8C AAH Q LPG - oponki na lato str.11
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Słonik, ja bardzo chętnie bym zalał 10W40, ale jak poprzedni właściciel, kupił go (3lata temu), to już w silniku był mineral. A jak ma rozszczelniać się i wszystkie simeringi będą do wymiany plus nie wiadomo co jeszcze i będę musiał odstawić auto na kołki(narazie nie mam przewidzianych środków na takie wymiany w silniku) to się chyba poryczę.
Ty byś nalał do takiego silnika półsyntetyk?Dlaczego?
Ty byś nalał do takiego silnika półsyntetyk?Dlaczego?
Autem przejechałem 200km i odstawiłem na wymiany więc nie dowiem się czy bierze.
Sprawdzę wycieki, jak nie będzie żandnych niepokojących ilości oleju na silniku, to zalewam 10W40 i sprawdzam ciśnienie(jakie powinno byc?) jak będzie ok to zostawiam na 1000km, potem zlewam i leje jeszcze raz 10W40.
ale jak będzie za niskie ciśnienie to szybciutko wracam na mineral.
Chyba tak powinna ta akcja wyglądać?
Jaki 10W40 nie przeczyści mi za mocno silnika?
Sprawdzę wycieki, jak nie będzie żandnych niepokojących ilości oleju na silniku, to zalewam 10W40 i sprawdzam ciśnienie(jakie powinno byc?) jak będzie ok to zostawiam na 1000km, potem zlewam i leje jeszcze raz 10W40.
ale jak będzie za niskie ciśnienie to szybciutko wracam na mineral.
Chyba tak powinna ta akcja wyglądać?
Jaki 10W40 nie przeczyści mi za mocno silnika?
Ale to są zdziercy
http://archiwumallegro.pl/drzwi_audi_80 ... 61513.html
zapłąc to ci powiemy że pan jest z drugiego końca Polski i części już sprzedał )
http://archiwumallegro.pl/drzwi_audi_80 ... 61513.html
zapłąc to ci powiemy że pan jest z drugiego końca Polski i części już sprzedał )
RURY OD KOLEKTORA
no to wypas od teraz będę się cieszył, że mam jedyny taki egzemplarz na świecie, piękne uczucie. Dzięki chmiel25
Ciekawe kiedy ktoś wklei fote z taką samą szybą w swoim B4
rury od kolektora też mam jedyne na świecie
Czy mógłby ktoś wkleić jak to wygląda w jego V6 bo mnie to wygląda na zemste spawacza :mrgreen:
a tu jest cały mojej B4
https://audi80.pl/28-aah-moze-ktos-w ... htm#584295
czar prysnął tutaj pan tez ma taka szybe jak ja w b4
http://img33.imageshack.us/img33/4407/6963384944.jpg
Ciekawe kiedy ktoś wklei fote z taką samą szybą w swoim B4
rury od kolektora też mam jedyne na świecie
Czy mógłby ktoś wkleić jak to wygląda w jego V6 bo mnie to wygląda na zemste spawacza :mrgreen:
a tu jest cały mojej B4
https://audi80.pl/28-aah-moze-ktos-w ... htm#584295
czar prysnął tutaj pan tez ma taka szybe jak ja w b4
http://img33.imageshack.us/img33/4407/6963384944.jpg
MTS-technik
hahaha
hhahah
czytałem co ja tu wcześniej pisałem
2 dni i 2000zł
hahahah
2000 - tyle to on zassał przy pierwszym półwdechu
:!: - usteka
- wykonana wymiana/naprawa
:idea: - mam zamiar zrobić/będzie zrobione
:?: -pytanko
zawieszenie
po wymianie wszyskich gum zawieszenia przedniego jednego sworznia
prawie całego tylnego
-okazało się że auto dalej samo decyduje jak przebiega scenariusz jazdy po łuku
wszystkie poduchy przednich sanek (3 wypadły po odkręceniu ,jednej trzeba było pomóc)
- w aucie lata jeszcze amor przedni(mimo 75% sprawności) , mam nadzieje że w mc-person a nie sam amor
:idea: MTS-Technik -40/-40 pełen zestaw albo jak się da to -45/-40
jak ktoś ma doświadczenie powyżej 2 lat z MTS-Technik to proszę o opinię
silnik / napęd
po wymianie
MaxLife Motor Oil 10W-40 ( dzięki za potpowiedź i za cierpliwe odpowiedzi słoniu - nie wiem jak spalanie oleju ale jakbym został na mineralu bym się czuł jakbym wbijał gwóżć do trumny Q ewentualnie tylko niepewność, ale teraz wiem, że nawet jak będą wycieki to będę leczył aż będzie sucho)
:idea: jak ogarne auto a silnik wytrzyma to przejdę na syntetyk
Valvoline MAXLIfE
skrzyni i most 75W90
hamulcowy DOT 4
wspomagania zielony
filtry: oleju,powietrza,kabinowy(nie było)paliwa
:?: hamulce szybko robią się miękkie. Czy na DOT-5 nie byłoby lepiej?
:!: przestawiony rozrząd - (ciśnienia ok 10bar na jednym 6)
:!: mix z podciśnieniami
:!: brak odm (zaślepione przy filtrze)
ustawienie rozrządu na przyżądzie
podłączenie wszystkich ciśnień
doprowadzone odm z pokrywy zaworów do dolotu(już nie wali spalinami na postoju w kabinie)
:?: zrobił ktoś może OIL CATCH TANK ( ZBIORNICZEK ODMY ) w V6?
świece i przewody(jeden cyliner nie mial iskry)
- okazało się że autko wyrównało pracę
:idea: w między czasie zamówione głowice które zakupiłem poszły do regeneracji, ale narazie idą na półe i czekają 18000km na rozrząd albo sprzedam)
zostało:
_ jeszcze pewnie troche bo lece po nitce usterek i wymieniam czujniczki,plasticzki, drobne podzespoły)
:!: temperaura w silniku: wskażnik do 70st kontrolka mruga wiatraki działają ale się nie złączają, termostat zamknięty - czyli auto grzeje się
termostat
:!: mruga objawy zostały więc wyminenie czujnik podający na CPU i tablicę
:?: który czujnik wymienić żeby CPU miało poprawną wartość i nie zapalała się kontrolka temp.?(mam w miejsce 4-pinowego z tyłu silnika, wsadzony 3-pinowy i dolutowany kabalek w czujnik osobno wkręcany)
Audi jest właśnie u blacharza ale prace staneły bo jeden gamoń :
KALIBER_AUTA
Dane firmy
Sklep Auto Części Kaliber - dane z alegro
napisał że błotniki są z B4 a okazały się z B3 i mam je teraz u siebie
a ja drugi gamoń kupiłem poza allegro i jutro zadzwonie do niego zeby sobie ulżyć bo kasy taki kanciarz napewno nie odda.
a poza tym już wszystko ready
oprócz :idea: które już w tym poście użyłem, zostało jeszcze jako pilne:
:idea: koła na lato (jutro kończę negocjacje i chyba będą 16" z cabrio w niektórych miejscach opisane jako s-line cabrio (nie wiem czy są jakieś inne cario 16"?)
:idea: przednia szyba (ma pajączki. moze regeneracja żywiczna wystarczy)
i to będzie chyba koniec podstawowych napraw i zmian.
CDN i dalsze poprawki w tygodniu
hhahah
czytałem co ja tu wcześniej pisałem
2 dni i 2000zł
hahahah
2000 - tyle to on zassał przy pierwszym półwdechu
:!: - usteka
- wykonana wymiana/naprawa
:idea: - mam zamiar zrobić/będzie zrobione
:?: -pytanko
zawieszenie
po wymianie wszyskich gum zawieszenia przedniego jednego sworznia
prawie całego tylnego
-okazało się że auto dalej samo decyduje jak przebiega scenariusz jazdy po łuku
wszystkie poduchy przednich sanek (3 wypadły po odkręceniu ,jednej trzeba było pomóc)
- w aucie lata jeszcze amor przedni(mimo 75% sprawności) , mam nadzieje że w mc-person a nie sam amor
:idea: MTS-Technik -40/-40 pełen zestaw albo jak się da to -45/-40
jak ktoś ma doświadczenie powyżej 2 lat z MTS-Technik to proszę o opinię
silnik / napęd
po wymianie
MaxLife Motor Oil 10W-40 ( dzięki za potpowiedź i za cierpliwe odpowiedzi słoniu - nie wiem jak spalanie oleju ale jakbym został na mineralu bym się czuł jakbym wbijał gwóżć do trumny Q ewentualnie tylko niepewność, ale teraz wiem, że nawet jak będą wycieki to będę leczył aż będzie sucho)
:idea: jak ogarne auto a silnik wytrzyma to przejdę na syntetyk
Valvoline MAXLIfE
skrzyni i most 75W90
hamulcowy DOT 4
wspomagania zielony
filtry: oleju,powietrza,kabinowy(nie było)paliwa
:?: hamulce szybko robią się miękkie. Czy na DOT-5 nie byłoby lepiej?
:!: przestawiony rozrząd - (ciśnienia ok 10bar na jednym 6)
:!: mix z podciśnieniami
:!: brak odm (zaślepione przy filtrze)
ustawienie rozrządu na przyżądzie
podłączenie wszystkich ciśnień
doprowadzone odm z pokrywy zaworów do dolotu(już nie wali spalinami na postoju w kabinie)
:?: zrobił ktoś może OIL CATCH TANK ( ZBIORNICZEK ODMY ) w V6?
świece i przewody(jeden cyliner nie mial iskry)
- okazało się że autko wyrównało pracę
:idea: w między czasie zamówione głowice które zakupiłem poszły do regeneracji, ale narazie idą na półe i czekają 18000km na rozrząd albo sprzedam)
zostało:
_ jeszcze pewnie troche bo lece po nitce usterek i wymieniam czujniczki,plasticzki, drobne podzespoły)
:!: temperaura w silniku: wskażnik do 70st kontrolka mruga wiatraki działają ale się nie złączają, termostat zamknięty - czyli auto grzeje się
termostat
:!: mruga objawy zostały więc wyminenie czujnik podający na CPU i tablicę
:?: który czujnik wymienić żeby CPU miało poprawną wartość i nie zapalała się kontrolka temp.?(mam w miejsce 4-pinowego z tyłu silnika, wsadzony 3-pinowy i dolutowany kabalek w czujnik osobno wkręcany)
Audi jest właśnie u blacharza ale prace staneły bo jeden gamoń :
KALIBER_AUTA
Dane firmy
Sklep Auto Części Kaliber - dane z alegro
napisał że błotniki są z B4 a okazały się z B3 i mam je teraz u siebie
a ja drugi gamoń kupiłem poza allegro i jutro zadzwonie do niego zeby sobie ulżyć bo kasy taki kanciarz napewno nie odda.
a poza tym już wszystko ready
oprócz :idea: które już w tym poście użyłem, zostało jeszcze jako pilne:
:idea: koła na lato (jutro kończę negocjacje i chyba będą 16" z cabrio w niektórych miejscach opisane jako s-line cabrio (nie wiem czy są jakieś inne cario 16"?)
:idea: przednia szyba (ma pajączki. moze regeneracja żywiczna wystarczy)
i to będzie chyba koniec podstawowych napraw i zmian.
CDN i dalsze poprawki w tygodniu