[80 B3 1.8E DZ] Fotki Lpg
[80 B3 1.8E DZ] Fotki Lpg
Witam , mam wielką prośbę - ma ktoś może lpg w silniku z mechanicznym wtryskiem ?
pilnie potrzebuję fotki jak i gdzie są podłączone przewody gazowe itp. bo gazownik nie wyrabia , z góry dzięki
pilnie potrzebuję fotki jak i gdzie są podłączone przewody gazowe itp. bo gazownik nie wyrabia , z góry dzięki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Najważniejsze to przełożyć zasilanie silniczka krokowego z gumy łączącej wtrysk z przepustnicami do miksera. Trzeba to zrobić dlatego aby przy pracy na gazie krokowiec podawał mieszankę paliwowo powietrzną a nie same powietrze.
Druga sprawa to np. w pozostałą dziurę w gumie po odłączeniu korkowca podłączyć kompensację do parownika. Tylko trzeba mieć parownik z wejściem na komendację albo je dorobić.
Druga sprawa to np. w pozostałą dziurę w gumie po odłączeniu korkowca podłączyć kompensację do parownika. Tylko trzeba mieć parownik z wejściem na komendację albo je dorobić.
Tak potrzebuję jeszcze tych fotek , bo próby tak i owak nie wpływają pozytywnie na działanie instalacji lpg. albo są tylko wolne obroty albo ich nie ma ale autko jedzie jak należy tylko bez wolnych obrotów. prosił bym o te fotki co i jak jest podłączone , ogólnie wszystkiego z góry dzieki wielkie za zainteresowanie bo mam lpg a jednak ku... go nie mam
a jeszcze jedno mam 1.8E silnik DZ nie mam żadnego silniczka krokowego
a jeszcze jedno mam 1.8E silnik DZ nie mam żadnego silniczka krokowego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
aldi pisze:A sory tam jet "zawór dodatkowego powietrza", otwiera się on gdy obroty spadną poniżej 700obr/min.zibiwrc pisze:a jeszcze jedno mam 1.8E silnik DZ nie mam żadnego silniczka krokowego
no właśnie - więc ; mam założony owalny mikser do niego jest podłączone dojście gazu 2 przewód pewnie muszę podpiąć do kompensacji ale gdzie wciś ten 3 żeby były te wolne obroty ? bo jak bym rególował to ich nie ma chyba że praktycznie przykręcę na maksa śrube na przewodzie " dopływ gazu " wtedy są ale co z tego jak dodam gazu to lipa bo ma za mało gazu aby rozkręcić silnik a jak odkręcę to mozna jechać nawet nie czuć tak różnicy w mocy ale nie ma tych wolnych obrotów i gaśnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
podłączyłem kompensacje , ale pozostaje ten 1 przewód gazowy od miksera który powinien właśnie podtrzymywać na wolnych obrotach , nie mam pojecia gdzie go wciś aby były te wolne obroty . nie wiem już nic z tego po wielu próbach nic z tego nie wychodzi. 1 gazownik mówi że nie wie sam co jest grane a 2 się nie podejmuje tego bo niby nie ma czasu a gość co zaczął mi to zakładać leży w szpitalu ;/
EDIT: jest OK podłączyłem z powrotem przewód od miksera pod ten zawór dodatkowego powietrza aczkolwiek zauważyłem że na nim jest śrubka regulacyjna , wystarczyło bardziej otworzyć dopływ powietrza "w tym przypadku gazu" i pali a nawet jeździ nie mówiąc o równiutkich wolnych obrotach , jutro regulacja na analizatorze spalin i śmigam, dzięki za pomoc przede wszystkim ALDI-emu za nakierowanie w kierunku zaworu dodatkowego powietrza
EDIT: jest OK podłączyłem z powrotem przewód od miksera pod ten zawór dodatkowego powietrza aczkolwiek zauważyłem że na nim jest śrubka regulacyjna , wystarczyło bardziej otworzyć dopływ powietrza "w tym przypadku gazu" i pali a nawet jeździ nie mówiąc o równiutkich wolnych obrotach , jutro regulacja na analizatorze spalin i śmigam, dzięki za pomoc przede wszystkim ALDI-emu za nakierowanie w kierunku zaworu dodatkowego powietrza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A czy przez to nie masz wyższych obrotów na benzynie? Ten zawór wygląda na oryginalnie założony czy to jakaś samoróbka?zibiwrc pisze:EDIT: jest OK podłączyłem z powrotem przewód od miksera pod ten zawór dodatkowego powietrza aczkolwiek zauważyłem że na nim jest śrubka regulacyjna , wystarczyło bardziej otworzyć dopływ powietrza "w tym przypadku gazu" i pali a nawet jeździ
miałem trochę wyższe obroty ale wyregulowałem, oryginalnie ten zawór nie miał przelotu więc aby dochodził gaz musiałem wyregulować właśnie tą śrubką dopływ gazu.aldi pisze:A czy przez to nie masz wyższych obrotów na benzynie? Ten zawór wygląda na oryginalnie założony czy to jakaś samoróbka?zibiwrc pisze:EDIT: jest OK podłączyłem z powrotem przewód od miksera pod ten zawór dodatkowego powietrza aczkolwiek zauważyłem że na nim jest śrubka regulacyjna , wystarczyło bardziej otworzyć dopływ powietrza "w tym przypadku gazu" i pali a nawet jeździ
I mam nowy problem autko na lpg ma dobre wolne obroty jeździ itp. ale przy ruszaniu szarpie autem i mam tzw. dziurę w gazie -czyli jak delikatnie ruszam jest ok ale jak chcę przyśpieszyć auto się dusi i muszę wcisnąć pedał do punktu aż otworzy się druga przepustnica więc abym mógł jeździć muszę auto żyłować do ok 3500 obrotów i dopiero zmiana biegu , o delikatnej jeździe w trasie czyli 5 bieg lekki gaz 100 na budziku mogę zapomnieć bo albo deptam albo nie jadę