[B3 1.6TD RA] leją wtryskipomocy!!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 20 lut 2011, 10:21
- Lokalizacja: Kraków
[B3 1.6TD RA] leją wtryskipomocy!!!
Witam
odkryłem dzisiaj a właściwie jakieś 10 min temu że leją mi wtryski! pytanie teraz czy ratuje tylko wymiana?? czy może jest jakaś regulacja czy cuś czy przypadkiem się ich jakoś nie dokręca?
Pozdro
odkryłem dzisiaj a właściwie jakieś 10 min temu że leją mi wtryski! pytanie teraz czy ratuje tylko wymiana?? czy może jest jakaś regulacja czy cuś czy przypadkiem się ich jakoś nie dokręca?
Pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 20 lut 2011, 10:21
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 20 lut 2011, 10:21
- Lokalizacja: Kraków
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
musisz wymienic uszczekli pod pompa wytryskowa. tylko tutaj znow sie pojawia problem bo jesli poszla gorna uszczelka pompy wtryskowej to wymienisz sam. jesli jednak dolna to juz musisz zawozic do mechanika dlatego ze beda musieli rozkopac pompe i ustawiac katy. mialem ta sama usterke kiedys ( wymienili mi 2 uszczelki + czyszczenie pompy + ustawianie katow = 200 zl) przy okazji dowiedzialem sie ze mam pompe w tragicznym stanie ;d dziekuje im ze najpierw zrobili a pozniej powiedzieli ;'/ 200 naprawa a za dobra pompe na allegro dalbym 400 max dodam ze mechanik musi byc z kompem a nie zlota raczka z ruskimi kluczami
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Pod pompą wtryskową masz pompę wody, o co biega?musisz wymienic uszczekli pod pompa wytryskowa.
Zwykle ich wiedza na temat pomp kończy się na ustawianiu początku tłoczenia.perdonar pisze:do mechanika
Tylko początku tłoczenia, innych się nie ustawia.perdonar pisze:ustawiac katy
Loteria.perdonar pisze:na allegro dalbym 400 max
Co najwyżej może sobie zapuścić na nim film bądź muzykę. Czteropak piwa dam Ci jeśli mi powiesz po co ten komputer do pompy.perdonar pisze:mechanik musi byc z kompem
Wystarczy obeznany człowiek z właśnie ruskimi kluczami. Co jak co ale ruscy mają kapitalnie dobrą stal w kluczach.perdonar pisze:a nie zlota raczka z ruskimi kluczami
BTW.
Tak poza tym nie wspominał tutaj nic o pompie.
1 wrzuta: To zwykła pomyłka
2 wrzuta: Jeśli właśnie wozisz do złotych raczek auta to nie dziw się ze nie wiedza jak to zrobić
3 wrzuta: Dokładnie tak kat wyprzedzenia tłoczenia. Teoretycznie ponowny montaż pompy w tym samym położeniu powinien zapewnić wystarczającą regulację by silnik pracował na biegu jałowym. Jednak nikt Ci nie zagwarantuje, że tak ustawiona pompa zapewni odpowiednie dawkowanie pod obciążeniem. Rozwiązanie polega więc na zanotowaniu położenia pompy i zamontowaniu jej w tym samym położeniu. Potem dla zapewnienia prawidłowej pracy silnika trzeba dokonać kontroli i regulacji kąta wyprzedzenia tłoczenia. By to zrobić należny mieć odpowiedni czujnik zegarowy. Napisałem wiec mechanik z kompem bo zazwyczaj takie warsztaty maja już specjalistyczne urządzenia. Tylko mi nie pisz ze złote raczki maja takie rzeczy.
4 wrzuta: Loteria. Przecież nie kupuje w ciemno. Pompę rozkręcam w 5 min i widzę w jakim jest stanie!!
5 wrzuta: Podaj mi kapitalną firmę kluczy na polskim rynku made in rosja.
Robię dużo błędów językowych ponieważ nie chce mi się poprawiać. Teraz będę pisał przejrzyście i zrozumialej. Ogólnie z doświadczenia uważam ze na forach należny pisać jak najprostszym językiem. Nie uważam się za wszechwiedzącego ale naprawdę nie naprawi tego byle mechanik.
2 wrzuta: Jeśli właśnie wozisz do złotych raczek auta to nie dziw się ze nie wiedza jak to zrobić
3 wrzuta: Dokładnie tak kat wyprzedzenia tłoczenia. Teoretycznie ponowny montaż pompy w tym samym położeniu powinien zapewnić wystarczającą regulację by silnik pracował na biegu jałowym. Jednak nikt Ci nie zagwarantuje, że tak ustawiona pompa zapewni odpowiednie dawkowanie pod obciążeniem. Rozwiązanie polega więc na zanotowaniu położenia pompy i zamontowaniu jej w tym samym położeniu. Potem dla zapewnienia prawidłowej pracy silnika trzeba dokonać kontroli i regulacji kąta wyprzedzenia tłoczenia. By to zrobić należny mieć odpowiedni czujnik zegarowy. Napisałem wiec mechanik z kompem bo zazwyczaj takie warsztaty maja już specjalistyczne urządzenia. Tylko mi nie pisz ze złote raczki maja takie rzeczy.
4 wrzuta: Loteria. Przecież nie kupuje w ciemno. Pompę rozkręcam w 5 min i widzę w jakim jest stanie!!
5 wrzuta: Podaj mi kapitalną firmę kluczy na polskim rynku made in rosja.
Robię dużo błędów językowych ponieważ nie chce mi się poprawiać. Teraz będę pisał przejrzyście i zrozumialej. Ogólnie z doświadczenia uważam ze na forach należny pisać jak najprostszym językiem. Nie uważam się za wszechwiedzącego ale naprawdę nie naprawi tego byle mechanik.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
<uhh> Ło jezu co ty bredziszperdonar pisze:musisz wymienic uszczekli pod pompa wytryskowa. tylko tutaj znow sie pojawia problem bo jesli poszla gorna uszczelka pompy wtryskowej to wymienisz sam. jesli jednak dolna to juz musisz zawozic do mechanika dlatego ze beda musieli rozkopac pompe i ustawiac katy. mialem ta sama usterke kiedys ( wymienili mi 2 uszczelki + czyszczenie pompy + ustawianie katow = 200 zl) przy okazji dowiedzialem sie ze mam pompe w tragicznym stanie ;d dziekuje im ze najpierw zrobili a pozniej powiedzieli ;'/ 200 naprawa a za dobra pompe na allegro dalbym 400 max dodam ze mechanik musi byc z kompem a nie zlota raczka z ruskimi kluczami
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Sam naprawiam, sam remontuję swoje 1.6 TD. Nie znasz mnie.perdonar pisze:2 wrzuta: Jeśli właśnie wozisz do złotych raczek auta to nie dziw się ze nie wiedza jak to zrobić
Początku tłoczenia. Pompa nie zaczęła tłoczyć a już ma wyprzedzać?perdonar pisze:Dokładnie tak kat wyprzedzenia tłoczenia.
Silnik może pracować na biegu jałowym z mocno rozjechanym kątem wtrysku. A jak to juz inna bajka.perdonar pisze:by silnik pracował na biegu jałowym.
A co ma wspólnego ustawienie kąta wtrysku do dawkowania paliwa pod obciążeniem? Nie wiedziałem, że kąt wtrysku ma wpływ na zakres regulacji tłokororozdzielacza, ciekawe... :roll:perdonar pisze:odpowiednie dawkowanie pod obciążeniem
Podłącz kompa do mechanicznej pompy :mrgreen:perdonar pisze:mechanik z kompem bo zazwyczaj takie warsztaty maja już specjalistyczne urządzenia.
Kawałek rurki, szprycha rowerowa, dwa gwinty, czujnik zegarowy i możemy mierzyć wysunięcie tłoczka. Upsss.... wybacz... zapomniałem, że miałem nie pisać bo to tylko specjaliści mogą mieć, ojojoj :oops: A takie to skomplikowane... Do pomp z nastawnikiem również nie jest konieczny komputer by ustawić początek tłoczenia.perdonar pisze:Tylko mi nie pisz ze złote raczki maja takie rzeczy.
Skoro sprawdzasz stan pompy sam to po co oddawałeś ją do czyszczenia? Aaa... ściągasz jedynie czapkę i patrzysz do środka... Tylko szkoda, że tak się nie sprawdza pompy bo nie znasz w taki sposób stanu głowiczki tłokorozdzielacza.perdonar pisze:Pompę rozkręcam w 5 min i widzę w jakim jest stanie!!
Z chęcią ale nie znam cyrylicy. A klucze mają już 20 lat i są ciągle używane.perdonar pisze:Podaj mi kapitalną firmę kluczy na polskim rynku made in rosja.
Dobrze, że nie jestem mechanikiem, bo mógłbym być nawet i byle mechanikiem i Twoje zdanie by mnie dotyczyło.perdonar pisze:ale naprawdę nie naprawi tego byle mechanik.
Na szczęście jestem tylko zwykłym studenciną więc mnie to nie dotyczy :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 20 lut 2011, 10:21
- Lokalizacja: Kraków
dobra dobra chłopaki bo się upiłem z roztargnienia a wy mi powiedzcie co mam zrobić bo nie jestem mechanikiem wiec pomóżcie szlachcice!! wymiana czy co?? bo dostałem propozycje od kumpla że da mi klej do głowic i mógłbym zalać wtryski tym klejem tylko że jest jeden problem ... tych wtrysków już nie odkręcę