Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4. 1.9TDI. 1Z] Przeładowanie

ODPOWIEDZ
marek6572
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 15 mar 2010, 18:59
Lokalizacja: Prudnik

[ B4. 1.9TDI. 1Z] Przeładowanie

Post autor: marek6572 » 04 mar 2011, 23:56

Witam kolegów, mam pytanko wydaje mi się niekiedy podczas jazdyże mam do czynienia z takim czymś jakby turbina za mocno ładowała poznieważ po pewnym czsie jazdy auto nie reaguje na pedał gazu tak jakby straciło 50 % mocy. Musze sie w takim przypadku na chwilę zatrzymać i poczekać chwilę na zgaszonym silniku. Nastepnie zapalam i auto normalnie juz przyspiesza . Kiedyś zdażyło mi sie to raz na trasie ale teraz zdarza sie coraz częściej. Co może być tego częsta przyczyną czy może zaworek N75 niedaje rady?
Dzięki za pomoc pozdrawiam

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 05 mar 2011, 00:02

najlepiej VAGa podepnij i się przejedź <ok> a zaworek to możesz sprawdzić robiąc bajpasa ;-) co i jak to jest na forum <szukaj>

kokoman0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 28 sty 2011, 16:14
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: kokoman0 » 05 mar 2011, 00:26

Robiłeś jakieś tuning silnika? Znajomemu też tak raz się zdażyło i zadzwonił do gościa który grzebał u niego przy programie silnika (zmieniał mu mape). Powiedział mu wtedy że to jest zabezpieczenie mające na celu uchronienie silnika przed uszkodzeniem przy zbyt silnym doładowaniu (bo takowe może czasem wystąpić). I polecił mu zrobić dokładnie co ty robiłeś czyli zatrzymać się zgasić silnik odczekać troche i można jechać dalej. Tak więc stawiał bym na jakiś zawór bezpieczeństwa ale najlepiej podepnij VAGa.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 05 mar 2011, 07:59

wygląda na typowy objaw zacinającego eis N75.aby go sprawdzić musisz zmostkować wężyki czerwony i niebieski pomijając N75.jeśli nie będziesz miał objawów jak dotychczas to N75 do wymiany...
gibaj pisze:co i jak to jest na forum <szukaj>
ode mnie rada to jeśli chcesz się dowiedzieć coś o N75 to wpisz w google N75 bo forumowa szukajka działa jak chce.nieraz możesz wpisać nawet tytuł tematu a i tak go nie znajdzie...

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 05 mar 2011, 10:03

hm to prawda wpisz w googla n75 i ci napewno znajdzie kupę tematów <ok>

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 05 mar 2011, 10:06

zawsze jak szukam to dopisuje jeszcze Audi 80 na koniec i wyświetla dużo tematów z forum.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 05 mar 2011, 10:09

mimo tego najlepszy by był VAG i przejażdżka z podpiętym to widać by było wszystko ;-) a może potencjometr gazu szwankuje?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 05 mar 2011, 11:41

siejek pisze:awsze jak szukam to dopisuje jeszcze Audi 80 na koniec i wyświetla dużo tematów z forum.
właśnie tak robi większość osób a z szukajki chyba nikt już nie korzysta <ok>

co do tematu.najprościej i najtaniej, jeśli nie ma się dojścia do VAGa, jest spiąć te dwa wężyki.jeśli problem pozostanie to wtedy można jechać podpiąć samochód pod VAG

marek6572
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 15 mar 2010, 18:59
Lokalizacja: Prudnik

Post autor: marek6572 » 06 mar 2011, 19:22

Dzięki wszystkim za odpowiedz. Zrobie tego bajpasa tylko prośba który wężyk połączyć z którym ? bo miałem juz je wymieniane i wszystkie wężyki są koloru czarnego.

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 06 mar 2011, 19:26

na N75 jak stoisz przed samochodem to łaczysz dolny z bocznym wychodzace z n75, chyba nie da sie logiczniej tego wytłumaczyć,

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 06 mar 2011, 19:27

od gruchy i od turbiny musisz złączyć.

marek6572
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 15 mar 2010, 18:59
Lokalizacja: Prudnik

Post autor: marek6572 » 06 mar 2011, 19:28

Napewno się nieda w wolnej chwili sprawdzę narazie dzięki pozdro

[ Dodano: 2011-03-06, 19:30 ]
dzięki

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 06 mar 2011, 20:24

Siejek przeciez to napisałem :roll:

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 06 mar 2011, 20:48

Arteriusz, w tym samym momencie pisaliśmy bo jak otworzyłem temat to Twojej wypowiedzi jeszcze nie było ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 07 mar 2011, 08:13

tylko się nie pobijcie :mrgreen: tak czy tak ma wytłumaczone jak zrobić bajpasa <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl