Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.9 SD] Problem z dławieniem sie silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
goldstarb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 06 sty 2008, 21:30
Lokalizacja: kraków/wielgus
Kontakt:

[80 B3 1.9 SD] Problem z dławieniem sie silnika

Post autor: goldstarb3 » 18 lut 2011, 01:40

Witam kolegów. zwracam sie do was pierwszy raz z poważnym problemem do którego zaczyna brakować sił, głownie z niewiedzy i strachu by samochod w końcu nie stanął na dobre.
Moj problem jest dosyć nie typowy. silnik na wtrysku mechanicznym, jak wiekszośc z tamtych lat. a problem mój jest mianowicie taki, przy zupelnie zimnym silniku zapalam silnik dziala utrzymuje 1000obr/min jest ok ale kiedy zacznie sie podnosic troszke temperatura na silniku nawet nie do tego stopnia by wskaznik cos juz pokazal ale doslownie przy duzym mrozie troszczke to bardziej wyczuwalne jest silnik zaczyna spadac z obrotów nawet do 200obr/min i totalnie sie dlawi
nie mozna go wkrecic na obroty, po zgaszeniu i zapaleniu ponownie wkreci sie na obroty owszem ale niestety za chwile znów go przydlawia i nie trzyma wogole biegu jałowego. i tak tez jest jak przestygnie po jakiejs trasce chwili oddechu i znow zapalam a on zaczyna kulec. wyglada to tak jakby ssanie nie dzialalo. w porze letniej nie mam takich problemów raczej, chociaz zdarzalo sie tak juz nie raz i powtórne zapalenie pomagało bez powrotnie. dodam ze jak juz zacznie jechac to tak jakby zapomniala o swoich problemach :P i na cieplym silniku tez nic podobnego ja nie dreczy. pomóżcie koledzy bo szkoda mi staruszki zeby sie męczyłą, bo dobra jeszcze z niej partnerka.

czarna_B3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 12 wrz 2010, 20:31

Post autor: czarna_B3 » 19 lut 2011, 13:24

nie jestem pewna ale poszukaj na forum, dokladnie nie pamietam ale chyba ktos mial podobny problem z czujnikiem przepustnicy

Awatar użytkownika
goldstarb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 06 sty 2008, 21:30
Lokalizacja: kraków/wielgus
Kontakt:

Post autor: goldstarb3 » 20 lut 2011, 09:17

teraz to i nawet na cieplym głupieje. ma chwile kiedy nagle zaczyna sie zatykac, ostre wkrecenie na pelnym gazie i przechodzi

Awatar użytkownika
konrad81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 13 lut 2010, 12:48
Lokalizacja: Kotlina

Post autor: konrad81 » 20 lut 2011, 10:12

Podmien czujnik temp, masz lpg?

Awatar użytkownika
goldstarb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 06 sty 2008, 21:30
Lokalizacja: kraków/wielgus
Kontakt:

Post autor: goldstarb3 » 21 lut 2011, 23:55

nie mam lpg. i nie chce zakladac. czujniki mam na metalowym króćcu dwa o te chodzi?

rafal124
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 28 lut 2011, 17:42
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: rafal124 » 28 lut 2011, 18:02

witam wszystkich mam taki problem moje audi z silnikiem 2.0 3A AAD po zapaleniu na zimnym silniku chodzi idealnie a po delikatnym nagrzaniu zaczyna kulec , trzesc sie na biegu jałowym czy wie ktos z was co to moze byc bo mi prakuje juz pomysłuw z gury dzieeki

Awatar użytkownika
goldstarb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 06 sty 2008, 21:30
Lokalizacja: kraków/wielgus
Kontakt:

Post autor: goldstarb3 » 14 mar 2011, 00:05

teraz mój probem wygląda następująco. wymienilem kopułke palec, wtrysk wstępny dodatkowy skrecany w kolektor ssacy. ociepliło sie. mialem mały okres czasu spokój, i teraz kiedy bym ją nie odpalili poprostu objaw jest jeden przejade z kilometr spokojnie silnik traci moc, nie reaguje na wcisniecie gazu, wcizkal gaz w podłoge silnik zaczyna ciagnac. puszczam wciskam w jakie kolwiek polozenie dalej to samo. pelen ciagnie. i po przejechaniu jakiegos dystansu w zaleznosci jak sobie umysli. 0.5km czasem 2km gada juz normalnie i mozesz jechac w polske 500km i nie dzieje sie zupelnie nic. Gdzie tkwi owa przyczyna???

prosze o pomoc, szkoda mi pieniedzy i czasu na swapy. zal mi te silniczka, mechaniczny wtrysk nie jest idealem jezeli chodzi o naprawy. ale jezeli jest cos co moge jeszcze zrobic zanim sie zalame calkowicie i zaczne szukac dawcy 2.8 pomózcie. z góry dzieki koledzy


dodam ze czujnik temperatury dziala.

co do czujnika polozenia przepustnicy czy od 2.3 sie nada??
mam caly silnik 2.3. moge kombinowac

[ Dodano: 2011-06-22, 11:55 ]
koledzy jednak czujnik od 2.3 jest zupelnie inny, problemu nie wyeliminowalem calkowicie. ale przeplywomierz poprostu mial zle ustawiona klape. zajmę sie jeszcze aparatem zaplonowym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl