Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4] ściąganie licznika krok po kroku

Wszystko co związane z naprawami i modydikacjamy a nie pasujące do w/w
Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 19 lut 2011, 18:38

na bolcu zaznaczasz kreche, potem równo z nią kreche na kierownicy i wtedy nie ma mowy o niewłaściwym założeniu kierownicy ;-)

Badyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:47
Lokalizacja: KLB

Post autor: Badyl » 19 lut 2011, 18:49

Panowie ale utrudnianiem jest jak sobie kiere ściągasz a nie jak jej nie ściągasz

Awatar użytkownika
maciek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 616
Rejestracja: 07 wrz 2007, 14:03

Post autor: maciek12 » 19 lut 2011, 18:55

MIODEK pisze:
maciek12 pisze:MIODEK napisał/a:
a później pytania... jadę prosto a kierownice mam o pół obrotu w prawo ? Co jest ?


Jak sie pomyśli o tym przed ściągnięciem, to niema takiego problemu, o jakim wspominasz... :mrgreen:
Bożuch pisze:ja się jeszcze wtrące odnośnie tej kierownicy bo jak ja ściągałem kiere to miałem ja na wprost i specjalnie o tym pamiętałem a po przykręceniu ją z powrotem na wprost auto nie jechało prosto, to o co z tym chodzi?

Maciek, Sam widzisz jak jest <ok> Więc lepiej troszki sobie utrudnić i nie zdejmować kiery ;-)
Pisałem wyżej o tym, że trzeba pomyśleć zanim sie ją zdejmie i nie ma bata, by źle założyć... Podkreślam, użyłem wyrazu "pomyśleć"! Każdy oczywiście ma na ten temat swoje zdanie... Dla kogoś, kto wyciąga licznik raz po raz zdejmowanie kierownicy jest zbędne, natomiast jeżeli ktoś rzadko to robi to zaleca się jednak ściągnąć tą kierownice... Po co ktoś mało doświadczony ma zbędnie puszczać wiązanki denerwując się przekręcaniem licznika do pozycji, w jakiej może odpiąć swobodnie wtyczki i wyjąć licznik? Po co ma klnąć z powodu połamania uchwytów, a potem zastępować je jakimiś padkładkami? pamiętajcie też, że górna część osłony nie przy każdym typie kierownicy schodzi lekko... Np. w kierownicach z poduszką, bez problemu, bo ma inne wyprofilowanie natomiast w kierownicach zwykłych z b3, b4, bądź kierownicach z nabą trzeba podginać tę osłonke, a niedaj boże pęknie... A co z łączeniem osłonki z licznikiem? Jak ich ktoś nie wyłamał uprzednio, to są one jeszcze i siedzą dosyć twardo... Więc albo się połamią, albo pociągną za soba licznik i już na samym początku wyjmowania licznika mamy "o ku*&^, cos sie uj$%^&*"... Po co potem mamy słuchać skrzypienia z tych wyginanych obudow i niedokręconych zegarów do deski?
Pamietajmy też, że może dzięki temu, że ktoś będzie wyjmował licznik humanitarnie, my kupimy sobie kiedyś jak nam będzie potrzebny taki, który ma całe mocowania.
Zatem Drogie Panie i Drodzy Panowie, dbajcie o swe samochody i nie starajcie sie ich uszkadzać na marne, bo 2 minuty stracone na ściągnięcie i założenie kierownicy z uprzednim pomyśleniem nikogo nie zbawi, a może tylko zapobiec komplikacjom <wodka>

Badyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:47
Lokalizacja: KLB

Post autor: Badyl » 19 lut 2011, 19:08

mistrzu podsumowanie przepiękne ale co do mnie z tymi podkładkami to jak ja kupiłem audice to niestety już tak było że uchwyty były połamane i mi to nie przeszkadza ja natomiast jestem tego zdania że jeżeli ktoś coś stworzył ( panowie z Inglostadt ) to po to aby się zepsuło oczywiście po jakimś czasie (w przypadku Audi) ale rozwiązania kostrukcyjne są takie aby sobie nie utrudniać życia ale o nich wiedzą jedynie mechanicy i ASO od ciebie wezmę za wymianę kilku żarówek trochę kasy i powiedzą że trzeba było kierownicę ściągać itp a ty im uwierzysz i pomyślisz (dobrze że sam tego nie robiłem). I przede wszystkim żeby połamać uchwyty od obudowy trzeba być zdolnym przeważnie te uchwyty pękają przy dokręceniu zbyt mocno lub jak już mamy licznik w domu to gdzieś się zaczepi albo źle go postawisz i po uchwytach

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 19 lut 2011, 19:18

Maciek, Fakt ma się już w tym wprawę :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
maciek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 616
Rejestracja: 07 wrz 2007, 14:03

Post autor: maciek12 » 19 lut 2011, 20:34

Badyl, MIODEK, Nie mamy sie co tu sprzeczać... każdy robi jak mu sie podoba... Jednak pamiętajmy, że temat jest dla osób, które niewiedzą, jak ściągnąć licznik, zatem sa zieloni... Dla nich lepszym rozwiązaniem będzie ściągnąć kierownice i mieć wszystko ładnie widoczne i mieć do wszystkiego dostęp ;-) Ale każdy wybierze sposób, jaki dla niego będzie wygodniejszy <ok>

Badyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:47
Lokalizacja: KLB

Post autor: Badyl » 19 lut 2011, 21:15

Maćku wiem że temat jest dla zielonych ale skoro oni nie wiedzą jak śćiągnąć licznik to dla nich ściągnięcie kiery będzie Bardzo dużym wyzwaniem dlatego też pisze te posty aby kiery nie ściągali

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 19 lut 2011, 22:18

miodek nie przypominam sobie takiego problemu zebym sie pytał Ciebie co zrobić z tym fantem...

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 19 lut 2011, 22:20

levis1991 pisze:miodek nie przypominam sobie takiego problemu zebym sie pytał Ciebie co zrobić z tym fantem...

Bez komentarza :mrgreen:

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 19 lut 2011, 22:44

jak pierwszy raz wyjmowałem zegary to nie miałem z tym żadnego problemu dzięki wskazówkom z forum :mrgreen: odchylam, wkładam łapki, odłączam kostki, przekręcam, wysuwam i mam już go na wierzchu <ok>

Awatar użytkownika
Afdi87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 590
Rejestracja: 23 paź 2008, 07:33
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: Afdi87 » 19 lut 2011, 22:46

KoralB3 pisze:U mnie niestety kiera zaczyna się odkręcać :-/
To chyba podkładkę zgubiłeś, bo nie ma takiej opcji zeby kiera sie odkrecala jak jest nakrętka na podkładce...

Badyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:47
Lokalizacja: KLB

Post autor: Badyl » 19 lut 2011, 22:51

a jednak problemy z kierą są :mrgreen:

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 19 lut 2011, 22:53

zapomniałem dodać że bez ściągania kiery <ok> ale to tak na marginesie :-P

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 19 lut 2011, 23:01

Afdi87 pisze:KoralB3 napisał/a:
U mnie niestety kiera zaczyna się odkręcać :-/

To chyba podkładkę zgubiłeś, bo nie ma takiej opcji zeby kiera sie odkrecala jak jest nakrętka na podkładce...
Zostaje jeszcze taka możliwość ze mam klucz do bani i nie dokręciłem dobrze :roll:

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 19 lut 2011, 23:09

KoralB3 pisze:Zostaje jeszcze taka możliwość ze mam klucz do bani i nie dokręciłem dobrze :roll:
a jakim kluczem dokręcasz?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl