[A80 B4 ABK] Spada z obrotów i gaśnie na zimnym silniku
[A80 B4 ABK] Spada z obrotów i gaśnie na zimnym silniku
Witam wszystkich serdecznie mam problem z moją lalą tak więc ostatnio przy większych mrozach moja niunia ma problem z trzymaniem obrotów odpala mi normalnie ale muszę dodać trochę gazu że by nie zgasła i tak trzymać bo jak puszczę spada z obrotów i gaśnie dodam ze mam LPG sekwencje która włącza się po uzyskaniu większej temperatury i jak dziś jechałem po nocy wracając z pracy już nawet na włączonym gazie wciskając sprzęgło spadała z obrotów i gasła mam do pracy tylko 5 km więc nie zdążyła sie nagrzać dobrze ale po wjechaniu do garażu po przygazówkach 4 tyś 5tyś obrotów jakieś 6 razy Audi już nie spadało z obrotów dodam też ze jak postoi w garażu lub w cieplejszy dzień tak się nie dzieje jeszcze jedno wczoraj wracając z pracy rano też mi to się działo i odwrotnie nagle po wciśnięciu sprzęgła obroty podskoczyły do 3 tyś i tak trzymały po zgaszeniu w garażu i odczekaniu i po ponownym odpaleniu obroty były już normalne co może być tego powodem bardzo proszę o porady Pozdrawiam gorąco
Witam a gdzie ten regulator sie znajduje? i jak wygląda miej więcej?krisiun1 pisze:Na początek przemyj regulator biegu jałowego, na mrozie syf który się tam mógł nagromadzić gęstnieje i utrudnia pracę regulatora.
[ Dodano: 2011-02-16, 14:22 ]
Chodzi ci o krokowiec ze bym przeczyścił?bloku pisze:Przepływka lub krokowiec. W pierwszym przypadku sprawdź czy masz prowadnicę powietrza dolotowego całą - czy nie ma uszkodzeń. A w drugim...wyciągnąć i delikatnie benzyną przeczyścić. Dać dobrze wyschnąć i zobaczyć efekt.
No i popełniłeś błąd jak większość, wyczyść go jeszcze raz i w żadnym wypadku nie używaj WD40 i nic podobnego.Czyścisz tylko części mechaniczne, nie wymaga to żadnego demontażu.Ja do czyszczenia używałem preparatu do czyszczenia silników, wypłukał cały nagromadzony syf, potem płukanie benzyną ekstrakcyjną i gotowe, żadnego smarowania WD40 i podobnymi.
krisiun1 pisze:No i popełniłeś błąd jak większość, wyczyść go jeszcze raz i w żadnym wypadku nie używaj WD40 i nic podobnego.Czyścisz tylko części mechaniczne, nie wymaga to żadnego demontażu.Ja do czyszczenia używałem preparatu do czyszczenia silników, wypłukał cały nagromadzony syf, potem płukanie benzyną ekstrakcyjną i gotowe, żadnego smarowania WD40 i podobnymi.
Ok wyczyszcze jeszcze raz dla pewności Dziś mróz był mniejszy i audika odpaliła elegancko i trzymała obroty ładnie nie gasła ani nie spadały niżej ale zrobie tak jak mówisz jeszcze raz:)