Witam!
Mam 2 pytania:
1.Posiadane Audi Coupe Quattro/91 z silnikiem NG pali na dotyk na mrozie,pali na dotyk zagrzane do 90st.Problem jest z paleniem po przejechaniu niewielkiego dystansu-gdy odpalę zimny,zajadę 3 km na stację benzynową i wyłacze do tankowania-nie odpala,jakby się zalewał,muszę poczekać ok. 10 min,by odpalić.Domyslam się,że to jakas jednoznaczna,charakterystyczna usterka-proszę o pomoc w diagnozie.
2.Noszę sie z zamiarem zmiany auta na coupe z silnikiem 2,8,174 PS-czy ktoś,kto jeżdził oboma silnikami mógłby precyzyjnie porównać,czego mam się spodziewać po zmianie?
[B3 NG] problem z paleniem.
[B3 NG] problem z paleniem.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2011, 23:05 przez lski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 282
- Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
- Lokalizacja: Gliwice
1. mam dokładnie to samo:D kapa jak nic z tym. wstyd. krecisz i krecisz, a on nie chce ruszac.
znalałem jednak mała usterkę, która może być przyczyną. ta guma duża rura co prowadzi z mieszalnika do kolektorów - możliwe, że jest słabo dokręcona lub dziurawa i dostaje fałszywego powietrza. przynajmniej u mnie na razie tak jest. gdy ją naprawię będę w stu procentach pewien. sprawdz proszę jak wyglada u Ciebie ta guma
2. na pewno w mocy i spalaniu glos brzydszy. ładniej pod maską ma, bo wszystko zabudowane.
znalałem jednak mała usterkę, która może być przyczyną. ta guma duża rura co prowadzi z mieszalnika do kolektorów - możliwe, że jest słabo dokręcona lub dziurawa i dostaje fałszywego powietrza. przynajmniej u mnie na razie tak jest. gdy ją naprawię będę w stu procentach pewien. sprawdz proszę jak wyglada u Ciebie ta guma
2. na pewno w mocy i spalaniu glos brzydszy. ładniej pod maską ma, bo wszystko zabudowane.