Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

8C AAH Q LPG - oponki na lato str.11

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 21 lut 2011, 20:42

Tak jak ktoś pisał wcześniej Motul albo Valvoline.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 21 lut 2011, 21:30

Słonik, ja bardzo chętnie bym zalał 10W40, ale jak poprzedni właściciel, kupił go (3lata temu), to już w silniku był mineral. A jak ma rozszczelniać się i wszystkie simeringi będą do wymiany plus nie wiadomo co jeszcze i będę musiał odstawić auto na kołki(narazie nie mam przewidzianych środków na takie wymiany w silniku) to się chyba poryczę.
Ty byś nalał do takiego silnika półsyntetyk?Dlaczego?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 21 lut 2011, 22:46

Silnik bierze olej, jakie ilosci na 1000km, sa jakies wycieki widoczne :?:
Nalal bym polsyntetyk dlatego ze popychacze zaworowe sa hydrauliczne a olej mineralny jest dla nich za gesty. czy bym nalal to zalezy od odpowiedzi na powyzsze pytanie.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 22 lut 2011, 08:43

Autem przejechałem 200km i odstawiłem na wymiany więc nie dowiem się czy bierze.
Sprawdzę wycieki, jak nie będzie żandnych niepokojących ilości oleju na silniku, to zalewam 10W40 i sprawdzam ciśnienie(jakie powinno byc?) jak będzie ok to zostawiam na 1000km, potem zlewam i leje jeszcze raz 10W40.
ale jak będzie za niskie ciśnienie to szybciutko wracam na mineral.
Chyba tak powinna ta akcja wyglądać?
Jaki 10W40 nie przeczyści mi za mocno silnika?

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 22 lut 2011, 08:54

Wlewaj i się nie martw nic mu nie bedzie wręcz odwrotnie. Tylko przed wymianą oleju wlej płukankę np Havolina. I zalewaj półsyntetykiem. rzadne uszczelniacze ci nie pójdą.
Ja tak robiłem w bardzo starym silniku.
pozdro

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 22 lut 2011, 09:04

jak już zalecasz płukankę to niech już lepiej wleje potem 5w40 , jak przeczyści silnik płukanka to po syntetycznym oleju może być tylko lepiej.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 22 lut 2011, 09:35

Tez racja ale nie odrazu z minerala na syntetyk.
Wg Liqui Molly taka operacja powinna wygadac tak: mineral-plukanka-polsyntetyk-nastepna wymiana po max 10tkm syntetyk.
Osobiscie nigdy nie roibiem takiej akcji wiec wam nie powiem z ;doswiadczenia jak to wyglada i sie sprawuje.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 22 lut 2011, 10:01

przechodzę na 10W40 docelowo.
a płukankę zrobię chyba tym samym olejem, na którym bedę później jeżdził?

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 22 lut 2011, 11:39

Ale to są zdziercy
http://archiwumallegro.pl/drzwi_audi_80 ... 61513.html
zapłąc to ci powiemy że pan jest z drugiego końca Polski i części już sprzedał :))

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Tylna szyba quattro

Post autor: Rychu82 » 22 lut 2011, 21:26

Obrazek

Obrazek

To nie ma tego w każdym Quattro?
Może tylko w 2.8 albo V6?

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 22 lut 2011, 22:38

Dzieki za fotke szyba jest z 91 roku wiec pochodzi z B3 ale nie martw sie ktoś sprezentował ci fajny gadżet :mrgreen: zawsze bardzo lubiłem patrzeć zima jak się pojawia na oszronionej szybie <quattro>

Pozdro

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 14 mar 2011, 09:41

chmiel25, wszystkie szyby pochodzą z 91 roku i auto też :-P

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 14 mar 2011, 21:15

WOW :mrgreen: to powinieneś cieszyć że fabryka zrobiła ci prezent :mrgreen:
bo rzadne B4 już nie ma takiej szyby. Tobie poprostu wsadzili pozostałość magazynowa <ok>

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

RURY OD KOLEKTORA

Post autor: Rychu82 » 14 mar 2011, 22:57

no to wypas od teraz będę się cieszył, że mam jedyny taki egzemplarz na świecie, piękne uczucie. Dzięki chmiel25 ;-)
Ciekawe kiedy ktoś wklei fote z taką samą szybą w swoim B4 :-P

rury od kolektora też mam jedyne na świecie :-P

Obrazek



Obrazek

Czy mógłby ktoś wkleić jak to wygląda w jego V6 bo mnie to wygląda na zemste spawacza :mrgreen:

a tu jest cały mojej B4
https://audi80.pl/28-aah-moze-ktos-w ... htm#584295


czar prysnął tutaj pan tez ma taka szybe jak ja w b4
http://img33.imageshack.us/img33/4407/6963384944.jpg

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

MTS-technik

Post autor: Rychu82 » 20 mar 2011, 02:23

hahaha
hhahah
czytałem co ja tu wcześniej pisałem
2 dni i 2000zł
hahahah

2000 - tyle to on zassał przy pierwszym półwdechu

:!: - usteka
:arrow: - wykonana wymiana/naprawa
:idea: - mam zamiar zrobić/będzie zrobione
:?: -pytanko

zawieszenie

:arrow: po wymianie wszyskich gum zawieszenia przedniego jednego sworznia
:arrow: prawie całego tylnego

-okazało się że auto dalej samo decyduje jak przebiega scenariusz jazdy po łuku

:arrow: wszystkie poduchy przednich sanek (3 wypadły po odkręceniu ,jednej trzeba było pomóc)

- w aucie lata jeszcze amor przedni(mimo 75% sprawności) , mam nadzieje że w mc-person a nie sam amor

:idea: MTS-Technik -40/-40 pełen zestaw albo jak się da to -45/-40

jak ktoś ma doświadczenie powyżej 2 lat z MTS-Technik to proszę o opinię

silnik / napęd

po wymianie

:arrow: MaxLife Motor Oil 10W-40 ( dzięki za potpowiedź i za cierpliwe odpowiedzi słoniu - nie wiem jak spalanie oleju ale jakbym został na mineralu bym się czuł jakbym wbijał gwóżć do trumny Q ewentualnie tylko niepewność, ale teraz wiem, że nawet jak będą wycieki to będę leczył aż będzie sucho)

:idea: jak ogarne auto a silnik wytrzyma to przejdę na syntetyk


:arrow: Valvoline MAXLIfE
:arrow: skrzyni i most 75W90
:arrow: hamulcowy DOT 4
:arrow: wspomagania zielony
:arrow: filtry: oleju,powietrza,kabinowy(nie było)paliwa

:?: hamulce szybko robią się miękkie. Czy na DOT-5 nie byłoby lepiej?


:!: przestawiony rozrząd - (ciśnienia ok 10bar na jednym 6)
:!: mix z podciśnieniami
:!: brak odm (zaślepione przy filtrze)

:arrow: ustawienie rozrządu na przyżądzie
:arrow: podłączenie wszystkich ciśnień
:arrow: doprowadzone odm z pokrywy zaworów do dolotu(już nie wali spalinami na postoju w kabinie)

:?: zrobił ktoś może OIL CATCH TANK ( ZBIORNICZEK ODMY ) w V6?

:arrow: świece i przewody(jeden cyliner nie mial iskry)

- okazało się że autko wyrównało pracę

:idea: w między czasie zamówione głowice które zakupiłem poszły do regeneracji, ale narazie idą na półe i czekają 18000km na rozrząd albo sprzedam)

zostało:

_ jeszcze pewnie troche bo lece po nitce usterek i wymieniam czujniczki,plasticzki, drobne podzespoły)

:!: temperaura w silniku: wskażnik do 70st kontrolka mruga wiatraki działają ale się nie złączają, termostat zamknięty - czyli auto grzeje się

:arrow: termostat

:!: mruga objawy zostały więc wyminenie czujnik podający na CPU i tablicę

:?: który czujnik wymienić żeby CPU miało poprawną wartość i nie zapalała się kontrolka temp.?(mam w miejsce 4-pinowego z tyłu silnika, wsadzony 3-pinowy i dolutowany kabalek w czujnik osobno wkręcany)


Audi jest właśnie u blacharza ale prace staneły bo jeden gamoń :

KALIBER_AUTA
Dane firmy
Sklep Auto Części Kaliber - dane z alegro

napisał że błotniki są z B4 a okazały się z B3 i mam je teraz u siebie

a ja drugi gamoń kupiłem poza allegro i jutro zadzwonie do niego zeby sobie ulżyć bo kasy taki kanciarz napewno nie odda.

a poza tym już wszystko ready


oprócz :idea: które już w tym poście użyłem, zostało jeszcze jako pilne:

:idea: koła na lato (jutro kończę negocjacje i chyba będą 16" z cabrio w niektórych miejscach opisane jako s-line cabrio (nie wiem czy są jakieś inne cario 16"?)

:idea: przednia szyba (ma pajączki. moze regeneracja żywiczna wystarczy)

i to będzie chyba koniec podstawowych napraw i zmian.

CDN i dalsze poprawki w tygodniu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl