[80 b3 2.0 3A]Regulacja przepływomierza KE-Motronic
[80 b3 2.0 3A]Regulacja przepływomierza KE-Motronic
Witam, chciałbym się pytać jak wyregulować klapę przepływomierza mechanicznego w silniku 3A? Jak skład mieszanki ?
Czy można podnieść i opuścić klapę przepływki ?
Czy można podnieść i opuścić klapę przepływki ?
Ostatnio zmieniony 10 sty 2011, 23:45 przez Lucki007, łącznie zmieniany 2 razy.
Reguluje sie spoczynkowe położenie klapy, musi byc ona równo z przewęzeniem ewentulanie max 1mm poniżej. Po uruchomieniu silnika i podłaczeniu analizatora spalin zaciskasz przewód odmy i sprawdzsz skałd spalin. Jezeli jest nie właściwy to wkładasz długi klucz miedzy rozdzielacz a klape i krecisz az uzyskasz odpowiedni skład spalin. Trzeba robic to delikatnie i NIE WOLNO dodawac gazu jak jest klucz włożony w otwór.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Podlacze sie jak juz odgrzane Zaraz po odpaleniu silnika musze przytrzymac gaz bo inaczej obroty sa na poziomie 600-700, po kilku sekundach obroty sa idealne do czasu kiedy silnik zacznie sie nagrzewac, pozniej juz caly czas faluja. Nastepnym problemem jest brak mocy powyzej 4000tys obr, kiedy silnik jest zimny ewidentnie czuc ze ma wiecej mocy... Dodam jeszcze,ze na biegu jalowym czuc spaliny z wydechu, silnik nie bierze ani grama oleju. Z gory dziekuje za pomoc
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Stawiam na potencjometr przepustnicy odłącz go i zobacz czy będzie różnica. Jeśli nie bedzie różnicy to w nim leży przyczyna.keczy pisze:Podlacze sie jak juz odgrzane Zaraz po odpaleniu silnika musze przytrzymac gaz bo inaczej obroty sa na poziomie 600-700, po kilku sekundach obroty sa idealne do czasu kiedy silnik zacznie sie nagrzewac, pozniej juz caly czas faluja. Nastepnym problemem jest brak mocy powyzej 4000tys obr, kiedy silnik jest zimny ewidentnie czuc ze ma wiecej mocy... Dodam jeszcze,ze na biegu jalowym czuc spaliny z wydechu, silnik nie bierze ani grama oleju. Z gory dziekuje za pomoc
Witam - odgrzewam
Z powodu różnicy prądów - na jałowych obrotach ok +5ma przy 3000 obr mam ok -8ma zastanawiam się nad wymianą rozdzielacza
Mój rozdzielacz ma numer Bosch 0438101039 2.0 16V silnik 6A
znalazłem taki o numerach Bosch 0438101005
czy numery muszą się całkowicie zgadzać co do cyfry ???
Pozdrawiam
Z powodu różnicy prądów - na jałowych obrotach ok +5ma przy 3000 obr mam ok -8ma zastanawiam się nad wymianą rozdzielacza
Mój rozdzielacz ma numer Bosch 0438101039 2.0 16V silnik 6A
znalazłem taki o numerach Bosch 0438101005
czy numery muszą się całkowicie zgadzać co do cyfry ???
Pozdrawiam