moj blad, chodzilo mi o kontroler przednich swiatel, gdzie on sie znajduje?Szara80tkaTdi pisze:przeciez post nad twoim podalem ich nr tym bardziej latwiej powinienes go znalesc, pod kierownica
[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
GSF, wylooozuj, samo Bc to zabawa, a podłączenie podstawowych funkcji AC też jest zabawą... Ściągnij sobie opis Sylwiastego, a wszystko ci pójdzie jak marzenie.
Co do twojej foty to lepsza by była manetka w pająka, ale przycisk też jest oki Wiązke masz gotową, więc pare chwil roboty cie czeka <wodka> <ok>
Co do twojej foty to lepsza by była manetka w pająka, ale przycisk też jest oki Wiązke masz gotową, więc pare chwil roboty cie czeka <wodka> <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Coś mi sie obiło o uszy, że ona świeci sie i przy niskim, jakże przy wysokim napięciu, więc może to to.pawelrybak15 pisze:Dzisiaj podczas jazdy do pracy AC wyświetliło mi błąd akumulatora. Kontrolka ładowania się nie zapaliła, voltomierz pokazywał koło14V, tak wiec chyba wszystko jest dobrze. Wie ktoś może skąd wziął się ten błąd?
Tak, z tym, że przy zbiorniczku wody komunikat sie wyświetli z opóźnieniem <wodka>keczy pisze:Czy blad wyskoczy mi po odlaczeniu kostki przy zbiorniczku, czy musze zewrzec te dwa piny?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
U mnie coś z tym AC jest nie tak, bo czasem wyświetla normalnie, a czasem tak słabo podświetla sie wyświetlacz, że ledwo co widać :evil: Nie jest nic rozmyte, tylko po prostu mega słabo podświetlone, dociśnięcie całego licznika poprawia czasem sytuacje. Gdzieś pewno mam słaby styk lub zimny lut i to pewno akurat na zasilaniu AC i pewno stąd błąd z akumulatorem :roll:
[ Dodano: 2011-02-11, 19:28 ]
Problem rozwiązany Zimne luty i rozgięte piny w AC były przyczyną, po naprawie tych usterek moduł działa bez problemu I jeszcze porada dla wszystkich którzy mają AC w zwykłym D lub Turbo D: wymieńcie żarówkę w kontrolce ładowania z 1,2W na 2W i problem zniknie, ja mam aktualnie 2W wstawioną i alternator startuje za każdym razem
[ Dodano: 2011-02-11, 19:28 ]
Problem rozwiązany Zimne luty i rozgięte piny w AC były przyczyną, po naprawie tych usterek moduł działa bez problemu I jeszcze porada dla wszystkich którzy mają AC w zwykłym D lub Turbo D: wymieńcie żarówkę w kontrolce ładowania z 1,2W na 2W i problem zniknie, ja mam aktualnie 2W wstawioną i alternator startuje za każdym razem
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Kolego Motora125 nie ważne czy Hella, czy VDO, tak, czy inaczej będzie lipa. A to dlatego że obudowa AC zarówno VDO jak i Hella nie ma okienka na BC. W obudowie AC firmy Hella nie ma miejsca by cokolwiek tam jeszcze upakować, w obudowie AC VDO miejsce może i jest, ale wycinane samodzielnie okienko będzie wyglądać delikatnie mówiąc kiepsko <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: