[80 B3 1,8S] PM
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Może być i przy II gen. wystarczy do takiego trój-pozycyjnego przełącznika mieć założone coś takiego: coś takiego albo coś takeigo albo coś takeigoPrzemo80b3 pisze:Dokładnie tak jest, przy instalacji Igen. <ok>
Pytanie za milion punktów: Da się jakoś przerobić Bingo-M do odpalania na gazie tak żeby nie czekać tych 10 sekund? Upierdliwe to jest. Dla chcących mnie zjechać, chodzi o odpalanie silnika nagrzanego. Po prostu często jeżdze trasy z np 10-15 postojami po 5 minut. Tam nie ma niestety przełącznika trójpołożeniowego... Może jakiś dodatkowy guzik żeby powodował otwarcie elektrozaworów?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Aldi Dzięki za linki, muszę to powiedzieć dla kumpla, bo w jego Lanosie umarła pompa paliwa i nie chce zbytnio jej wymieniać :mrgreen: To niech se zamontuje to i odpala z LPGaldi pisze:Może być i przy II gen. wystarczy do takiego trój-pozycyjnego przełącznika mieć założone coś takiego: coś takiego albo coś takeigo albo coś takeigoPrzemo80b3 pisze:Dokładnie tak jest, przy instalacji Igen. <ok>
To niech chłopina weźmie zaopatrzy się w przekażnik rozwierny.Jeśli nie dostanie takowego w motoryzacyjnym bo ciężko sprzedawcom wytłumaczyć,to kupi w elektronicznym.Jego zasilanie podłączyć do elektrozaworu reduktora a w styki rozwierne wpiąć jeden przewód pompy.I ot cała filozofia.Przemo80b3 pisze:bo w jego Lanosie umarła pompa paliwa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Te urządzania wyżej podałem aby móc sobie zrobić drugą generację na przełączniku trójpozycyjnym. Jeśli chce się mieć większą wolność w przełączaniu do tego trzeba kupić jeszcze przełącznik np. taki albo taki. Więc chyba taki sam koszt wyjdzie wymienić pompkę paliwa.Przemo80b3 pisze:Aldi Dzięki za linki, muszę to powiedzieć dla kumpla, bo w jego Lanosie umarła pompa paliwa i nie chce zbytnio jej wymieniać :mrgreen: To niech se zamontuje to i odpala z LPGaldi pisze:Może być i przy II gen. wystarczy do takiego trój-pozycyjnego przełącznika mieć założone coś takiego: coś takiego albo coś takeigo albo coś takeigoPrzemo80b3 pisze:Dokładnie tak jest, przy instalacji Igen. <ok>
Bo masz zapewne gaźnik i przy takim przełączniku ma się pełną władzę (niema funkcji przełączania względem obrotów bo w tej pozycji przełącznika jest wypalanie benzyny).pawel_m pisze:Z tego co mi się wydaje, to jeżeli jest pierwsza generacja, to można odpalić z gazu. I w czasie jazdy na PB, trzeba samemu przerzucić na LPG(przynajmniej tak u mnie jest).
Rzeczywiście za milion, ktoś kiedyś mi się chwalił że odpalił tak sekwencję, podając na chwilę plus na elektrozawór (choć nie za bardzo w to wierzę).jaco80 pisze:Pytanie za milion punktów: Da się jakoś przerobić Bingo-M do odpalania na gazie tak żeby nie czekać tych 10 sekund? Upierdliwe to jest. Dla chcących mnie zjechać, chodzi o odpalanie silnika nagrzanego. Po prostu często jeżdze trasy z np 10-15 postojami po 5 minut. Tam nie ma niestety przełącznika trójpołożeniowego... Może jakiś dodatkowy guzik żeby powodował otwarcie elektrozaworów?
Jak podasz plus na elektrozawór to szybko trzeba odpalić
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie