[B4 1.9 tdi 1Z]na boschu brak logów dynamicznych
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Dupa a nie mechanik.
Nie wiem co to za człowiek, co od Boscha chce logów dynamicznych. Do tego jestem ciekaw jak zmiana kąta wtrysku oraz dawki wpłynęłaby na uspokojenie świrowania ECU bądź nastawnika. I ciekawe jaki nastawnik posiada mechanik skoro nie odróżnił początkowo Boscha od Pierburga :roll: Nastawnik potencjometryczny czy indukcyjny? A może tego też Ci nie powiedział, tylko rzuca hasłami oraz zasłania się "zrobiłbym ale mi się nie chce". Hah, tak trudno znaleźć w kraju ludzi ogarniających nastawniki potencjometryczne a on mówi to tak, jakby sypał podmianami z rękawa. Boże... widzisz a nie grzmisz.
O odpięcia czujnika położenia wału prosiłem, by zobaczyć reakcję samochodu.
Podmień pompę z nastawnikiem potencjometrycznym na drugą taką samą ale sprawną albo sprawdź swoją na innym TDI z lat od 1991 do marca 1994r (to nie jest kosztowna operacja a dużo mówiąca).
Jeśli to nie rozwiąże problemów to wał zmień.
A na "mechaników" jestem cięty bo raz taki "znachor" położył swoje łapki na moim silniku. Był to pierwszy i ostatni raz gdzie ktoś inny niż ja grzebał w moim samochodzie. Głupotę trzeba tępić.
Nie wiem co to za człowiek, co od Boscha chce logów dynamicznych. Do tego jestem ciekaw jak zmiana kąta wtrysku oraz dawki wpłynęłaby na uspokojenie świrowania ECU bądź nastawnika. I ciekawe jaki nastawnik posiada mechanik skoro nie odróżnił początkowo Boscha od Pierburga :roll: Nastawnik potencjometryczny czy indukcyjny? A może tego też Ci nie powiedział, tylko rzuca hasłami oraz zasłania się "zrobiłbym ale mi się nie chce". Hah, tak trudno znaleźć w kraju ludzi ogarniających nastawniki potencjometryczne a on mówi to tak, jakby sypał podmianami z rękawa. Boże... widzisz a nie grzmisz.
O odpięcia czujnika położenia wału prosiłem, by zobaczyć reakcję samochodu.
Podmień pompę z nastawnikiem potencjometrycznym na drugą taką samą ale sprawną albo sprawdź swoją na innym TDI z lat od 1991 do marca 1994r (to nie jest kosztowna operacja a dużo mówiąca).
Jeśli to nie rozwiąże problemów to wał zmień.
A na "mechaników" jestem cięty bo raz taki "znachor" położył swoje łapki na moim silniku. Był to pierwszy i ostatni raz gdzie ktoś inny niż ja grzebał w moim samochodzie. Głupotę trzeba tępić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Małe sprostowanie ,pompy z nastawnikiem potencjometrycznym montowali do stycznia 94 r ,w lutym zmiana oprogramowania i osprzętu na pierburga i nastawnik indukcyjny ...choć z tego co wiem zdarzały się "rodzynki "z potencjometrem z marca 94. Ale faktem jest że jak nikt tego nie ruszał ,i wcześniej było dobrze ,to raczej szukałbym przyczyny gdzie indziejtrepek pisze:Podmień pompę z nastawnikiem potencjometrycznym na drugą taką samą ale sprawną albo sprawdź swoją na innym TDI z lat od 1991 do marca 1994r
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Ja widziałem datę 3.94MUNIOR pisze:Małe sprostowanie ,pompy z nastawnikiem potencjometrycznym montowali do stycznia 94 r ,w lutym zmiana oprogramowania i osprzętu na pierburga i nastawnik indukcyjny ...choć z tego co wiem zdarzały się "rodzynki "z potencjometrem z marca 94. Ale faktem jest że jak nikt tego nie ruszał ,i wcześniej było dobrze ,to raczej szukałbym przyczyny gdzie indziejtrepek pisze:Podmień pompę z nastawnikiem potencjometrycznym na drugą taką samą ale sprawną albo sprawdź swoją na innym TDI z lat od 1991 do marca 1994r
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak jak pisałem ,cuda się zdarzały ,ale oficjalnie zmiana była w lutym 94roku ,nawet w vagu w tdi timing jest do wyboru >02.94 i < 02.94
[ Dodano: 2011-02-13, 14:04 ]
[ Dodano: 2011-02-13, 14:04 ]
A tu to już coś nie tak,to co wpisali w papierach to szczegół ,ale data produkcji na kompie na pewno nie jest z 95 rokugibaj pisze:aj mam kumpla w pracy i ma 95r. i jest bosh
Co do mechanika to koleś jest kumaty jeżdżą do niego z klekotami z całego śląska,mając wiele do czynienia z audicami na boschu i innego tego typu rodzynkami ma na zamiankę własne części między innymi nastawnik potencjometryczny.Na chwile obecną ugadałem sie z kumplem na marzec który udostępni mi kanał i wyjadę na początek z miską olejową w celu dostania się do wału na szczęście mam stary do porównania ,przy okazji poprawie sobie zawieszenie jak wał będzie okej to wtedy wymienie nastawnik.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A to ciekawe :mrgreen:banik82 pisze:Co do mechanika to koleś jest kumaty jeżdżą do niego z klekotami z całego śląska,mając wiele do czynienia z audicami na boschu
Gdyby był ,to by wiedział ,że żeby się połączyć vagiem z kompem w audi na przepływce boscha ,trzeba zmienić w opcjach start boud na 240 ... a nie wiedział , teraz już wie ,bo mu powiedziałeś to raz ,a dwa ,to do ustawienia kąta wtrysku chciał logów dynamicznych :mrgreen: co jest bzdurą totalną .I to ma być kumaty koleś :roll: nie żartuj chłopie :mrgreen:banik82 pisze:Co do mechanika to koleś jest kumaty
Zwracam honor koleś jednak nie jest za kumaty :mrgreen: ,ale wracając do tematu to mam problem z autkiem, nadal nie wiem co może powodować błędny odczyt czujnika położenia wału.Koledzy pomóżcie bo przynoszę wstyd naszej marce aż mnie krew zalewa jak na trasie wyprzedzają mnie stare żuki i maluchy a lewym pasem na trasie to już zapomniałem jak się jeździ :lol:
Jedynym plusem jest brak mandatów za prędkość.
Jedynym plusem jest brak mandatów za prędkość.