B4 limo AAH - FILM.ik s46
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
dobra, sezon sie zbliza trzeba coś podłubać :-x


zaraz sie posypie ze kopia komory od seby sie tworzy ale mam to gleboko
tu bedzie wszytsko czarne, zrobi sie plama ale j.w.
aha abs i klima wypad
ps. są gdzieś zaminniki kostek vw/audi? bo serwis już mnie mocno wyżyłował, a potrzebne by mi było kilka w.w.
do za tydzien, pzdr.
zaraz sie posypie ze kopia komory od seby sie tworzy ale mam to gleboko

aha abs i klima wypad
ps. są gdzieś zaminniki kostek vw/audi? bo serwis już mnie mocno wyżyłował, a potrzebne by mi było kilka w.w.
do za tydzien, pzdr.
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
ciekawie :mrgreen: Jedni zakładają, drudzy wyrzucają :lol:szuan pisze:aha abs i klima wypad
najważniejsze jest zeby autko się właścicielowi podobało a reszta jest mniej ważnaszuan pisze:zaraz sie posypie ze kopia komory od seby sie tworzy ale mam to glebokotu bedzie wszytsko czarne, zrobi sie plama ale j.w.

Będzie pod machą czyściutko widzę

- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
e to nie zakładam :mrgreen:szuan pisze:abs bardziej przeszkadza, zapytajcie franka
to trzeba było dokupić węże i lansować się latem w chłodkuszuan pisze:klima to bajer ale zajmuje duzo przestrzeni w komorze i ciężko to pochować jak jest kompletna, a u mnie brakuje kilku węży :-x


- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
niestety. od trzech dni walcze z grypą w garazu ale nie popuszcze, jedna strone tylko podkladem siknąć i lecim z drugą.Niki20 pisze:no widzę zdrowie pozwala na prace
zdjęć brak bo doszedłem do wniosku, ze telefonem to sie dzwoni, a nie zdjecia pstryka. będzie w podkładzie i cykne z aparata moze.
tak wiec, na dzien dzisiejszy sprawa strony pasazera wyglada tak:
- przewody biegnące do zbiornika węgla aktywnego przeniesione, otwory po nich zaspawane
- otwory z puszki filtra powietrza zaspawane
- drut z wtyczkami od czujnika abs przeniesiony i otwor po nim zaspawany
jeszcze ostatnie szlify i podklad, wlatuje gąbkowy stożek (sorry słonik ale znalazłem tańszą oferte pippercrossa 175pln :oops: )
dodatkowo:
- zmieniony rozrząd (był przestawiony)
- wymienione uszczelniacze wałków rozrządu
- wykręcone stare szpilki z kolektorów wydechowych
- stary termostat czeka na nastepce z aso na dniach
w piątek ruszamy z drugą stroną i w niedziele najpóźniej musi być już podkład i przygotowane pod lakier
straty z wczoraj:
złamana oprawka czujnika obrotów wału, pęknięty mostek z wałka głowicy, wycofana z aso uszczelka (skończyła żywot przy wyciąganiu) na tylni dekiel do glowicy.
straty z wcześniej, pęknięty kolektor wydechowy, ukręcona śruba w głowicy za kolektorem ale wykręcona juz

aha pozdrowienia dla Dydo :mrgreen:
plan na dzis:
założyć przedni pas i poprowadzic jakos kable, ew. poprzedłużać (wiem, ze mogą być straty w napięciu ale i tak mam wiązke pociętą przez inteligentów, więc większej różnicy nie będzie, a może się poprawi bo wylecą stare druty i wpadną nowe).
baj.