Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A80 B4 ABK] Spada z obrotów i gaśnie na zimnym silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

[A80 B4 ABK] Spada z obrotów i gaśnie na zimnym silniku

Post autor: newerafan » 16 lut 2011, 06:51

Witam wszystkich serdecznie mam problem z moją lalą tak więc ostatnio przy większych mrozach moja niunia ma problem z trzymaniem obrotów odpala mi normalnie ale muszę dodać trochę gazu że by nie zgasła i tak trzymać bo jak puszczę spada z obrotów i gaśnie dodam ze mam LPG sekwencje która włącza się po uzyskaniu większej temperatury i jak dziś jechałem po nocy wracając z pracy już nawet na włączonym gazie wciskając sprzęgło spadała z obrotów i gasła mam do pracy tylko 5 km więc nie zdążyła sie nagrzać dobrze ale po wjechaniu do garażu po przygazówkach 4 tyś 5tyś obrotów jakieś 6 razy Audi już nie spadało z obrotów dodam też ze jak postoi w garażu lub w cieplejszy dzień tak się nie dzieje jeszcze jedno wczoraj wracając z pracy rano też mi to się działo i odwrotnie nagle po wciśnięciu sprzęgła obroty podskoczyły do 3 tyś i tak trzymały po zgaszeniu w garażu i odczekaniu i po ponownym odpaleniu obroty były już normalne co może być tego powodem bardzo proszę o porady Pozdrawiam gorąco

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 16 lut 2011, 07:33

Na początek przemyj regulator biegu jałowego, na mrozie syf który się tam mógł nagromadzić gęstnieje i utrudnia pracę regulatora.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 16 lut 2011, 08:04

Przepływka lub krokowiec. W pierwszym przypadku sprawdź czy masz prowadnicę powietrza dolotowego całą - czy nie ma uszkodzeń. A w drugim...wyciągnąć i delikatnie benzyną przeczyścić. Dać dobrze wyschnąć i zobaczyć efekt.

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 16 lut 2011, 14:20

krisiun1 pisze:Na początek przemyj regulator biegu jałowego, na mrozie syf który się tam mógł nagromadzić gęstnieje i utrudnia pracę regulatora.
Witam a gdzie ten regulator sie znajduje? i jak wygląda miej więcej?

[ Dodano: 2011-02-16, 14:22 ]
bloku pisze:Przepływka lub krokowiec. W pierwszym przypadku sprawdź czy masz prowadnicę powietrza dolotowego całą - czy nie ma uszkodzeń. A w drugim...wyciągnąć i delikatnie benzyną przeczyścić. Dać dobrze wyschnąć i zobaczyć efekt.
Chodzi ci o krokowiec ze bym przeczyścił?

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 16 lut 2011, 15:09

Tak chodzi o krokowiec.

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 16 lut 2011, 17:33

krisiun1 pisze:Tak chodzi o krokowiec.
Wyczyściłem krokowiec benzynką osuszyłem i lekko psiuknełem WD 40 i mam pytanko tego krokowca nie rozbiera się z obudowy? jak się go czyści?

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 16 lut 2011, 18:34

No i popełniłeś błąd jak większość, wyczyść go jeszcze raz i w żadnym wypadku nie używaj WD40 i nic podobnego.Czyścisz tylko części mechaniczne, nie wymaga to żadnego demontażu.Ja do czyszczenia używałem preparatu do czyszczenia silników, wypłukał cały nagromadzony syf, potem płukanie benzyną ekstrakcyjną i gotowe, żadnego smarowania WD40 i podobnymi.

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 17 lut 2011, 06:15

krisiun1 pisze:No i popełniłeś błąd jak większość, wyczyść go jeszcze raz i w żadnym wypadku nie używaj WD40 i nic podobnego.Czyścisz tylko części mechaniczne, nie wymaga to żadnego demontażu.Ja do czyszczenia używałem preparatu do czyszczenia silników, wypłukał cały nagromadzony syf, potem płukanie benzyną ekstrakcyjną i gotowe, żadnego smarowania WD40 i podobnymi.


Ok wyczyszcze jeszcze raz dla pewności :) Dziś mróz był mniejszy i audika odpaliła elegancko i trzymała obroty ładnie nie gasła ani nie spadały niżej ale zrobie tak jak mówisz jeszcze raz:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl