Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4, 1.9 TDI 1Z] Wyciek paliwa z pompy paliwowej

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
nyquist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 22 mar 2010, 08:56
Lokalizacja: lubelskie

[B4, 1.9 TDI 1Z] Wyciek paliwa z pompy paliwowej

Post autor: nyquist » 19 lut 2011, 15:54

Witam.
Mam wyciek paliwa z pompy przy silniku 1,9TDI, z małego okrągłego pionowego otworu od strony rozrządu. Dokładne miejsce zaznaczyłem strzałką na zamieszczonym zdjęciu (zdjęcie pompy zapożyczone z sieci, ale chodzi o taką samą pompę). Bardzo delikatne sączenie ma miejsce także spod dekielka po zewnętrznej ściance, ale w podanym otworze pojawia się ono głównie jakby napływało "od środka".

Czy ten wyciek oznacza konieczność uszczelnienia całej pompy, czy tylko jej górnej części? Spotkał się ktoś z takim problemem?
Obrazek
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 13:27 przez nyquist, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 19 lut 2011, 16:01

cieknie z nastawnika 2 uszczelki do wymiany

Awatar użytkownika
nyquist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 22 mar 2010, 08:56
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: nyquist » 19 lut 2011, 16:44

Dzięki Vision za szybką odpowiedź. Dwie, czyli pod dekielkiem oraz pod samym nastawnikiem?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 19 lut 2011, 18:15

nyquist pisze:. Dwie, czyli pod dekielkiem oraz pod samym nastawnikiem?
tak bo nastawnik jest nad otworem i skądś ścieka z pod dekla lub samego nastawnika

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 19 lut 2011, 18:20

Pod dekielkiem i pod samym nastawnikiem. Lecz, aby wymienić uszczelkę pod nastawnikiem konieczny jest jego demontaż, a potem ustawienie(bardzo dokładne) dawki, więc bez VAGa się nie obejdzie. A jak chcesz wymienić samą górna uszczelkę, to VAG nie jest potrzebny.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 19 lut 2011, 20:36

<bylo> <szukaj>

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 19 lut 2011, 20:51

_uwaga

Awatar użytkownika
nyquist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 22 mar 2010, 08:56
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: nyquist » 23 lut 2011, 13:42

pawel_m, wiem, posiadam interfejs, myślę, że z pomocą forum dam radę ;-) Jeśli nie, to pojadę gdzie trzeba.
gibaj, było, ale nie wszystko. Są tematy dotyczące już konkretnie wymiany uszczelek i regulacji nastawnika i je znalazłem i przeczytałem już wcześniej. W żadnym z nich nie doszukałem się natomiast odpowiedzi na moje pierwotne pytanie, dlatego postanowiłem założyć nowy.
ysiul, poprawiłem :oops:

Uszczelki już zamówione, zobaczymy ;-)
Dziękuję wszystkim za pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl