Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 tdi 1Z]na boschu brak logów dynamicznych

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 lut 2011, 01:14

Dupa a nie mechanik.
Nie wiem co to za człowiek, co od Boscha chce logów dynamicznych. Do tego jestem ciekaw jak zmiana kąta wtrysku oraz dawki wpłynęłaby na uspokojenie świrowania ECU bądź nastawnika. I ciekawe jaki nastawnik posiada mechanik skoro nie odróżnił początkowo Boscha od Pierburga :roll: Nastawnik potencjometryczny czy indukcyjny? A może tego też Ci nie powiedział, tylko rzuca hasłami oraz zasłania się "zrobiłbym ale mi się nie chce". Hah, tak trudno znaleźć w kraju ludzi ogarniających nastawniki potencjometryczne a on mówi to tak, jakby sypał podmianami z rękawa. Boże... widzisz a nie grzmisz.

O odpięcia czujnika położenia wału prosiłem, by zobaczyć reakcję samochodu.

Podmień pompę z nastawnikiem potencjometrycznym na drugą taką samą ale sprawną albo sprawdź swoją na innym TDI z lat od 1991 do marca 1994r (to nie jest kosztowna operacja a dużo mówiąca).
Jeśli to nie rozwiąże problemów to wał zmień.

A na "mechaników" jestem cięty bo raz taki "znachor" położył swoje łapki na moim silniku. Był to pierwszy i ostatni raz gdzie ktoś inny niż ja grzebał w moim samochodzie. Głupotę trzeba tępić.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 lut 2011, 09:56

trepek pisze:Podmień pompę z nastawnikiem potencjometrycznym na drugą taką samą ale sprawną albo sprawdź swoją na innym TDI z lat od 1991 do marca 1994r
Małe sprostowanie ,pompy z nastawnikiem potencjometrycznym montowali do stycznia 94 r ,w lutym zmiana oprogramowania i osprzętu na pierburga i nastawnik indukcyjny ...choć z tego co wiem zdarzały się "rodzynki "z potencjometrem z marca 94. Ale faktem jest że jak nikt tego nie ruszał ,i wcześniej było dobrze ,to raczej szukałbym przyczyny gdzie indziej

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 13 lut 2011, 10:11

aj mam kumpla w pracy i ma 95r. i jest bosh :?:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 lut 2011, 11:20

MUNIOR pisze:
trepek pisze:Podmień pompę z nastawnikiem potencjometrycznym na drugą taką samą ale sprawną albo sprawdź swoją na innym TDI z lat od 1991 do marca 1994r
Małe sprostowanie ,pompy z nastawnikiem potencjometrycznym montowali do stycznia 94 r ,w lutym zmiana oprogramowania i osprzętu na pierburga i nastawnik indukcyjny ...choć z tego co wiem zdarzały się "rodzynki "z potencjometrem z marca 94. Ale faktem jest że jak nikt tego nie ruszał ,i wcześniej było dobrze ,to raczej szukałbym przyczyny gdzie indziej
Ja widziałem datę 3.94 :-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 lut 2011, 14:02

Tak jak pisałem ,cuda się zdarzały ,ale oficjalnie zmiana była w lutym 94roku ,nawet w vagu w tdi timing jest do wyboru >02.94 i < 02.94

[ Dodano: 2011-02-13, 14:04 ]
gibaj pisze:aj mam kumpla w pracy i ma 95r. i jest bosh
A tu to już coś nie tak,to co wpisali w papierach to szczegół ,ale data produkcji na kompie na pewno nie jest z 95 roku ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 13 lut 2011, 18:16

he he tego mu nie sprawdzałem i w sumie w dowód też mu nie zagłądałem ale twierdzi że audi jest z 95r. :roll:

banik82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 17 sty 2009, 14:25
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: banik82 » 13 lut 2011, 19:56

Co do mechanika to koleś jest kumaty jeżdżą do niego z klekotami z całego śląska,mając wiele do czynienia z audicami na boschu i innego tego typu rodzynkami ma na zamiankę własne części między innymi nastawnik potencjometryczny.Na chwile obecną ugadałem sie z kumplem na marzec który udostępni mi kanał i wyjadę na początek z miską olejową w celu dostania się do wału na szczęście mam stary do porównania ,przy okazji poprawie sobie zawieszenie jak wał będzie okej to wtedy wymienie nastawnik.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 lut 2011, 20:03

A tu to już coś nie tak,to co wpisali w papierach to szczegół ,ale data produkcji na kompie na pewno nie jest z 95 roku
W Niemczech liczy się data pierwszej rejestracji.
banik82 pisze:Co do mechanika to koleś jest kumaty
Chęć zrobienia logów dynamicznych na Boschu wszystko o nim powiedziało.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 lut 2011, 21:24

banik82 pisze:Co do mechanika to koleś jest kumaty jeżdżą do niego z klekotami z całego śląska,mając wiele do czynienia z audicami na boschu
A to ciekawe :mrgreen:
banik82 pisze:Co do mechanika to koleś jest kumaty
Gdyby był ,to by wiedział ,że żeby się połączyć vagiem z kompem w audi na przepływce boscha ,trzeba zmienić w opcjach start boud na 240 ... a nie wiedział , teraz już wie ,bo mu powiedziałeś ;-) to raz ,a dwa ,to do ustawienia kąta wtrysku chciał logów dynamicznych :mrgreen: co jest bzdurą totalną .I to ma być kumaty koleś :roll: nie żartuj chłopie :mrgreen:

banik82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 17 sty 2009, 14:25
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: banik82 » 13 lut 2011, 22:27

Zwracam honor koleś jednak nie jest za kumaty :mrgreen: ,ale wracając do tematu to mam problem z autkiem, nadal nie wiem co może powodować błędny odczyt czujnika położenia wału.Koledzy pomóżcie bo przynoszę wstyd naszej marce aż mnie krew zalewa jak na trasie wyprzedzają mnie stare żuki i maluchy a lewym pasem na trasie to już zapomniałem jak się jeździ :lol:
Jedynym plusem jest brak mandatów za prędkość.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 lut 2011, 22:37

Dostaniesz za wolną jazdę :D

A tak na poważnie to inna pompa na zmianę a dopiero później szukanie przyczyny w wale. No chyba, że lubisz dół silnika rozbebeszać ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl