Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8S] obniżenie spalania LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
roodster80s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
Lokalizacja: Proszowice koło Krk

Post autor: roodster80s » 06 mar 2011, 09:56

Wczoraj lecz dopiero o 21 uruchomiłem audi. ;) Zapalił praktycznie bezproblemowo. ;) Elegancko trzyma obroty ladnie sie wkręca. ;) Niestety jeszcze sie nie przejechałem.... Musze dorobic mocowanie na ssanie i na linke od gazu... I rozwiązac problem filtra powietrza... Piotrze a Ty jaki filter załozyłes?

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 06 mar 2011, 18:34

ja zalorzylem ten co byl tylko ze ja mam ten okragly, dorobilem tylko taka przystawke z blachy aluminiowej i uszczelnilem silikonem.A u ciebie jaki jest filtr?Jak zrobiles powrot paliwa do baku (to bardzo wazne)zebys niemial problemu z jednoczesnym paleniem na pb i lpg po wcisnieciu pedalu gazu do dechy , bo weberek lubi sobie pociagnac paliwo przez powrot.A ssanie ja zrobilem z linki rowerowej i tej wajchy od przerzutek <ok> Jakie oznaczenie ma twoj gaznik? jakie masz gardziele?

Awatar użytkownika
roodster80s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
Lokalizacja: Proszowice koło Krk

Post autor: roodster80s » 06 mar 2011, 19:52

Gardziele mam standartowe... Oznaczenia nie pamietam w tym momencie jutro oblukam. :) Ja kupiłem puche od FSO... Lecz po kilkunasty przymiarkach i rozkminach nie bardzo pasuje... Wytne mocowanie z filtra fso i zanituje do filtra z Audi. ;) A co do ssania to mam juz pewien pomysł. ;) Przedłuze troche panceż albo dosztukuje linke... Na linke od gazu jutro dorobie wspornik.. A z tym przelewem to jeszcze nic a nic nie myslałem... Jutro wpadnie do mnie specjalista od gaźników FSO... Który zamontował go nawet do Wartburga 353. ;) Sądze ze podepne przelew spowrotem do obiegu. ;) A w starym gaźniku zauwazyłem uszkodzone podciśnienie co nie otwierało drugiej przepustnicy wcale... Postaram sie zrobic jakiegos tutriala dla innych forumowiczów. ;) Mam nadzieje ze sie przyda... A rece od szlifowania kryzy pilnikiem to mnie nadal bolą. ;p A gaźnik przykreciles na srubkach do kryzy? Ja dorobiłem szpileczki. ;) Było troche zabawy z tym wszystkim. ;) Ale juz blizej jak dalej konca i to mnie cieszy. ;)

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 06 mar 2011, 20:30

Ja w kryzie wywiercilem dziury i rozwiercilem otwory tak zeby schowaly sie lby od srob (z lbami stozkowymi) najpierw przekrecilem gaznik do kryzy a potem calosc do kolektora.A co do powrotu paliwa to proste jest tylko za gaznikiem na powrocie wstaw zawor zwrotny (on kurde 25 zl kosztoje nie znalazlem nic tanszego)bo bedzie ci gaznik przez powrot paliwo ciagnol jak na lpg przelaczysz,i wszystko niby gra na wolnych obrotach bedzie ci chodzil przy delikatnej jezdzie terz ok bedzie ale jak gwaltownie depniesz w pedal gazu to pociagnie troche bezyny i lipa .Ja przez 2 dni niemoglem dojsc co jest grane, az zdjolem caly filtr i tak go odpalilem i pacze do srodka do gaznika a tu na lpg po dodaniu gazu z dysz pb leci :shock:

Awatar użytkownika
roodster80s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
Lokalizacja: Proszowice koło Krk

Post autor: roodster80s » 06 mar 2011, 20:47

dzieki za tą porade. ;) To ja zrobilem podobnie kryza przykręcona jest na imubusach.. Łby schowały sie w kryzie. ;) Uszczelik dociete. ;) Zasylikowane solidnie... Ale piotrze ja mam elektor zawór od paliwa ktory wyłącza mi dopływ paliwa zaraz przy pompie... Tak ze moze nie trzeba tego drugiego montowac.. Jak uwazasz?

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 07 mar 2011, 07:08

Mozliwe ze nietrzeba bo ja mialem gaznik pierburga a ty masz keichena i ja mam akumulator paliwa i elektrozawor jest za nim i jak silnik jest zapalony to obieg paliwa bak i zpowrotem jest caly czas nawet na jezdzie na lpg.A ty masz pompke elektryczna czy mechaniczna? u mnie jest mechaniczna

Awatar użytkownika
roodster80s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
Lokalizacja: Proszowice koło Krk

Post autor: roodster80s » 07 mar 2011, 16:01

u mnie tez jest mechaniczna... Zaraz zapytam speca. ;)

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 07 mar 2011, 16:50

Zapomnialem ci powiedziec ze musisz dorobic dodatkowa sprezyne, bo linka od gazu niebedzie odbijac do konca ,bo ta sprezynka w webwrze jest za slaba.Ja zrobilem to tak ze w tej dzwigni przy weberze co linke zapinasz na nia,wywiercilem 3 jka wiertelkiem dziurke, a w ta kryze co dorabialem pod gaznik wkrecilem wkreta i zapiolem na to jakas tam sprezyne co ja gdzies w szpargalach znalazlem <ok>

Awatar użytkownika
roodster80s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
Lokalizacja: Proszowice koło Krk

Post autor: roodster80s » 08 mar 2011, 16:40

Panowie gotowe. ;) Na sto procent. ;) Ssanie podpięte. ;p Linka od gazu podpięta. ;) Wczoraj szalałem na benzynie... Niebo a ziemia... Momentalnie się wkreca. ;) Oprócz małego pożaru spowodowanego dotknieciem klemy dodatniej akumulatora o maske nic poważnego sie nie stało. ;) Dzisiaj gaz podpięty. ;0

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 08 mar 2011, 19:00

I jak na gazie?

Awatar użytkownika
roodster80s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
Lokalizacja: Proszowice koło Krk

Post autor: roodster80s » 08 mar 2011, 19:13

Wrażenia z jazdy: na gazie na 4 biegu osiągnołem 160km/h :) Na tym samym odcinku wynik na starym gaźniku wynosił 130km/h. :) Jest naprawde odczuwalny przyrost mocy. ;) I faktycznie czuc jak druga przepustnica sie otwiera. ;) Zobaczymy jak ze spalaniem bedzie.... Ale bede gorąco namawiał na montowanie tego gaźnika. ;) Panowie naprawde warto. ;) Mozna sie udenerwowac... Bo nic nie jest proste ale przyjemność z jazdy odda wam wszystko z nawiązką. ;) Wiadomo ze jeszcze trzeba co nieco podregulowac. ;) Ale to juz jak robie inny gaźnik weberowski. Który bedzie dosłownie idealny. ;)

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 08 mar 2011, 19:25

No i widzisz tak jak muwilem ;-) auto szatan . A wez sobie wyobraz teraz jak u mnie seryjnie jest 107 km a u ciebie tylko 75 . moj to dopiero wymiata :mrgreen: Tylko to spalanie :oops: PS: jak chcesz jeszcze troszke wiecej mocy to zastosoj mikser rurkowy ale spalanie jeszcze wzrosnie
Ostatnio zmieniony 08 mar 2011, 19:43 przez piotrek 250279, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 08 mar 2011, 19:27

Kurdę, może ja pomyślę o Weberku :-P Tak śledzę ten temat i jestem mile zaskoczony :-D

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 08 mar 2011, 20:08

Może i ja bym pomyślał o Weberze? :mrgreen: Tylko mi bardziej zależy na ekonomii, więc czekam jak będzie ze spalaniem. Masz może jakieś fotki jak to ostatecznie u Ciebie wygląda?

Awatar użytkownika
roodster80s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
Lokalizacja: Proszowice koło Krk

Post autor: roodster80s » 09 mar 2011, 17:00

Fotki wrzuce jutro. ;) Po otwarciu maski nie jestes wstanie określic jak jest gaźnik zamontowany. :) Włozony jest oryginalny filter. ;) Wczoraj scigałem sie z BMW E46 320D. I powiem wam ze nastarcie i do 3 biegu to kolega miał problem. ;) Dzisiaj w komplecie na gazie bez najmniejszczego problemu 150 sobie leciałem. A spalanie o dziwo ;) Wyszło mi deptaniu ostrym w okolicy 13 no moze maks 15l. Nie jestem narazie w stanie okreslic bo jeździlem i na beznynie i na gazie. ;) Kolego pawle duzo jeździsz? A i ten odgłos. ;) Taki basowy przy otwarciu drugiej przepustnicy jest piękny. ;) Muzyka dla moich uszów. ;) Po wczorajszym dniu stwierdziłem ze zabieram sie za drugiego webera na przelotach 34. :) I jakich większych dyszach. ;) Noi stozek bym wrzucił... Bo wielu ludzi nie dowierza... Ze z poloneza... Który jest mułem nad muly... Po zamontowaniu własnie gaźnika z tego samochodu do podciwego audi. ;) Auto odradza sie ponowie. ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl