Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.8 AAH] ciśnienie na jednym cylindrze 6 bar

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

[2.8 AAH] ciśnienie na jednym cylindrze 6 bar

Post autor: Rychu82 » 25 lut 2011, 19:39

Witam
ciśnienia jakie mam na cylindrach:

1 - 6bar 4 - 10bar
2 - 11bar 5 - 10,5bar
3 - 10bar 6 - 9,5bar

na cylindrze 1 - 6bar po odkręceniu świecy - była cała czarna i nie podawała iskry. Wymieniam jutro kable bo świece wymieniłem i dalej nic, ale co ja poradze na te 6bar?
CZy może to nie jest złe ciśnienie?
Zaznaczę,że audi kupiłem kilka dni temu i nie wiem ile czasu jeździło w takim stanie, ale myśle że za długo.
Co mogło spowodować spadek ciśnienia na tym tłoku?

Awatar użytkownika
radekmc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:15
Lokalizacja: Lebelskie

Post autor: radekmc » 26 lut 2011, 14:06

słabiutko na pozostałych także już
było wlać oleju w ten trefny i wtedy jeszcze raz zmierzyć to by się trochę rozjaśniło

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 27 lut 2011, 15:56

zmieniłem świece i kable i dalej rzuca motorem i nie zawsze na luzie utrzymuje obroty(czasem gaśnie).
Chciałem pojeżdzic trochę żeby spróbowąć przepalić jesli tam cos sie nagromadziło na zaworach(gorzej jak to z drugiej strony puściło ciśnienie i mam tlokowo-pierscieniowe sprawy do remontu).
Skoro jest już iskra na wszystkich garach, to co tak telebocze calym autem jak otworze przepustnice na ful przy niskich obrotach?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 lut 2011, 15:59

masz padnięty cylinder, jak myślisz, przepalenie coś da ?
telebocze bo masz padnięty silnik i tyle.

maniek887
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 19 lip 2009, 16:46
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: maniek887 » 27 lut 2011, 19:55

ewentualnie armagedon w kolektorze dolotowym (taka optymistyczna wersja)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 lut 2011, 20:18

niekoniecznie 2.8 v6 ma żeliwne kanały dolotowe, to nie 2.6 gdzie się kierownice powietrza kruszą jak z tektury. Tam za bardzo nie ma co się posypać, no chyba, że wpadło jakieś ciało obce i zatkało kanał dolotowy do cylindra.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 lut 2011, 20:28

Był przypadek że wystrzał lpg urwał jedną z klapek skracających dolot w AAH: https://audi80.pl/b4-aah-stukanie-w- ... t42252.htm

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 27 lut 2011, 22:43

dzięki za link
W takim razie jutro startują do mnie dwie głowice po kolizji.
Zrobię jedną i zamienie. Zobacze kolektor i tłoki z góry i zamykam.
objawy
1.jak wciskam gaz do dechy to szarpie (coś jak zabezpieczenie przed zbyt wysokimi obrotami ale u mnie jest wtedy grubo poniżej 3000 :-/ ) i nie przyspiesza
2. jak wciskam lekko gaz to rzadko szarpie(przycina) i przyspiesza
3.jak trzymam gaz równo to poszarpuje jak w pkt.2
4. jak znajde punkt trzymania gazu to nie ma wyczuwalnych objawów i działa prawie jak nowy(najlepiej miedzy 3000 a 4000)

na podstawie tego mam nadzieje że przyczyna nie leży na dole silnika i ma coś wspólnego bezpośrednio z mieszanką , oby nie szlif na cylindrze.

PS: to czego szukać w kolektorze AAH jak będzie zdjęty?

p

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 lut 2011, 22:55

ciał obcych szukać.

Jak zdejmiesz głowice to sprawdź czy czasem gdzieś nie ma przedmuchów na uszczelce.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 28 lut 2011, 22:22

hmmm... a iskra skacząca między kablem a głowicą cyl.1 na co wskazuje? na pewno jedzie jutro do elektryka na kontrole, ale błędów nie ma :-/

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 lut 2011, 23:22

Rychu82 pisze:a iskra skacząca między kablem a głowicą cyl.1 na co wskazuje?
Przewody wysokiego napięcia do wymiany. Spryskaj w nocy przewody wodą z rozpylacza a pewnie zobaczysz więcej iskier.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 01 mar 2011, 07:42

sory, zapomniałem dodać że nowe przewody silikonowe i swiece NGK zamontowałem dwa dni temu po diagnozie elektryka.

jeszcze liczę na to że olej leci do głowicy i dlatego nie pali i iskra wylatuje i ciśnienie w drugą strone ucieka - czyli uszczelka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl