[ B4. 1.9TDI. 1Z] Przeładowanie
[ B4. 1.9TDI. 1Z] Przeładowanie
Witam kolegów, mam pytanko wydaje mi się niekiedy podczas jazdyże mam do czynienia z takim czymś jakby turbina za mocno ładowała poznieważ po pewnym czsie jazdy auto nie reaguje na pedał gazu tak jakby straciło 50 % mocy. Musze sie w takim przypadku na chwilę zatrzymać i poczekać chwilę na zgaszonym silniku. Nastepnie zapalam i auto normalnie juz przyspiesza . Kiedyś zdażyło mi sie to raz na trasie ale teraz zdarza sie coraz częściej. Co może być tego częsta przyczyną czy może zaworek N75 niedaje rady?
Dzięki za pomoc pozdrawiam
Dzięki za pomoc pozdrawiam
Robiłeś jakieś tuning silnika? Znajomemu też tak raz się zdażyło i zadzwonił do gościa który grzebał u niego przy programie silnika (zmieniał mu mape). Powiedział mu wtedy że to jest zabezpieczenie mające na celu uchronienie silnika przed uszkodzeniem przy zbyt silnym doładowaniu (bo takowe może czasem wystąpić). I polecił mu zrobić dokładnie co ty robiłeś czyli zatrzymać się zgasić silnik odczekać troche i można jechać dalej. Tak więc stawiał bym na jakiś zawór bezpieczeństwa ale najlepiej podepnij VAGa.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
wygląda na typowy objaw zacinającego eis N75.aby go sprawdzić musisz zmostkować wężyki czerwony i niebieski pomijając N75.jeśli nie będziesz miał objawów jak dotychczas to N75 do wymiany...
ode mnie rada to jeśli chcesz się dowiedzieć coś o N75 to wpisz w google N75 bo forumowa szukajka działa jak chce.nieraz możesz wpisać nawet tytuł tematu a i tak go nie znajdzie...gibaj pisze:co i jak to jest na forum <szukaj>
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
właśnie tak robi większość osób a z szukajki chyba nikt już nie korzysta <ok>siejek pisze:awsze jak szukam to dopisuje jeszcze Audi 80 na koniec i wyświetla dużo tematów z forum.
co do tematu.najprościej i najtaniej, jeśli nie ma się dojścia do VAGa, jest spiąć te dwa wężyki.jeśli problem pozostanie to wtedy można jechać podpiąć samochód pod VAG