Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 NG] problem z paleniem.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
lski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:53

[B3 NG] problem z paleniem.

Post autor: lski » 22 lut 2011, 20:33

Witam!
Mam 2 pytania:
1.Posiadane Audi Coupe Quattro/91 z silnikiem NG pali na dotyk na mrozie,pali na dotyk zagrzane do 90st.Problem jest z paleniem po przejechaniu niewielkiego dystansu-gdy odpalę zimny,zajadę 3 km na stację benzynową i wyłacze do tankowania-nie odpala,jakby się zalewał,muszę poczekać ok. 10 min,by odpalić.Domyslam się,że to jakas jednoznaczna,charakterystyczna usterka-proszę o pomoc w diagnozie.
2.Noszę sie z zamiarem zmiany auta na coupe z silnikiem 2,8,174 PS-czy ktoś,kto jeżdził oboma silnikami mógłby precyzyjnie porównać,czego mam się spodziewać po zmianie?
Ostatnio zmieniony 22 lut 2011, 23:05 przez lski, łącznie zmieniany 1 raz.

karmelitto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 282
Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: karmelitto » 22 lut 2011, 22:35

1. mam dokładnie to samo:D kapa jak nic z tym. wstyd. krecisz i krecisz, a on nie chce ruszac.

znalałem jednak mała usterkę, która może być przyczyną. ta guma duża rura co prowadzi z mieszalnika do kolektorów - możliwe, że jest słabo dokręcona lub dziurawa i dostaje fałszywego powietrza. przynajmniej u mnie na razie tak jest. gdy ją naprawię będę w stu procentach pewien. sprawdz proszę jak wyglada u Ciebie ta guma

2. na pewno w mocy i spalaniu ;) glos brzydszy. ładniej pod maską ma, bo wszystko zabudowane.

Flufterka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 26 paź 2010, 12:25
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Flufterka » 26 lut 2011, 23:57

Mam ten sam problem, jest to wina czujnika temperatury układu wtryskowego chyba, znajduje sie on przy grubym węży który wychodziz gornej czesci chlodnicy, odpinam go w takiej sytuacji i odpala, niestety przy niskich temp. trzeba go wpiąć z powrotem.

Może pomoże pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Mario87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 06 gru 2010, 20:26
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: Mario87 » 07 kwie 2011, 22:43

mam podobny problem, wymieniłem swiece, kopułke, palec, nawet cewke i dalej płata figle, jak czujnik temp. nie pomoże to nie wiem co, zajezdzam na stacje gasze i nie odpala dopiero po 10 minutach aż wstyd, bo buraki z rzadkich passatów Tdi szczerza zeby ;/

mortar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 08 wrz 2007, 19:10
Lokalizacja: Jasło

Post autor: mortar » 08 kwie 2011, 00:06

hmm u mnie podobnie jeśli chodzi o temp jak zimno to zawsze od kopa a jak sie nieco zagrzeje to musze pokrecic troche albo przekrec kilka razy zaplon zeby pompka pochodziła i wtedy tez ładnie zapala, dużo ludzi ma z tym problem w NG ciekawe gdzie tkwi przyczyna

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl