Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0] mam problem z obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 07 sty 2011, 14:20

U mnie tak było... Po pierwsze źle dobrana emulacja sondy lambda... Po drugie zniszczona podkładka gumowa pod wtryskiem... Po trzecie błędy komputera, które skasowałem przez odłączenie akumulatora. Zobacz też filtr powietrza bo może jest zapchany i ciągnie paliwo lub gaz tylko i dlatego tak szaleje na obrotach??

bulinek2009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 28 gru 2010, 20:23
Lokalizacja: sulejów

Post autor: bulinek2009 » 07 sty 2011, 14:31

to zaraz zobacze ten filter i odłącze akumulator. a jeśli to nie pomoże to będe musiał jechać na podłączenie pod komputer i w tedy może coś się okaże. Dzięki serdeczne:)

POLKIMEN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 29 kwie 2008, 14:13
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: POLKIMEN » 22 lut 2011, 20:11

Witam:) U mnie jest ten sam problem :-/ Nie mam pojęcia co to może być... :?:

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 22 lut 2011, 20:34

Kolego POLKIMEN, Sprawdź przekaźnik numer 30 i przepływomierz. I szczelność dolotu <ok>

POLKIMEN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 29 kwie 2008, 14:13
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: POLKIMEN » 23 lut 2011, 10:08

Objawy u mnie czyli wieszające sie obroty i czasem ich skoki :-| Problem nie występuje za każdym razem...czasem po odpaleniu jest dobrze i po jakimś czasie gdy np dojezdzam do skrzyżowania wrzucam na luz a tu obroty 1500. Czasem pomaga ruszenie pedałem gazu i obroty spadają do ok 850 lecz nie zawsze to pomaga. Dziwna sprawa która mnie też zastanawia to to że odpale samochód jest wszystko ok po jakimś czasie problem zacznie występować(nie zawsze) jadąc dalej silnik sie nagrzewa i nie gasząc silnika problem ustępuje(choć też nie zawsze :-/ :?: Zauważyłem że zaczeło sie tak dziać gdy na zewnątrz są minusowe temperatury :-/ Odma przeczyszczona, dolot szczelny. Problem występuje na pb i na lpg (sekwencja) Prosze o jakieś porady :?: :idea:

tuitop
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 10 lis 2010, 17:06
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: tuitop » 23 lut 2011, 12:15

Również podpisuję się pod tematem.
Wczesniej miałem obroty w okolicach 1800-1900 na biegu jałowym. Teraz od jakiegoś tygodnia wskoczyły na 2050. Przepływka jest ustawiona, dolot szczelny. Sonda odpada bo by w ogóle wariowały. Czytając poprzednie posty...zastanawiam się nad czujnikiem. Który to dokładnie czujnik? :lol: I w którym miejscu znajduje się silniczek krokowy? Dodam że obroty są równie wysokie na Pb i LPG. Hmmm...może regulując śrubą przy przepustnicy :roll:
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 23 lut 2011, 13:12

tuitop, jesli chodzi Ci o czujnik temperatury płynu chłodzącego to to jest ten niebieski. Znajdziesz go na grubym wężu którym płynie płyn chłodniczy do silnika. obok niebieskiego jest też szary dla ułatwienia lokalizacji.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kamuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 359
Rejestracja: 19 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Kamuś » 07 lip 2011, 18:18

Odświeżę temat, może komuś przyda się moja rada.
Miałem podobne objawy jak te, które opisał autor tematu. Dziś się za to zabrałem i okazało się, że wystarczyło nieco poluzować sprężynkę w przepływomierzu. Zabieg bardzo prosty, wystarczy trochę poeksperymentować.

siera26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 03 wrz 2009, 18:07
Lokalizacja: Mława

Post autor: siera26 » 12 lip 2011, 23:06

Ja też się podłączę, u mnie za to silnik w ogóle nie trzyma wolnych obrotów silniczek się nie wysuwa a raczej jest sprawny bo jak odpinam "komputer" to jakby się resetował i po przekręceniu zapłonu się wysuwa na chwile i później znów kaplica ;/ Czy może to być spowodowane zepsutym czujnikiem (niebieskim) bo wiem na 100% że ten szary mam zepsuty bo mi nawet temp. nie pokazuje na zegarach.

buteleczka271
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 07 lis 2009, 20:07

Post autor: buteleczka271 » 01 wrz 2011, 12:42

Kamuś pisze:Odświeżę temat, może komuś przyda się moja rada.
Miałem podobne objawy jak te, które opisał autor tematu. Dziś się za to zabrałem i okazało się, że wystarczyło nieco poluzować sprężynkę w przepływomierzu. Zabieg bardzo prosty, wystarczy trochę poeksperymentować.

a gdzie jest ten przeplywomierz ? jestem laikiem wiec prosze o dokladniejsze informacje, bo mi tez sie zawiesza jak daje na luz . dziekuje

paavo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 21 mar 2013, 20:55
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: paavo » 21 mar 2013, 21:11

Witam wszystkich :) Jako, że jestem nowy na forum to podpinam się już pod podobny temat. A mianowicie wczoraj czyli 20.03 wymieniłem olej z półsyntetyku na mineralny 15W40 Lotos w B4 -wórce i zaobserwowałem dziwną rzecz. Wcześniej na 5 biegu przy 2k obrotów miałem 90km/h tak teraz mam dobre 100km/h. Mam się niepokoić czy jestem przewrażliwiony? :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl