[Coupe typ 85]2.2 turbo MC EFI i 1.4 bara, 254KM i 409Nm.
:shock: No i już się z tobą nie ścigam <foch> , a tak swoją drogą to zazdroszcze motoru. Sam bym taki chciał jak cholera. Ale u mnie swap to najwcześniej za rok, albo nawet dwa.
A mam pytanie zostawiasz tą skrzynie biegów co miałeś. Z tego co rozmawialiśmy to jest identyczna jak u mnie, czyli ostro krótka. Do takiej mocy dłuższe biegi byłyby fajniejsze chyba:)
A mam pytanie zostawiasz tą skrzynie biegów co miałeś. Z tego co rozmawialiśmy to jest identyczna jak u mnie, czyli ostro krótka. Do takiej mocy dłuższe biegi byłyby fajniejsze chyba:)
Nie, nie zmieniDeS pisze:Poczekaj.. jeszcze się zmieni 4 razy <ok>skoti pisze:Masz u mnie de luxa za to <ok> jednak bóg istniejeŁysy_18 pisze:Skrzynia tak jak pisałem wcześniej zostaje ale aż taka ostro krótka nie jest. Przy okazji zapadła ostateczna decyzja odnośnie LPG, który zostaje wymontowany.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Hamulce jak na razie seryjne zostają, były niedawno wymieniane(przód i tył), jeśli nie dadzą rady w normalnej jeździe to wylądują od Corrado G60. Co do samego auta to już odpaliło i wszystko było ok. Ale jak znów była próba odpalenia już nie zagadał, brak iskry. Najprawdopodobniej padł moduł zapłonowy ale tego nie jestem pewien i w tym tygodniu to na pewno nie wyjedzie(chyba że znacie kogoś z wawy będzie miał moduł do 2.2t 10v). Znając swoje szczęście to nie wiem czy w przyszłym wyjedzie.