[b4 2.0] mam problem z obrotami
U mnie tak było... Po pierwsze źle dobrana emulacja sondy lambda... Po drugie zniszczona podkładka gumowa pod wtryskiem... Po trzecie błędy komputera, które skasowałem przez odłączenie akumulatora. Zobacz też filtr powietrza bo może jest zapchany i ciągnie paliwo lub gaz tylko i dlatego tak szaleje na obrotach??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
- Lokalizacja: sulejów
Objawy u mnie czyli wieszające sie obroty i czasem ich skoki :-| Problem nie występuje za każdym razem...czasem po odpaleniu jest dobrze i po jakimś czasie gdy np dojezdzam do skrzyżowania wrzucam na luz a tu obroty 1500. Czasem pomaga ruszenie pedałem gazu i obroty spadają do ok 850 lecz nie zawsze to pomaga. Dziwna sprawa która mnie też zastanawia to to że odpale samochód jest wszystko ok po jakimś czasie problem zacznie występować(nie zawsze) jadąc dalej silnik sie nagrzewa i nie gasząc silnika problem ustępuje(choć też nie zawsze :?: Zauważyłem że zaczeło sie tak dziać gdy na zewnątrz są minusowe temperatury Odma przeczyszczona, dolot szczelny. Problem występuje na pb i na lpg (sekwencja) Prosze o jakieś porady :?: :idea:
Również podpisuję się pod tematem.
Wczesniej miałem obroty w okolicach 1800-1900 na biegu jałowym. Teraz od jakiegoś tygodnia wskoczyły na 2050. Przepływka jest ustawiona, dolot szczelny. Sonda odpada bo by w ogóle wariowały. Czytając poprzednie posty...zastanawiam się nad czujnikiem. Który to dokładnie czujnik? :lol: I w którym miejscu znajduje się silniczek krokowy? Dodam że obroty są równie wysokie na Pb i LPG. Hmmm...może regulując śrubą przy przepustnicy :roll:
Pozdrawiam
Wczesniej miałem obroty w okolicach 1800-1900 na biegu jałowym. Teraz od jakiegoś tygodnia wskoczyły na 2050. Przepływka jest ustawiona, dolot szczelny. Sonda odpada bo by w ogóle wariowały. Czytając poprzednie posty...zastanawiam się nad czujnikiem. Który to dokładnie czujnik? :lol: I w którym miejscu znajduje się silniczek krokowy? Dodam że obroty są równie wysokie na Pb i LPG. Hmmm...może regulując śrubą przy przepustnicy :roll:
Pozdrawiam
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
Ja też się podłączę, u mnie za to silnik w ogóle nie trzyma wolnych obrotów silniczek się nie wysuwa a raczej jest sprawny bo jak odpinam "komputer" to jakby się resetował i po przekręceniu zapłonu się wysuwa na chwile i później znów kaplica ;/ Czy może to być spowodowane zepsutym czujnikiem (niebieskim) bo wiem na 100% że ten szary mam zepsuty bo mi nawet temp. nie pokazuje na zegarach.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 07 lis 2009, 20:07
Kamuś pisze:Odświeżę temat, może komuś przyda się moja rada.
Miałem podobne objawy jak te, które opisał autor tematu. Dziś się za to zabrałem i okazało się, że wystarczyło nieco poluzować sprężynkę w przepływomierzu. Zabieg bardzo prosty, wystarczy trochę poeksperymentować.
a gdzie jest ten przeplywomierz ? jestem laikiem wiec prosze o dokladniejsze informacje, bo mi tez sie zawiesza jak daje na luz . dziekuje
Witam wszystkich Jako, że jestem nowy na forum to podpinam się już pod podobny temat. A mianowicie wczoraj czyli 20.03 wymieniłem olej z półsyntetyku na mineralny 15W40 Lotos w B4 -wórce i zaobserwowałem dziwną rzecz. Wcześniej na 5 biegu przy 2k obrotów miałem 90km/h tak teraz mam dobre 100km/h. Mam się niepokoić czy jestem przewrażliwiony?