Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4] nie typowy problem z centralnym

ODPOWIEDZ
lluukkaasss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 12 sie 2007, 14:18

[80 b4] nie typowy problem z centralnym

Post autor: lluukkaasss » 15 sie 2007, 13:09

witam

z gory dodma iz czytalem wszystkie tematy w szukajce o centralnym, nike jednak nie ma takich objawow jakie mam ja wiec :

- po przekreceniu kluczyka od strony kierowcy otwieraja sie tylko moje drzwi, strona pasazera jakby lekko sie rusza ale nie otwiera, slychac natomiast syczenie pompki z bagaznika...

ta sama sytuacja otwieram od strony pasazera, pompa syczy , rygiel od strony kierowcy widac ze minimalnie sie rusza natomiast tylnie drzwi nic i otwieraja sie tez tylko drzwi pasazera...

klapa jest zablokowana tzn ciagle otwarta bo nie mam do niej kluczyka...

jak naprawci ten centralny, pompa musi byc ok skoro syczy 10s i przestaje, otwieranie drzwi od srodka czy to od pasazera cyz od moich takze nie pomaga pompa syczy a otwiera sie jedynie ten rygielek ktory pociagne, przeciwny widac ze sie ruszy ale nie ma sily wyskoczyc...
Ostatnio zmieniony 17 sie 2007, 18:58 przez lluukkaasss, łącznie zmieniany 1 raz.

erdaniel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 15 sie 2007, 11:59
Lokalizacja: mrągowo

Post autor: erdaniel » 15 sie 2007, 13:24

rurka do klapy sie ułamała

Awatar użytkownika
Grześko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 15 sty 2007, 18:19
Lokalizacja: Góra

Post autor: Grześko » 15 sie 2007, 15:06

Wydaje mi się że skoro słychać syczenie to świadczy o nieszczelności układu pneumatycznego. U mnie słychać tylko pracę pompki.

lluukkaasss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 12 sie 2007, 14:18

Post autor: lluukkaasss » 15 sie 2007, 15:48

pompe slychac jak buczy ... wiec jak to naprawic zebym mial wogole centralny?

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 15 sie 2007, 16:16

lluukkaasss,

1. Wyjmij pompkę, rozbierz obudowę i sprawdź czy w jej środku nie zagiał się przewód. Musi byc prosty i bardzo swobodnie umiejscowiony, ani troszke nie zgięty, załamany to bardzo ważne. Przewody wewnątrz musza dobrze się układać i jeden drugiego nie pchać, ciągnąc, załamywać, zaginać ani trochę.

2. Wyjmij przewód z pompki w bagazniku i dmuchnij ustami. Sprawdź czy stawia opór czy gdzieś syczy i możesz dmuchać. Nie powinieneś móc dmuchnąć ustami. Powinno stawiać duży opór nie do ruszenia jadaczką ;-)

3. Pójdź dalej i rozłącz rurki na rozgałęzieniu pod wykładziną pod tylną kanapą i tak samo dmuchaj i patrz. Tu juz powinieneś móc ustami ruszac ryglem tylnych prawych drzwi.
Zabawa polega na tym, że całości układu buzią nie ruszysz, ale poszczególne drzwi owszem.

4. Idź dalej po progu z prawej strony. Przy środkowym słupku znowu jest rozgałezienie. postepuj tak samo - dmuchaj i pociagaj.

W ten sposób dowiesz się gdzie załamał się przewód lub gdzie zeskoczył z rozgałęzienia.
Na koniec sprawdz z jaką siłą dmucha pompka. Zdejmij z niej przewód i rusz zamkiem w klapie czy drzwiach. Powinna dmuchać cały czas do momentu aż postawisz jej opór tzn zatkasz ją palcem. Po zatkaniu palcem powinna działać ok 5, 6 sekund i wyłączyć się.

Wszystko wskazuje mi na załamany przewód w którymś miejscu, a najprędzej przy pompce. Pompka jest bardzo czuła, lekko załamany przewód, troszkę wiekszy opór i ona już odłącza się nie dając rady pchnąc rygli.

Nieszczelność w układzie też jest mozliwa, ale wbrew legendom nie dzieje sie to w audi nagminnie. Przy nieszczelności pompka działać będzie długo, dłużej niz powinna, a nawet cały czas bzyczeć. Pompke wyłącza stawiany opór powietrza przez siłowniki.


Daj znac co to było
Pozdrawiam

lluukkaasss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 12 sie 2007, 14:18

Post autor: lluukkaasss » 15 sie 2007, 19:00

dzieki juz dziala. w bagazniku obok pompki byly dwa przewody jedne szedl do pompki drugi bym luzny, patrze a nim dmucha powietrze podczas wlaczania centralnego, wiec go zatknalem palcem a tu wszystkie drzwi idealnie gora dol....

wiec go zaslepilem z racji ze do pompki nie bylo go juz gdzie podlaczyc, zalepilem tasma izolacyjna i centralny smiga az milo na cale auto, poza tym teraz nawet dziala otwieranie i zamykanie z pilota, alarm tez zaczal dzialac, jestem szczesliwy i zadowolony, dzieki za pomoc !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 15 sie 2007, 20:00

lluukkaasss pisze:dzieki juz dziala. w bagazniku obok pompki byly dwa przewody jedne szedl do pompki drugi bym luzny, patrze a nim dmucha powietrze podczas wlaczania centralnego, wiec go zatknalem palcem a tu wszystkie drzwi idealnie gora dol....

wiec go zaslepilem z racji ze do pompki nie bylo go juz gdzie podlaczyc, zalepilem tasma izolacyjna i centralny smiga az milo na cale auto, poza tym teraz nawet dziala otwieranie i zamykanie z pilota, alarm tez zaczal dzialac, jestem szczesliwy i zadowolony, dzieki za pomoc !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ten przewód może być do zamykania klapki paliwa, gdzie też jest siłownik

lluukkaasss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 12 sie 2007, 14:18

Post autor: lluukkaasss » 15 sie 2007, 21:36

fakt bo klapka i bagaznik nie dzialaja ...

ale nie ma jak ich podlaczyc jets tam cos niebieskiego z jakims wyjsciem ale zaden przwod ktorym dmucha powietrze sie tam nie podlaczy chyba ze przez jakis wezyk przedluze;>

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 15 sie 2007, 22:24

lluukkaasss pisze:fakt bo klapka i bagaznik nie dzialaja ...
To do dzieła. Nie stosuj półśrodków. Wszystko musi grać ;-)
Podłaczaj, rozejrzyj się gdzie uciekły węże od klapki wlewu z rozgaleziaczem do klapy kufra ;-)

lluukkaasss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 12 sie 2007, 14:18

Post autor: lluukkaasss » 16 sie 2007, 20:01

tak jest ten kabelek trzeba bylo podlaczyc pod rozgaleznik ktory znajdowal sie 20cm od pompki, podlaczylem, i dziala mi teraz i klapa i wlew paliwa, jednym slowem dziala mi teraz cala centralka + alarm :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl