Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[audi 80 b4 1,9tdi] tylko 3tys

damjaan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 05 paź 2010, 00:12
Lokalizacja: Płock

[audi 80 b4 1,9tdi] tylko 3tys

Post autor: damjaan » 20 lut 2011, 21:11

Witam!

Pojawil mi sie problem z autkiem, samochodzik idzie tylko do 3tys obrotow na kazdym biegu. jesli ma lekko np lod to daje rade wyzej.
silniczek 1,9 tdi
90Km audi 80 b4

no jak jade to samochod rozpedza sie tylko do 120km/h tj 3 tys obrotow i nic wiecej nie wycisnie z niego, na innych biegach jest tak samo tylko 3tys obrotow. i czuc tylko takie co chwile zwalnianie i przyspieszanie

no i nie pali juz tak jak kiedys w takie mrozy za pierwszym razem, nie wiem czy to ma zwiazek ale moze pomoze
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 21:21 przez damjaan, łącznie zmieniany 2 razy.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 20 lut 2011, 21:14

po 1 to dodaj tagi :!: a po drugie to pewnie n75 i napisz coś więcej co się dzieje

[ Dodano: 2011-02-20, 21:30 ]
no jak jade to samochod rozpedza sie tylko do 120km/h tj 3 tys obrotow i nic wiecej nie wycisnie z niego, na innych biegach jest tak samo tylko 3tys obrotow. i czuc tylko takie co chwile zwalnianie i przyspieszanie
n75 do sprawdzenia lub wymiany ;-)
no i nie pali juz tak jak kiedys w takie mrozy za pierwszym razem, nie wiem czy to ma zwiazek ale moze pomoze
świece żarowe,kąt wtrysku, filtr paliwa ,a w przewodzie do pompy paliwo jest?czy bąbelki powietrza?

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 20 lut 2011, 22:11

a moze to być pompa do wtrysków, albo sie nastawy poprzestawiały(o ile mogą) albo po prostu sie zużyła? zaznaczam że czysto teoretycznie i filozoficznie do tego podeszłem bo nie znam sie na dieslach...

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 20 lut 2011, 22:14

niech zacznie od tego co mu napisałem i wtedy zobaczymy p.s. jakie nastawy? :roll:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 lut 2011, 22:21

seba1025 pisze:a moze to być pompa do wtrysków, albo sie nastawy poprzestawiały(o ile mogą) albo po prostu sie zużyła?
Bardzo mało prawdopodobne,pompa nie zużywa się z dnia na dzień
gibaj pisze:niech zacznie od tego co mu napisałem
Ano <ok>
gibaj pisze: jakie nastawy?
nastawione :mrgreen:

damjaan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 05 paź 2010, 00:12
Lokalizacja: Płock

Post autor: damjaan » 20 lut 2011, 22:23

no mi najpierw powiedziano zebym filtry zmienil potem jak juz pojechalem zeby kupic i powiedzialem co sie dzieje to w sklepie powiedzieli ze przeplywomierz, wiec ja juz nie wiem :P

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 lut 2011, 22:24

seba1025 pisze:zaznaczam że czysto teoretycznie i filozoficznie do tego podeszłem bo nie znam sie na dieslach..
Jedż do kogoś kto się zna i doprowadzi ci to wszystko do ładu

[ Dodano: 2011-02-20, 22:25 ]
damjaan pisze:no mi najpierw powiedziano zebym filtry zmienil potem jak juz pojechalem zeby kupic i powiedzialem co sie dzieje to w sklepie powiedzieli ze przeplywomierz, wiec ja juz nie wiem :P
Niezłe rady ,szczególnie ta z przepływomierzem :roll: Droga to metoda naprawy ,tak to można pół osprzętu wymienić i na końcu okaże sie że dalej jest tak samo .Powtórzę się ,znajdż kogoś obytego w temacie z naszego forum z twojej okolicy ,znajdzie ci szybko przyczynę .Do mnie masz raczej za daleko ;-)
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 22:30 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 20 lut 2011, 22:25

no mi najpierw powiedziano zebym filtry zmienil potem jak juz pojechalem zeby kupic i powiedzialem co sie dzieje to w sklepie powiedzieli ze przeplywomierz, wiec ja juz nie wiem
po co słuchasz tych w sklepie? :shock: nie wiesz że oni tylko chcą towar wypychać i zarabiać na tym? :shock: zrób jak ci mówimy i zobaczymy co dalej ;-) a całego silnika ci nie proponowali? :mrgreen:

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 20 lut 2011, 22:48

dla tego napisałem czysto filozoficznie, jak widać że przyfilozofowałem. A zapytam z ciekawości co to te N75?

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 20 lut 2011, 22:53

silnik na Pierburgu czy na Boschu?

damjaan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 05 paź 2010, 00:12
Lokalizacja: Płock

Post autor: damjaan » 20 lut 2011, 23:07

na Boschu

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 20 lut 2011, 23:08

to N75 masz przy obudowie filtra powietrza.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 lut 2011, 23:14

seba1025 pisze:A zapytam z ciekawości co to te N75?
Jak masz tam ori kolorowe wężyki to odepnij czerwony i niebieski i połącz ze sobą ,to jest tzw.bajpas który potwierdza bądż wyklucza niesprawność n75,ale po objawach które opisałeś to raczej potwierdzi ;-) bo masz ewidentny notlauf z przeładowania

damjaan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 05 paź 2010, 00:12
Lokalizacja: Płock

Post autor: damjaan » 20 lut 2011, 23:31

no dobra jakies konktrety, ile to kosztuje? sam wymienie? jakis link na allegro do tego

czyli przeplywomierza nie tykac i filtra?

wymienie go sam? ile w sklepie kosztuje? zeby nie sciagneli ze mnie

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 lut 2011, 11:54

damjaan pisze:no dobra jakies konktrety, ile to kosztuje? sam wymienie? jakis link na allegro do tego

czyli przeplywomierza nie tykac i filtra?

wymienie go sam? ile w sklepie kosztuje? zeby nie sciagneli ze mnie
Chłopie ,ja wiem że rozpiera cię energia ,jak miałem 20 lat też tak miałem :mrgreen: ale najpierw sprawdż to tak jak ci pisałem ,a nie od razu chcesz wymieniać ,pękniety wężyk będzie dawał takie same efekty .A jak się okaże że to n75 to w sklepach nie szukaj ,tylko np.tu http://allegro.pl/zawor-regulacji-n75-t ... 21670.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl