelnie inaczej rozwiazany w efekcie czego bylo slychac tarcie toi raz a dwa ze kierownica ciezko chodzila.
quick, ale ja nie wiem jaki to ma byc pajak, wzialem pajak z tego samego auta z ktorego kierownice roznica w wygladzie polega na ksztalcie i wogole rozwiazaniu dzialania tego pierscienia od klaksonu, bodajrze chyba z tej kierownicy z poduszka wystaje taki bolec ktory przesowa sie po takim metalowym pierscieniu na obudowie pajaka a w tej trojramiennej jest odwrotnie czy jakos tak, nie pamietam to bylo dwa lata temu . Pamietam tylko ze jak miałem zalozona nowa kiere ze starym pajakiem to nie bylo opcji zeby działal klakson. Ja zmieniałem calego pajak bo mialem calego pod reka ale moze nie trzeba calego.
Tak przy okazji wez ty popatrz czy poskladales wszystko jak nalezy bo oststnio mialem taki przypadek ze w touranie zdjąłem kiere a jak ja zalozylem spowrotem to sie okazalo ze ciezej chodzi i cos obciera, po kombinacjach i kilkukrotnym zdjeciu i zalozeniu przestalo, co bylo i dlaczego przestalo, nie wiem :-|
Tak przy okazji wez ty popatrz czy poskladales wszystko jak nalezy bo oststnio mialem taki przypadek ze w touranie zdjąłem kiere a jak ja zalozylem spowrotem to sie okazalo ze ciezej chodzi i cos obciera, po kombinacjach i kilkukrotnym zdjeciu i zalozeniu przestalo, co bylo i dlaczego przestalo, nie wiem :-|