Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 lut 2011, 13:35

plastuch pisze:Dobre jest to że jak sam sobie wymieniasz części czy tak coś reperujesz w aucie to znasz każdą śrubke i mniej więcej idzie przewidzieć jakieś niespodzianki ;-)
Powiem ci że przy A4 mimo iż zawieszenie jest bardziej skomplikowane to przyjemnie mi się pracuje. Trochę już przy niej grzebałem, wymiana sprężyn itp. i kurcze stwierdzam że mało jest upierdliwych rzeczy. Sworznie wyskakują, śruby się odkręcają (problem był jedynie z tą śrubą od górnych wahaczy, ale to tylko za pierwszym razem), generalnie jakoś nie stwarza mi nic problemu. W A80 zawieszenie było maks proste, ale co się przy nim nawkur****. A to sworzeń nie chciał wyjść, a to śruba zapieczona. No kurcze ciągle coś. Sporo przy niej nawyzywałem :mrgreen: Jeśli auta mają duże to A80 była dla mnie wredna :-P

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 11 lut 2011, 20:26

Labiel pisze:A to sworzeń nie chciał wyjść, a to śruba zapieczona. No kurcze ciągle coś. Sporo przy niej nawyzywałem Jeśli auta mają duże to A80 była dla mnie wredna
W a4 sie nie zapiecze bo cały czas grzebież :mrgreen: a w A80 raz na ruski czas dlatego zawsze zapieczone

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 lut 2011, 20:28

matt1988 pisze:W a4 sie nie zapiecze bo cały czas grzebież
Hehe. No teraz można tak powiedzieć (choć w A80 też grzebałem :mrgreen: ).

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 lut 2011, 01:15

Tak sobie pomyślałem o przemalowaniu zacisków na żółto bo czerwone słabo widać :lol: Co myślicie?

Awatar użytkownika
plastuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 170
Rejestracja: 05 wrz 2010, 22:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: plastuch » 12 lut 2011, 09:24

żółte lepsze czerwonych jest za dużo ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 lut 2011, 10:25

plastuch pisze:żółte lepsze czerwonych jest za dużo ;-)
Tak mnie właśnie kusi ostatnio. Rozbierałeś może kiedyś tył? Chodzi mi o tylne osłony tarcz. One są przykręcane razem z tą ośką na której chodzą łożyska czy osobno? W ETCE nie mam niestety tych osłon ale wydaje mi się że chyba razem.

Awatar użytkownika
plastuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 170
Rejestracja: 05 wrz 2010, 22:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: plastuch » 13 lut 2011, 15:39

Żeby dostać się to osłony musisz zdiąć całą tarcze to odrazu zobaczysz w jakim stanie łożysko ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 lut 2011, 16:02

plastuch pisze:Żeby dostać się to osłony musisz zdiąć całą tarcze to odrazu zobaczysz w jakim stanie łożysko ;-)
To wiem, bo już rozbierałem :mrgreen: Widziałem że te osłony przykręcane są chyba na 6ść śrub imbusowych (najpierw muszę kupić imbusy na grzechotkę bo standardowym nie dało rady). Tylko nie wiem właśnie czy po odkręceniu tych śrub odkręci się sama osłona czy osłona plus ta ośka. Bo myślałem aby wymontować te osłony, złożyć całość tak aby jeździć a osłony na spokojnie sobie wyczyścić i odmalować.

Awatar użytkownika
plastuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 170
Rejestracja: 05 wrz 2010, 22:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: plastuch » 13 lut 2011, 16:22

da rade tylko zrób to jak będzie ładna pogoda bo sobie zabrudzisz tarczke od abs

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 lut 2011, 16:53

plastuch pisze:da rade tylko zrób to jak będzie ładna pogoda bo sobie zabrudzisz tarczke od abs
A fakt, o tym nie pomyślałem. W marcu będzie urlop więc może na dłużej wprowadzić się Audi do garażu i coś tam się zgrzebie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 14 lut 2011, 16:32

Dzisiaj pobiłem swój własny rekord życiowy :mrgreen: Przyjechał do mnie wujaszek A6 na wymianę górnych wahaczy - zawiecha ta sama co u mnie. Wyjęcie pierwszej kolumny licząc od czasu wjazdu auta do garażu zajęło mi 11 minut :mrgreen: Wyjęcia dwóch, wymiana wahaczy, zamontowanie wszystkiego łącznie z dokręceniem kół - 64 minut (z 10 minutową przerwą na szybki obiad :mrgreen: ). W sumie wyjęcie kolumny po podniesieniu auta z drugiej strony stało się diabelnie proste. Gdybym wcześniej wpadł na pomysł aby podnosić drugą stronę żeby nie prężył drążek to oszczędziłbym sobie masę pracy podczas grzebania u siebie. Człowiek uczy się całe życie. :roll:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 22 lut 2011, 16:51

Dzisiaj z ciekawości zmierzyłem sobie ile moje Audi wisie nad ziemią bo w sumie jeszcze tego nie robiłem.

Zderzak przód - 10 cm

[center]Obrazek[/center]

Podłoga - 8 cm

[center]Obrazek[/center]

A w najniższym miejscu - 6,5 cm :mrgreen:

[center]Obrazek[/center]

Zastanawiam się ile Krystyna ma u siebie w tym miejscu. 3 cm :?: :roll:

Awatar użytkownika
plastuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 170
Rejestracja: 05 wrz 2010, 22:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: plastuch » 02 mar 2011, 18:16

Label jak z tą dolną rozpórką sam ją rezałeś :?: ?? Przyblisz mi temat :?:

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 02 mar 2011, 18:51

Sprzedaje przecież takie po 35zł wiec bez sensu coś samemu robić.

Awatar użytkownika
plastuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 170
Rejestracja: 05 wrz 2010, 22:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: plastuch » 02 mar 2011, 19:28

no właśnie o to mi chodziło czy miał by dla mnie :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl