[80 B3 1,8S] obniżenie spalania LPG
- roodster80s
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
- Lokalizacja: Proszowice koło Krk
kolego skoro tak mówisz to zostane przy tym gaźniku... No ja mam ciężką noge... A ucze sie jeszcze co za tym idzie pracuje dorywczo... wiec nie bylo by mnie stac na spalanie 20l.. Lecz pomysł z tym ze moze mnie wsikac we fotel wydaje mi sie całkiem sympatyczny. Musze dobrze to przemyslec... Ale przeciez zawsze moge wrócic do oryginalnego gaźnika... No a co do spalania koledze B8 2,8 pali 15 gazu... Tak ze mój wynik wydawał sie troche zbyt duzy... A znowu znajomy od którego sie zaraziłem 80 ma B3 1,6 na gaźniku i pali mu po miescie ponizej dychy... Jeździlem kilka krotnie na pełnej butli wyjeżdzają do zera przy butowaniu i przy spokojnej jeździe lecz wynik nie różnił sie w zasadzie wcale... A włąsnie bo zapomnialem o tym... U was tez tak jest ze jak jest nie zagzany silnik to gazem w aucie czuc?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
roodster80s, jak widzisz u mnie tez jak u twojego kolegi byl silnik 1,6 pp,i niech kolega ci nie czaruje ze mu tak malo pali.Ja wrzucilem do swojej budy silnik z golfa gti,ale byl to kompletny golas.Przerobilem go na gaznik i caly osprzet razem z gaznikiem wlozylem od pp.Nic nie regulowalem ani nic nie przestawialem zmienila sie tylko pojemnosc silnika na 1,8.Ispalanie spadlo o 2 l lpg . Co ty na to? Dodam ze u mnie byl gaznik pierburg a ty jaki masz?
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
- roodster80s
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
- Lokalizacja: Proszowice koło Krk
ja mam keinhela.. Bladur moje audi jest wyposazone w instalacje LPG od 2003r... A poztym skłaniam sie tez do tej przeróbki dlatego ze gaźnik fosa jest tanszy, jak i czesci są do niego tansze.. A czemu gazem czuc to sam nie wiem... Jak kupilem membrana w reduktorze była walnieta to cały czas podawał gaz... I dlatego zostal wymieniony na zregenerowany Elpigazu. Ale gazem czuc było dalej... Sprawdzilem szczelnosc w kazdym miejscu.... I dalej czuc.. piotrek 250279 a powiedz mi jezeli nie miał bys gaźnika fosa to zamontował bys go jeszcze raz?
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
Widzisz ja fosa wymontowalem narazie i wlozylem ten co byl czyli pierburga ze wzgledu wlasnie na spalanie,i na pore roku poczekam az warunki do jazdy beda dobre zeby poszalec.Wszystko tj:linka do ssania,(ramie) do linki gazu tam zostalo gaznik fos jest kompletny z kryza,mikserem , wezami do lpg,i obejsciem powrotu paliwa .Wszystko czeka na ponowne zamontowanie a teraz jak juz to tam bylo i jest kompletne to zajmuje to razem z demontazem pierburga 40 minut koszt calego zestawu wyniusl mnie 100 zl ale kryze pod gaznik sam zrobilem i powiem ci ze warto bylo sie pobawic bo wrazenia z jazdy niesamowite
:oops:piotrek 250279 pisze:ysiul napisał/a:
djmajor01 napisał/a:
ale jest cos takiego magicznego jak Registerek i niem można regulować dawke a co za tym idzie spalanie.
kolego powiedz mi wkręcając go zmniejszam dawkę czy zwiększam bo nigdy nie pamiętam
Ja cie ysiul nie rob obory trzeba wkrecac zeby zmniejszyc dawke
jutro pokombinuje <ok>
- patrykk007
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 28 sty 2011, 17:21
- Lokalizacja: Złotoryja
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- roodster80s
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
- Lokalizacja: Proszowice koło Krk
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
pawel_m, fos to gaznik od fiata 125p i poloneza.No toroodster80s, do dziela Ja zamontowalem u siebie fosa z poldka po oznaczeniach wychodzilo na to ze polonezina na tym gazniku osiagala 86 km.gardziele mam 24 i 26 wypolerowalem je tylko.Zastanow sie jeszcze w jaki sposob zasilisz go gazem czy zastosojesz mikser rorkowy czy palnikowy.Jako ciekawostke powiem ci ze nasze silniki tz bloki i korby podobne sa jak przy ladzie, czyli ze wal podparty jest w 5 ciu miejscach i wytrzyma duze obciazenie.Noi wyobraz sobie ze taka lada z 2ma podwojnymi fosami osiagala 160 km przy 1,5 albo 1,6 poj.Ale trzeba by kolektor ssacy przerobic zeby w naszych wozach to wdrozyc w zycie.lada ta nazywala sie vts i miala seryjny silnik poza tymi fosami ktore robily z niej takiego potwora nawet seryjna skrzynie biegow i zawieszenie ,pogmeraj w goglach to znajdziesz napewno . Gdyby cos to ja codziennie jestem na forum