[ALL] Problem z zapalaniem ;/
[ALL] Problem z zapalaniem ;/
Witam
Mam taki problem że moje auto bardzo ciężko pali na ciepłym silniku. Odpalić na PB równa się z bardzo długim chełtaniem dlatego pale na LPG co też wcale nie ułatwia sprawy bo trzeba kręcić i kręcić...
Co może być przyczyna?? Ma ktoś jakiś pomysł??
Proszę o pomoc :roll:
Pozdrawiam
Mam taki problem że moje auto bardzo ciężko pali na ciepłym silniku. Odpalić na PB równa się z bardzo długim chełtaniem dlatego pale na LPG co też wcale nie ułatwia sprawy bo trzeba kręcić i kręcić...
Co może być przyczyna?? Ma ktoś jakiś pomysł??
Proszę o pomoc :roll:
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 mar 2011, 16:36 przez mic00, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 316
- Rejestracja: 28 maja 2010, 13:27
- Lokalizacja: Łódź.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 81
- Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
- Lokalizacja: Przeworsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 81
- Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
- Lokalizacja: Przeworsk
Panowie problem lezy w Parowniku gdyz zalewa auto po zgaszeniu gazem,,proponuje zrobic tak. Przed zgaszeniem auta przelaczyc go na PB i niech chwile pochodzi,,potem zgasis odczekac kilka minut i zapalic na PB,,,mowa o cieplym silniku,,,bo jezeli odpalimy na LPG na zimnym i po przejechaniu tych 2kmzgasimy to jest norma ze ciezko pali gdyz reduktor takze za tym idzie gaz jest niepodgrzany i zalewa silnik gazem...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 81
- Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
- Lokalizacja: Przeworsk
gruby_lolek, chyba chodzi Ci o "pyknięcie" elektrozaworu od gazu. "Pykanie" ma być słyszalne po przekręceniu zapłony(jak odpalasz auto na LPG) lub po dodaniu gazu w celu przełączenia silnika na LPG. "Pyknięcie" ma być wyraźnie słyszalne. Jeżeli tak nie jest to sprawdź elektrozawory- być może się zalepiły od syfu będącego w gazie.
- roodster80s
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
- Lokalizacja: Proszowice koło Krk
Gruby Lolku... Ja z tym problem radze sobie tak. Poprostu jesli masz pierwsz generacje instalacji LPG po tym jak juz musisz po tych 2 km zgasic samochód przy następnym odpaleniu przełącznik od gazu ustaw w pozycji zero przy uruchamianiu a jak tylko chyci przełącz go odrazu na gaz. U mnie pomoglo. Szczególnie w te zarombiste morozy pragnołem uniknąc zamraznięcia parownika.. Lecz nawet dla swiętego spokju przeczysc zaworek i moze zmien filterek od gazu.