Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8E DZ] Fotki Lpg

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zibiwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 31 sty 2009, 09:47

[80 B3 1.8E DZ] Fotki Lpg

Post autor: zibiwrc » 25 lut 2011, 19:25

Witam , mam wielką prośbę - ma ktoś może lpg w silniku z mechanicznym wtryskiem ?
pilnie potrzebuję fotki jak i gdzie są podłączone przewody gazowe itp. bo gazownik nie wyrabia , z góry dzięki

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 28 lut 2011, 10:33

Potrzebujesz jeszcze tych fotek?
To jutro mogę ci opstrykać swoje NG.
Które miejsce cię interesuje dokładnie?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 lut 2011, 23:44

Najważniejsze to przełożyć zasilanie silniczka krokowego z gumy łączącej wtrysk z przepustnicami do miksera. Trzeba to zrobić dlatego aby przy pracy na gazie krokowiec podawał mieszankę paliwowo powietrzną a nie same powietrze.
Druga sprawa to np. w pozostałą dziurę w gumie po odłączeniu korkowca podłączyć kompensację do parownika. Tylko trzeba mieć parownik z wejściem na komendację albo je dorobić.

Awatar użytkownika
zibiwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 31 sty 2009, 09:47

Post autor: zibiwrc » 01 mar 2011, 15:37

Tak potrzebuję jeszcze tych fotek , bo próby tak i owak nie wpływają pozytywnie na działanie instalacji lpg. albo są tylko wolne obroty albo ich nie ma ale autko jedzie jak należy tylko bez wolnych obrotów. prosił bym o te fotki co i jak jest podłączone , ogólnie wszystkiego :) z góry dzieki wielkie za zainteresowanie bo mam lpg a jednak ku... go nie mam :P

a jeszcze jedno :) mam 1.8E silnik DZ nie mam żadnego silniczka krokowego :/

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 mar 2011, 18:44

zibiwrc pisze:a jeszcze jedno :) mam 1.8E silnik DZ nie mam żadnego silniczka krokowego :/
A sory tam jet "zawór dodatkowego powietrza", otwiera się on gdy obroty spadną poniżej 700obr/min.

Awatar użytkownika
zibiwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 31 sty 2009, 09:47

Post autor: zibiwrc » 01 mar 2011, 18:49

aldi pisze:
zibiwrc pisze:a jeszcze jedno :) mam 1.8E silnik DZ nie mam żadnego silniczka krokowego :/
A sory tam jet "zawór dodatkowego powietrza", otwiera się on gdy obroty spadną poniżej 700obr/min.

no właśnie - więc ; mam założony owalny mikser do niego jest podłączone dojście gazu 2 przewód pewnie muszę podpiąć do kompensacji ale gdzie wciś ten 3 żeby były te wolne obroty ? bo jak bym rególował to ich nie ma chyba że praktycznie przykręcę na maksa śrube na przewodzie " dopływ gazu " wtedy są ale co z tego jak dodam gazu to lipa bo ma za mało gazu aby rozkręcić silnik a jak odkręcę to mozna jechać nawet nie czuć tak różnicy w mocy ale nie ma tych wolnych obrotów i gaśnie :/

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 mar 2011, 23:11

Bez kompensacji też się nie pogodzi wolnych obrotów z obiatami z którymi się jeździ. Myślę że w braku kompensacji leży przyczyna twojego problemu.

Awatar użytkownika
zibiwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 31 sty 2009, 09:47

Post autor: zibiwrc » 02 mar 2011, 15:07

podłączyłem kompensacje , ale pozostaje ten 1 przewód gazowy od miksera który powinien właśnie podtrzymywać na wolnych obrotach , nie mam pojecia gdzie go wciś aby były te wolne obroty :/. nie wiem już nic z tego po wielu próbach nic z tego nie wychodzi. 1 gazownik mówi że nie wie sam co jest grane a 2 się nie podejmuje tego bo niby nie ma czasu a gość co zaczął mi to zakładać leży w szpitalu ;/

EDIT: jest OK :) podłączyłem z powrotem przewód od miksera pod ten zawór dodatkowego powietrza aczkolwiek zauważyłem że na nim jest śrubka regulacyjna , wystarczyło bardziej otworzyć dopływ powietrza "w tym przypadku gazu" i pali a nawet jeździ :P nie mówiąc o równiutkich wolnych obrotach :), jutro regulacja na analizatorze spalin i śmigam, dzięki za pomoc :) przede wszystkim ALDI-emu za nakierowanie w kierunku zaworu dodatkowego powietrza :)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 mar 2011, 19:55

zibiwrc pisze:EDIT: jest OK :) podłączyłem z powrotem przewód od miksera pod ten zawór dodatkowego powietrza aczkolwiek zauważyłem że na nim jest śrubka regulacyjna , wystarczyło bardziej otworzyć dopływ powietrza "w tym przypadku gazu" i pali a nawet jeździ :P
A czy przez to nie masz wyższych obrotów na benzynie? Ten zawór wygląda na oryginalnie założony czy to jakaś samoróbka?

Awatar użytkownika
zibiwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 31 sty 2009, 09:47

Post autor: zibiwrc » 05 mar 2011, 08:32

aldi pisze:
zibiwrc pisze:EDIT: jest OK :) podłączyłem z powrotem przewód od miksera pod ten zawór dodatkowego powietrza aczkolwiek zauważyłem że na nim jest śrubka regulacyjna , wystarczyło bardziej otworzyć dopływ powietrza "w tym przypadku gazu" i pali a nawet jeździ :P
A czy przez to nie masz wyższych obrotów na benzynie? Ten zawór wygląda na oryginalnie założony czy to jakaś samoróbka?
miałem trochę wyższe obroty ale wyregulowałem, oryginalnie ten zawór nie miał przelotu więc aby dochodził gaz musiałem wyregulować właśnie tą śrubką dopływ gazu.
I mam nowy problem autko na lpg ma dobre wolne obroty jeździ itp. ale przy ruszaniu szarpie autem i mam tzw. dziurę w gazie -czyli jak delikatnie ruszam jest ok ale jak chcę przyśpieszyć auto się dusi i muszę wcisnąć pedał do punktu aż otworzy się druga przepustnica więc abym mógł jeździć muszę auto żyłować do ok 3500 obrotów i dopiero zmiana biegu , o delikatnej jeździe w trasie czyli 5 bieg lekki gaz 100 na budziku mogę zapomnieć bo albo deptam albo nie jadę :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl