Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8 NE] Nietypowy problem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 16 lut 2011, 19:57

Rozumiem Piotrek, ale jakie tam są średnice to nie wiem ;-) Aż zmierzę w swoim Keihinie średnicę, tak z ciekawości :mrgreen:

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 17 lut 2011, 08:11

Przemo80b3 pisze:Rozumiem Piotrek, ale jakie tam są średnice to nie wiem ;-) Aż zmierzę w swoim Keihinie średnicę, tak z ciekawości :mrgreen:
A ile ci pali autko na tym keihienie? Moze byc tak jak w pierburgu ze jedna jest mniejsza a druga duzo wieksza,z tym ze ta wieksza otwierana jest przez podcisnienie i zeby sie otwarla silnik musi wejsc na obroty odpowiednie.I chyba dla tego moj 1,8 na pierburgu pali 8 l lpg,bo z tego co zauwazylem to zanim ona sie otworzy to ja zmieniam joz bieg na wiekszy i silnik znowu spada z obrotow

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl