[2.8 AAH] ciśnienie na jednym cylindrze 6 bar
[2.8 AAH] ciśnienie na jednym cylindrze 6 bar
Witam
ciśnienia jakie mam na cylindrach:
1 - 6bar 4 - 10bar
2 - 11bar 5 - 10,5bar
3 - 10bar 6 - 9,5bar
na cylindrze 1 - 6bar po odkręceniu świecy - była cała czarna i nie podawała iskry. Wymieniam jutro kable bo świece wymieniłem i dalej nic, ale co ja poradze na te 6bar?
CZy może to nie jest złe ciśnienie?
Zaznaczę,że audi kupiłem kilka dni temu i nie wiem ile czasu jeździło w takim stanie, ale myśle że za długo.
Co mogło spowodować spadek ciśnienia na tym tłoku?
ciśnienia jakie mam na cylindrach:
1 - 6bar 4 - 10bar
2 - 11bar 5 - 10,5bar
3 - 10bar 6 - 9,5bar
na cylindrze 1 - 6bar po odkręceniu świecy - była cała czarna i nie podawała iskry. Wymieniam jutro kable bo świece wymieniłem i dalej nic, ale co ja poradze na te 6bar?
CZy może to nie jest złe ciśnienie?
Zaznaczę,że audi kupiłem kilka dni temu i nie wiem ile czasu jeździło w takim stanie, ale myśle że za długo.
Co mogło spowodować spadek ciśnienia na tym tłoku?
zmieniłem świece i kable i dalej rzuca motorem i nie zawsze na luzie utrzymuje obroty(czasem gaśnie).
Chciałem pojeżdzic trochę żeby spróbowąć przepalić jesli tam cos sie nagromadziło na zaworach(gorzej jak to z drugiej strony puściło ciśnienie i mam tlokowo-pierscieniowe sprawy do remontu).
Skoro jest już iskra na wszystkich garach, to co tak telebocze calym autem jak otworze przepustnice na ful przy niskich obrotach?
Chciałem pojeżdzic trochę żeby spróbowąć przepalić jesli tam cos sie nagromadziło na zaworach(gorzej jak to z drugiej strony puściło ciśnienie i mam tlokowo-pierscieniowe sprawy do remontu).
Skoro jest już iskra na wszystkich garach, to co tak telebocze calym autem jak otworze przepustnice na ful przy niskich obrotach?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Był przypadek że wystrzał lpg urwał jedną z klapek skracających dolot w AAH: https://audi80.pl/b4-aah-stukanie-w- ... t42252.htm
dzięki za link
W takim razie jutro startują do mnie dwie głowice po kolizji.
Zrobię jedną i zamienie. Zobacze kolektor i tłoki z góry i zamykam.
objawy
1.jak wciskam gaz do dechy to szarpie (coś jak zabezpieczenie przed zbyt wysokimi obrotami ale u mnie jest wtedy grubo poniżej 3000 ) i nie przyspiesza
2. jak wciskam lekko gaz to rzadko szarpie(przycina) i przyspiesza
3.jak trzymam gaz równo to poszarpuje jak w pkt.2
4. jak znajde punkt trzymania gazu to nie ma wyczuwalnych objawów i działa prawie jak nowy(najlepiej miedzy 3000 a 4000)
na podstawie tego mam nadzieje że przyczyna nie leży na dole silnika i ma coś wspólnego bezpośrednio z mieszanką , oby nie szlif na cylindrze.
PS: to czego szukać w kolektorze AAH jak będzie zdjęty?
p
W takim razie jutro startują do mnie dwie głowice po kolizji.
Zrobię jedną i zamienie. Zobacze kolektor i tłoki z góry i zamykam.
objawy
1.jak wciskam gaz do dechy to szarpie (coś jak zabezpieczenie przed zbyt wysokimi obrotami ale u mnie jest wtedy grubo poniżej 3000 ) i nie przyspiesza
2. jak wciskam lekko gaz to rzadko szarpie(przycina) i przyspiesza
3.jak trzymam gaz równo to poszarpuje jak w pkt.2
4. jak znajde punkt trzymania gazu to nie ma wyczuwalnych objawów i działa prawie jak nowy(najlepiej miedzy 3000 a 4000)
na podstawie tego mam nadzieje że przyczyna nie leży na dole silnika i ma coś wspólnego bezpośrednio z mieszanką , oby nie szlif na cylindrze.
PS: to czego szukać w kolektorze AAH jak będzie zdjęty?
p
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków