B4 limo AAH - FILM.ik s46
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
dobra, sezon sie zbliza trzeba coś podłubać :-x
zaraz sie posypie ze kopia komory od seby sie tworzy ale mam to gleboko tu bedzie wszytsko czarne, zrobi sie plama ale j.w.
aha abs i klima wypad
ps. są gdzieś zaminniki kostek vw/audi? bo serwis już mnie mocno wyżyłował, a potrzebne by mi było kilka w.w.
do za tydzien, pzdr.
zaraz sie posypie ze kopia komory od seby sie tworzy ale mam to gleboko tu bedzie wszytsko czarne, zrobi sie plama ale j.w.
aha abs i klima wypad
ps. są gdzieś zaminniki kostek vw/audi? bo serwis już mnie mocno wyżyłował, a potrzebne by mi było kilka w.w.
do za tydzien, pzdr.
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
ciekawie :mrgreen: Jedni zakładają, drudzy wyrzucają :lol:szuan pisze:aha abs i klima wypad
najważniejsze jest zeby autko się właścicielowi podobało a reszta jest mniej ważnaszuan pisze:zaraz sie posypie ze kopia komory od seby sie tworzy ale mam to gleboko tu bedzie wszytsko czarne, zrobi sie plama ale j.w.
Będzie pod machą czyściutko widzę
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
e to nie zakładam :mrgreen:szuan pisze:abs bardziej przeszkadza, zapytajcie franka
to trzeba było dokupić węże i lansować się latem w chłodku Co do miejsca to fakt zajmuje go trochęszuan pisze:klima to bajer ale zajmuje duzo przestrzeni w komorze i ciężko to pochować jak jest kompletna, a u mnie brakuje kilku węży :-x
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
niestety. od trzech dni walcze z grypą w garazu ale nie popuszcze, jedna strone tylko podkladem siknąć i lecim z drugą.Niki20 pisze:no widzę zdrowie pozwala na prace
zdjęć brak bo doszedłem do wniosku, ze telefonem to sie dzwoni, a nie zdjecia pstryka. będzie w podkładzie i cykne z aparata moze.
tak wiec, na dzien dzisiejszy sprawa strony pasazera wyglada tak:
- przewody biegnące do zbiornika węgla aktywnego przeniesione, otwory po nich zaspawane
- otwory z puszki filtra powietrza zaspawane
- drut z wtyczkami od czujnika abs przeniesiony i otwor po nim zaspawany
jeszcze ostatnie szlify i podklad, wlatuje gąbkowy stożek (sorry słonik ale znalazłem tańszą oferte pippercrossa 175pln :oops: )
dodatkowo:
- zmieniony rozrząd (był przestawiony)
- wymienione uszczelniacze wałków rozrządu
- wykręcone stare szpilki z kolektorów wydechowych
- stary termostat czeka na nastepce z aso na dniach
w piątek ruszamy z drugą stroną i w niedziele najpóźniej musi być już podkład i przygotowane pod lakier
straty z wczoraj:
złamana oprawka czujnika obrotów wału, pęknięty mostek z wałka głowicy, wycofana z aso uszczelka (skończyła żywot przy wyciąganiu) na tylni dekiel do glowicy.
straty z wcześniej, pęknięty kolektor wydechowy, ukręcona śruba w głowicy za kolektorem ale wykręcona juz
aha pozdrowienia dla Dydo :mrgreen:
plan na dzis:
założyć przedni pas i poprowadzic jakos kable, ew. poprzedłużać (wiem, ze mogą być straty w napięciu ale i tak mam wiązke pociętą przez inteligentów, więc większej różnicy nie będzie, a może się poprawi bo wylecą stare druty i wpadną nowe).
baj.