[80 B3 1,8S] obniżenie spalania LPG
- roodster80s
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
- Lokalizacja: Proszowice koło Krk
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
ja zalorzylem ten co byl tylko ze ja mam ten okragly, dorobilem tylko taka przystawke z blachy aluminiowej i uszczelnilem silikonem.A u ciebie jaki jest filtr?Jak zrobiles powrot paliwa do baku (to bardzo wazne)zebys niemial problemu z jednoczesnym paleniem na pb i lpg po wcisnieciu pedalu gazu do dechy , bo weberek lubi sobie pociagnac paliwo przez powrot.A ssanie ja zrobilem z linki rowerowej i tej wajchy od przerzutek <ok> Jakie oznaczenie ma twoj gaznik? jakie masz gardziele?
- roodster80s
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
- Lokalizacja: Proszowice koło Krk
Gardziele mam standartowe... Oznaczenia nie pamietam w tym momencie jutro oblukam. Ja kupiłem puche od FSO... Lecz po kilkunasty przymiarkach i rozkminach nie bardzo pasuje... Wytne mocowanie z filtra fso i zanituje do filtra z Audi. A co do ssania to mam juz pewien pomysł. Przedłuze troche panceż albo dosztukuje linke... Na linke od gazu jutro dorobie wspornik.. A z tym przelewem to jeszcze nic a nic nie myslałem... Jutro wpadnie do mnie specjalista od gaźników FSO... Który zamontował go nawet do Wartburga 353. Sądze ze podepne przelew spowrotem do obiegu. A w starym gaźniku zauwazyłem uszkodzone podciśnienie co nie otwierało drugiej przepustnicy wcale... Postaram sie zrobic jakiegos tutriala dla innych forumowiczów. Mam nadzieje ze sie przyda... A rece od szlifowania kryzy pilnikiem to mnie nadal bolą. ;p A gaźnik przykreciles na srubkach do kryzy? Ja dorobiłem szpileczki. Było troche zabawy z tym wszystkim. Ale juz blizej jak dalej konca i to mnie cieszy.
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
Ja w kryzie wywiercilem dziury i rozwiercilem otwory tak zeby schowaly sie lby od srob (z lbami stozkowymi) najpierw przekrecilem gaznik do kryzy a potem calosc do kolektora.A co do powrotu paliwa to proste jest tylko za gaznikiem na powrocie wstaw zawor zwrotny (on kurde 25 zl kosztoje nie znalazlem nic tanszego)bo bedzie ci gaznik przez powrot paliwo ciagnol jak na lpg przelaczysz,i wszystko niby gra na wolnych obrotach bedzie ci chodzil przy delikatnej jezdzie terz ok bedzie ale jak gwaltownie depniesz w pedal gazu to pociagnie troche bezyny i lipa .Ja przez 2 dni niemoglem dojsc co jest grane, az zdjolem caly filtr i tak go odpalilem i pacze do srodka do gaznika a tu na lpg po dodaniu gazu z dysz pb leci :shock:
- roodster80s
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
- Lokalizacja: Proszowice koło Krk
dzieki za tą porade. To ja zrobilem podobnie kryza przykręcona jest na imubusach.. Łby schowały sie w kryzie. Uszczelik dociete. Zasylikowane solidnie... Ale piotrze ja mam elektor zawór od paliwa ktory wyłącza mi dopływ paliwa zaraz przy pompie... Tak ze moze nie trzeba tego drugiego montowac.. Jak uwazasz?
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
- roodster80s
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
- Lokalizacja: Proszowice koło Krk
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
Zapomnialem ci powiedziec ze musisz dorobic dodatkowa sprezyne, bo linka od gazu niebedzie odbijac do konca ,bo ta sprezynka w webwrze jest za slaba.Ja zrobilem to tak ze w tej dzwigni przy weberze co linke zapinasz na nia,wywiercilem 3 jka wiertelkiem dziurke, a w ta kryze co dorabialem pod gaznik wkrecilem wkreta i zapiolem na to jakas tam sprezyne co ja gdzies w szpargalach znalazlem <ok>
- roodster80s
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
- Lokalizacja: Proszowice koło Krk
- roodster80s
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
- Lokalizacja: Proszowice koło Krk
Wrażenia z jazdy: na gazie na 4 biegu osiągnołem 160km/h Na tym samym odcinku wynik na starym gaźniku wynosił 130km/h. Jest naprawde odczuwalny przyrost mocy. I faktycznie czuc jak druga przepustnica sie otwiera. Zobaczymy jak ze spalaniem bedzie.... Ale bede gorąco namawiał na montowanie tego gaźnika. Panowie naprawde warto. Mozna sie udenerwowac... Bo nic nie jest proste ale przyjemność z jazdy odda wam wszystko z nawiązką. Wiadomo ze jeszcze trzeba co nieco podregulowac. Ale to juz jak robie inny gaźnik weberowski. Który bedzie dosłownie idealny.
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
No i widzisz tak jak muwilem auto szatan . A wez sobie wyobraz teraz jak u mnie seryjnie jest 107 km a u ciebie tylko 75 . moj to dopiero wymiata :mrgreen: Tylko to spalanie :oops: PS: jak chcesz jeszcze troszke wiecej mocy to zastosoj mikser rurkowy ale spalanie jeszcze wzrosnie
Ostatnio zmieniony 08 mar 2011, 19:43 przez piotrek 250279, łącznie zmieniany 2 razy.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- roodster80s
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
- Lokalizacja: Proszowice koło Krk
Fotki wrzuce jutro. Po otwarciu maski nie jestes wstanie określic jak jest gaźnik zamontowany. Włozony jest oryginalny filter. Wczoraj scigałem sie z BMW E46 320D. I powiem wam ze nastarcie i do 3 biegu to kolega miał problem. Dzisiaj w komplecie na gazie bez najmniejszczego problemu 150 sobie leciałem. A spalanie o dziwo Wyszło mi deptaniu ostrym w okolicy 13 no moze maks 15l. Nie jestem narazie w stanie okreslic bo jeździlem i na beznynie i na gazie. Kolego pawle duzo jeździsz? A i ten odgłos. Taki basowy przy otwarciu drugiej przepustnicy jest piękny. Muzyka dla moich uszów. Po wczorajszym dniu stwierdziłem ze zabieram sie za drugiego webera na przelotach 34. I jakich większych dyszach. Noi stozek bym wrzucił... Bo wielu ludzi nie dowierza... Ze z poloneza... Który jest mułem nad muly... Po zamontowaniu własnie gaźnika z tego samochodu do podciwego audi. Auto odradza sie ponowie.