[b3] - MTDI czy warto swapa- pierwsze kroki, olej pełny synt
- knychu11
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
- Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
- Kontakt:
[b3] - MTDI czy warto swapa- pierwsze kroki, olej pełny synt
WItam wszyskich.
Być może będę miał okazje kupić silnik afn chyba z osprzętem i skrzynia nie wiem dokładnie jaka tam jest ale org z Passata b5 w granicach około 1500
Pytanie moje czy opłaca się pchać taki silnik jako mtdi do 80 b3. rok 91
Czy lepiej sprzedać dołożyć i kupic coś innego ? ale w sumie co bym kupił za taka kasę. tu chociaż mniej więcej wiem co mam a co bym kupił to nie wiadomo a pewnie wyszło by w praktyce...
Proszę o jakieś porady...
Z góry dzięki
Pozdro :mrgreen:
Być może będę miał okazje kupić silnik afn chyba z osprzętem i skrzynia nie wiem dokładnie jaka tam jest ale org z Passata b5 w granicach około 1500
Pytanie moje czy opłaca się pchać taki silnik jako mtdi do 80 b3. rok 91
Czy lepiej sprzedać dołożyć i kupic coś innego ? ale w sumie co bym kupił za taka kasę. tu chociaż mniej więcej wiem co mam a co bym kupił to nie wiadomo a pewnie wyszło by w praktyce...
Proszę o jakieś porady...
Z góry dzięki
Pozdro :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 03 maja 2011, 18:02 przez knychu11, łącznie zmieniany 3 razy.
- knychu11
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
- Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
- Kontakt:
Dokładny problem... Chodzi o to ze tamten silnik mi siada w zimie to masakra była z odpalaniem... a tu już bezpośredni wtrysk,lepsza wydajność mniej problemów z odpalaniem.
Nie planuje jakiś 200 koni ale tak około 130. Wyśle założyć większy IC poprawić wydech i dolot i trafić z dłuższa skrzynia.obecnie AKMa myśłe o EEN taka powinna być z tym silnikiem
Nie planuje jakiś 200 koni ale tak około 130. Wyśle założyć większy IC poprawić wydech i dolot i trafić z dłuższa skrzynia.obecnie AKMa myśłe o EEN taka powinna być z tym silnikiem
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
- knychu11
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
- Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
- Kontakt:
NO i o to mi chodziło.
Dziękuje za porady, jak z kompletuje wszystko to powinno się ukazać na forum
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-03-18, 14:31 ]
No i został zakupiony silniczek pod MTDI lecz nie AFN a 1Z
tyle ze bez pompy i walka rozrządu ;/
I teraz kilka pytań czy najlepiej jak by wałek był od 1z'a czy może być od czegoś innego ?
Od samego zakupu prace już są w toku, na pierwszy rzut przyszło rozkręcanie osprzętu i umycie wszystkiego po kolei ( została tylko miska do umycia)
I zastanawiam się czy od razu wymienić uszczelniacze od walu korbowego i pompy oleju jak już mam rozkręcone z leksza...
Nie wiem jaki był wlewany olej, ale myślę nad zakupem jakiegoś 5w40
Silnik pochodzi z audi 80 b4 chyba 94 rok był i na tarczy miał jakoś 220 tyś
CO byście radzili ? :lol:
(zdjęcia niebawem się ukażą)
Dziękuje za porady, jak z kompletuje wszystko to powinno się ukazać na forum
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-03-18, 14:31 ]
No i został zakupiony silniczek pod MTDI lecz nie AFN a 1Z
tyle ze bez pompy i walka rozrządu ;/
I teraz kilka pytań czy najlepiej jak by wałek był od 1z'a czy może być od czegoś innego ?
Od samego zakupu prace już są w toku, na pierwszy rzut przyszło rozkręcanie osprzętu i umycie wszystkiego po kolei ( została tylko miska do umycia)
I zastanawiam się czy od razu wymienić uszczelniacze od walu korbowego i pompy oleju jak już mam rozkręcone z leksza...
Nie wiem jaki był wlewany olej, ale myślę nad zakupem jakiegoś 5w40
Silnik pochodzi z audi 80 b4 chyba 94 rok był i na tarczy miał jakoś 220 tyś
CO byście radzili ? :lol:
(zdjęcia niebawem się ukażą)
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Powiedz to tym, co na 10'tkach większe moce bez problemu uzyskiwali. Jaką złożysz pompę - tak będzie jeździł.spawacz pisze:10 nie mysl bo w Mtdi t max 115km bedzie
BTW.
Jakby ktoś jakimś cudem dorwał pompę z Cromy 2.5 TDI to na dzień dobry będzie miał ok 115km a to tylko 10'tka jest. A ta pompa jeszcze ma rezerwy.