[All] Termostat a wskazania temperatury
sesej, tak jak napisał wyżej Kolega Niki20. do tego musisz jeszcze uwzględnić to, że wskaźnik na zegarach też nie jest jakiś super dokładny. do tego czujnik temperatury który odpowiada za wskazania na zegarach również może przekłamywać. to wszystko sprawia, że wskazania na desce też nie są jakieś super pewne ani dokładne - mają one raczej charakter orientacyjny. może podłącz auto pod kompa, wtedy sprawdź jaką CI pokaże temperaturę na kompie i porównaj ją z tą na zegarach. wtedy coś tam będziesz już wiedział.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
bez przesady, wniosek - ze nic nie jest dokladnegrze pisze:wskaźnik na zegarach też nie jest jakiś super dokładny. do tego czujnik temperatury który odpowiada za wskazania na zegarach również może przekłamywać
to w takim razie i ten pomiar powinien byc do bani, bo przeciez tez bierze z czujnika a tamten czujnik tez nie jest dokladny, no bo dlaczego sadzisz ze jeden pomiar klasycznym wskaznikiem na zegarach jest zly, a inny bedzie prawidlowy,grze pisze:podłącz auto pod kompa, wtedy sprawdź jaką CI pokaże temperaturę na kompie
wiekszosci pokazuje niecale 90st, wiec raczej to dziala i napewno nikt tego tam nie wrzucil ottak, tylko aby to mialo sens, oczywiscie jesli oba czujniki sa sprawne i wskaznik wychylowy
zanim weszla era wszedobylskiej elektroniki to byly mierniki tylko wychylowe, i jakos dawaly rade
Może wada jest w samym korku ? Też miałem problem z odpowietrzeniem, po wymianie koreczka (4 zł...) wszystko jest już idealniemaniekdtk pisze:Hmmm.
Jakby był kompletnie zapowietrzony układ to przy odkręceniu węża przy nagrzewnicy "plułby" powietrzem a tutaj poprostu powolutko płyn cieknie.
jakie byłyby objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą? Bo coraz bardziej wydaje mi się ze to jest przyczyną.
No cóz po to jest to forum żeby sobie pomagać...jak widzę dyskusja wrze,przyczyn może być kilka na dzień dzisiejszy temperatura w czasie jazdy przy -5 mrozie,to ok 70st tzn tak trochę za czerwone pole,na postoju rośnie do 90st dodam że zasłoniłem tak z 1/3 chłodnicy na wszelki wypadek,górny wąż gorący,dolny ciepły,węże od nagrzewnicy ciepłe,stan w zbiorniku pomiędzy min a max,pokrętło ciepło/zimno działa prawidłowo,ile chce ciepła tyle mam....także może nie ma tragedii
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
no to mialem takie wlasnie cos, wiec wyjalem chlodnice i polozylem na glebie, zagotowalem wode w czajniku i zalalem chlodnice, tylko z brzegu byla goraca i to tylko gorny lewy rog patrzac od kierowcy, wiec do sklepu po prestone, dawke podzielilem na dwa, i dwa razy plukanie, bardzo duzo syfu wylecialo, nastepnie znowu test z goraca woda z czajnika, tym razem byla cala goraca rowno i to wszedzie, z bananem na twarzy wlozylem do auta i smiga do dzis :mrgreen:sesej pisze:górny wąż gorący,dolny ciepły
dodam ze mam ori zasloniecie na grilu, ktorego nigdy niezdejmowalem od kupna plus ori kierownice powietrza, bez ktorej np brachol nie mogl ujechac wiec do aso, 140zl jest lzejszy i sie cieszy jak ja <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 21 mar 2010, 13:55
Ty i wymiana haha, nawet wycieraczki nie umiesz zmienic.
Proszę zapoznać się z regulaminem a zwłaszcza z pkt 3, 4, 9 oraz 17.
Proszę zapoznać się z regulaminem a zwłaszcza z pkt 3, 4, 9 oraz 17.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2011, 14:02 przez nieznajomy, łącznie zmieniany 1 raz.