[TDI 1Z] Bije koło pasowe od napędu alternatora
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak...ale to było dawno temu ,teraz febi to schitkrzysiek_b pisze:panowie a czy koło febi zda egzamin? febi podobno dobry sprzet robi
myster pisze:Wyjmij kolo zanies do tokarza niech ci przerobi na sztywno
Pomyśl ,pomyś,ja bym poszedł dalej ,i wyj...ł wszystkie poduszki silnika i skrzyni i przykręcił silnik do nadwozia na sztywno śrubami ,po kiego tyle poduszek :mrgreen: a poważnie ,to po coś ten tłumik drgań skrętnych w kole pasowym jestkrzysiek_b pisze:nie wpadłem na to
przemysle sprawę
I wszystko na temat musi być z tłumkiem drgań przecież to dieselMUNIOR pisze:Pomyśl ,pomyś,ja bym poszedł dalej ,i wyj...ł wszystkie poduszki silnika i skrzyni i przykręcił silnik do nadwozia na sztywno śrubami ,po kiego tyle poduszek :mrgreen: a poważnie ,to po coś ten tłumik drgań skrętnych w kole pasowym jest
Dziś zakupiłem koło pasowe firmy Corteco cena 386 z przesyłką ranne piski mnie już męczą :evil:
[ Dodano: 2011-02-19, 11:33 ]
[ Dodano: 2011-02-19, 11:39 ]
Tak to powiedz mi po co o no jest?No slucham? Napisz jakie sa wady a nie jakies bzdury wypisujesz!
Jedynie moze wplynac na zywotnosc paska nic po za tym. Po przerobieniu tego kola nie zauwazylem zadnych wad a 400zl na ziemi nie lezy. Wiec decyzja nalezy do autora postu nikogo nie namawiam tylko nasunolem pomysl ja juz jezdze od listopada i zadnych problemow z tym kolem jak i paskiem nie ma.
[ Dodano: 2011-02-19, 11:42 ]
w benzynowych silnikach rowniez sa montowane kola z tlumikiem drgan nie tylko w dieslujoandaw pisze:I wszystko na temat musi być z tłumkiem drgań przecież to diesel
[ Dodano: 2011-02-19, 11:39 ]
wiesz jestes zalosny znowu jakies glupie teorie piszesz jak chcesz to zrob se na sztywno.MUNIOR pisze:Pomyśl ,pomyś,ja bym poszedł dalej ,i wyj...ł wszystkie poduszki silnika i skrzyni i przykręcił silnik do nadwozia na sztywno śrubami ,po kiego tyle poduszek :mrgreen: a poważnie ,to po coś ten tłumik drgań skrętnych w kole pasowym jest
Tak to powiedz mi po co o no jest?No slucham? Napisz jakie sa wady a nie jakies bzdury wypisujesz!
Jedynie moze wplynac na zywotnosc paska nic po za tym. Po przerobieniu tego kola nie zauwazylem zadnych wad a 400zl na ziemi nie lezy. Wiec decyzja nalezy do autora postu nikogo nie namawiam tylko nasunolem pomysl ja juz jezdze od listopada i zadnych problemow z tym kolem jak i paskiem nie ma.
[ Dodano: 2011-02-19, 11:42 ]
w sumie masz racje zuzyciu ulegaja rowniez rowki.gibaj pisze:Cytat:
Wyjmij kolo zanies do tokarza niech ci przerobi na sztywno koszt mniejszy i bedziesz miec spokoj na wieki:)
chyba nie do końca się zgodzę z tym :roll:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na sztywno se nie zamierzam robić i nikomu tego bym nie polecił ,a twoje teorie i metody są za to godne polecenia .myster pisze:wiesz jestes zalosny znowu jakies glupie teorie piszesz jak chcesz to zrob se na sztywno.
Tak to powiedz mi po co o no jest?No slucham? Napisz jakie sa wady a nie jakies bzdury wypisujesz!
sam napisałeśmyster pisze:Napisz jakie sa wady a nie jakies bzdury wypisujesz!
myster pisze:Jedynie moze wplynac na zywotnosc paska