Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8S] obniżenie spalania LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 01 mar 2011, 20:29

ysiul Tak właśnie przyjmowałem, że przeważnie chodzi o miasto :-D
piotrek 250279 pisze:.Jako ciekawostke powiem ci ze nasze silniki tz bloki i korby podobne sa jak przy ladzie, czyli ze wal podparty jest w 5 ciu miejscach i wytrzyma duze obciazenie.Noi wyobraz sobie ze taka lada z 2ma podwojnymi fosami osiagala 160 km przy 1,5 albo 1,6 poj.Ale trzeba by kolektor ssacy przerobic zeby w naszych wozach to wdrozyc w zycie.lada ta nazywala sie vts i miala seryjny silnik poza tymi fosami ktore robily z niej takiego potwora nawet seryjna skrzynie biegow i zawieszenie ,pogmeraj w goglach to znajdziesz napewno .
Heh w niedziele o tym było na Tvn Turbo w Legendy PRL taka Lada nieźle popiernicza i z silnika 1.5 170KM to niezly wynik :mrgreen:
A silniki FSO mają/miały wał podparty w 3 miejscach i nie wytrzymywały takich obciążeń ;-)

Awatar użytkownika
patrykk007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 28 sty 2011, 17:21
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: patrykk007 » 01 mar 2011, 20:45

Też to oglądałem ;D Ale ona miała 140 koni heh była też fajna skoda rajdowa

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 01 mar 2011, 20:47

A mi się wydawało/byłem pewny że ma 170KM, obejrzę jakąś powtórkę i się okaże :mrgreen: . Skoda też fajna, ale łada mi lepiej przypadła do gustu :mrgreen:
Kurdę odbiegliśmy od tematu :oops: Przepraszam :oops:

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 01 mar 2011, 21:01

no bo przeciez to mialo byc o obnizeniu spalania a taki potwor to ze60 l by lykal :lol: Ja mialem wczesniej stycznosc z lada , tylko nie vts ale sporo czytalem na internecie o tym aucie .A legedy prl tez ogladam i ze to przegapilem :cry: napewno powtorke ogladne bo bardzo interesuje sie silnikami wlasnie na gaznikach,bo lubie sam cos modzic .Bylo terz takie auto jak lancia delta integrale chodzila na 4 rech gaznikach chyba, a ze to wloskie to kto wie czy nie webery tam byly.Musze to zbadac i przeszukac google :mrgreen:

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 01 mar 2011, 21:05

Niedawno w ''Fani czterech kółek'' na Discovery odnawiali Lancię Integrale ;-) Fajny samochód krwisty kolor :-P I Audi coupe też robili heh <ok>

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 01 mar 2011, 21:24

wiesz mnie to bardziej interesuja gazniki i to jak wtloczyc do wolnossacego silnika jak najwiecej mieszanki i zeby mialo takiego kopa ze leb urywa.Powiem ci ze na tym weberze to kilku kierowcom dobrych furek narobilem obory :mrgreen: zaden po takim czyms niepodejmowal 2giej pruby wyprzedzenia mnie <ok>Gmeralem teraz w gogle i faktycznie silniki z fiata ritmo zamontowane do lancii mialy 10 km wiecej poprzez zamontowanie w nich gaznika webera
Ostatnio zmieniony 01 mar 2011, 21:29 przez piotrek 250279, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 01 mar 2011, 21:29

No fakt, im więcej spalonej mieszanki tym większe przyspieszenie.
Ty masz teraz 1.8 od gofra gti to chyba miało więcej niż 90km. Jeszcze z tym gaźnikiem to naprawdę szacun :-D

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 01 mar 2011, 21:34

Silnik fajnie wymiata tylko buda sie juz sypie,tz ja kupilem juz to auto w bardzo zlym stanie a na dodatek zona miala nim stluczke i caly prawy bok maska i zdezak jest tak chalupniczo poklepane prze ze mnie :-P a silnik ma oznaczenia pf z tego co wyczytalem to 107km mial miec ale po przerobce na gaznik to troche ubylo chyba tych koni :lol:

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 01 mar 2011, 21:40

No niestety, bywa. Ale się turla ;-) Z Weberkiem to może nawet przybyło na mocy trochę ;-)

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 02 mar 2011, 20:32

a teraz sie zbiera plony calego tego moda.Dzisiaj 8 punktow i 4 ry stowy :oops:

Awatar użytkownika
roodster80s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
Lokalizacja: Proszowice koło Krk

Post autor: roodster80s » 02 mar 2011, 21:00

Piotrze jeżeli chodzi o gaz to mam w rodzinie zdolnego gaziarza który ma FSO z gazme rozmawiałem juz z nim na ten temat powiedział ze ma mikser od gazu i sam jest ciekawe jak Audi bedzie na nim pracowało. Wspominał cos o miskerze. ;) Lecz wszystko wyjdzie w planach. :) Dzisiaj juz rozebrałem u siebie do cna i przeglądnolem gaźnik webera sprawdzilem zaworek dysze i pływak. ;) Wszystko jest wporządku tak ze jutro zaraz po szkole zabieram sie do dziela. ;)

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 03 mar 2011, 07:07

Wiesz o tym ze musisz dorobic albo kupic na allegro kryze pod ten gaznik,bo do kolektora niebedzie ci pasowal.A ja mam taki pomysl co do tego miksera.Jakby wziasc mikser rurkowy wywalic z niego jedna rurke ta od pierwszego gardziela,spilowac ten garb co tam jest,zeby lepszy dolot byl i tylko 2gi gardziel zasilic tym mikserem.A na wierzch zalozyc mikser palnikowy ale podlaczyc do niego gaz tylko na 1rwszy gardziel.Mysle ze dzieki temu przy spokojnej jezdzie na jednej gardzieli bylo by oszczedniej,a po depnieciu do dechy rurka w drugim gardzielu zrobila by robote <ok> tylko ze to jest tylko taki moj pomysl i niewiem jak by to w praktyce biegalo.Czytalem tez na jakims forum ze wywalaja jakies srobki po bokach gaznika wierca w gardzielach dziurki i gaz podpinaja bezposrednio do gaznika wogule bez miksera.Podobno ze moc jeszcze jest wieksza niz przy rurkowym mikserze,ale niewiem ile pali wtedy.Ja to mysle w lecie zalozyc 2 webery ;-) A mysle to zrobic tak od kryzy dopasowanej do kolektora beda wychodzic takie jagby portki zakonczone dwiema kryzami pod webery(,zrobie to stalowe gdyz z tego materialu wykonam to sam.)Tylko niewiem czy mi sie wtedy maska zamknie, :oops:.Jakie sa oznaczenia na tym weberku co go bedziesz wkladal? jaki rozmiar masz gardzieli (jest tam napisane na nich np 24 czy 26)Bo skoro rozebrales gaznik to pewnie je wyjoles

Tomanhez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 17 sty 2011, 21:55
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomanhez » 03 mar 2011, 21:08

Ja co pierwsze robię po kupnie auta to wymieniam membrany w parowniku i zawsze pomaga cena 40 - 60 zł wymieniałem w parownikach brc lovato i kme i zawsze jest poprawa,membrany to podstawa,sam parownik się nie zużywa tylko membrany,gazownicy zarabiają ładną kase każąc płacić ludzią po 150 - 200zł za regenerowany parownik, co do regulacji to zawsze na minimum co dało mi w moim audi 80 b3 8l/100 w 1.6 reduktor brc silnik pp gaźnik pieburg.

Awatar użytkownika
roodster80s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
Lokalizacja: Proszowice koło Krk

Post autor: roodster80s » 04 mar 2011, 19:36

Panowie wiec tak... Wczoraj byłem zmuszony zpowrotem zamontowac oryginał... Zanalazlem usterke czemu na benzynie nie pali... A co do fosa to jest wszystko puki co ok. Dorobiłem podstawke. Do gazu jednak zdecydowałem sie na palniki które dostałem za free. :D Mam nadzieje ze wszystko razem bedzie grało. ;) Jutro nadejdzie chwila prawdy. ;) Częsci kosztowały mnie na złomie: Gaźnik + uczelka gumowa 30zł :) Pucha od filtra powietrza komplet 5zł. ;) Jeżeli którys z kolegów potrzebował by na miarów na te części chętnie podam. :) Koles ma tam wszystko... Dosłownie wszystko... Do 100 C3 mial sporo gratów..

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 04 mar 2011, 19:53

Mam nadzieje ze wszystko razem bedzie grało. ;) Jutro nadejdzie chwila prawdy. ;) No a dleczego mialo by niby nie grac? zastanawiales sie joz jak zrobic powrot nadmiaru paliwa do baku?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl