Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Problem z zapalaniem ;/

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mic00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 01 lis 2010, 16:46
Lokalizacja: Kraśnik

[ALL] Problem z zapalaniem ;/

Post autor: mic00 » 01 mar 2011, 15:49

Witam
Mam taki problem że moje auto bardzo ciężko pali na ciepłym silniku. :-( Odpalić na PB równa się z bardzo długim chełtaniem dlatego pale na LPG co też wcale nie ułatwia sprawy bo trzeba kręcić i kręcić...
Co może być przyczyna?? Ma ktoś jakiś pomysł??
Proszę o pomoc :roll:
Pozdrawiam <piwo>
Ostatnio zmieniony 05 mar 2011, 16:36 przez mic00, łącznie zmieniany 1 raz.

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 01 mar 2011, 15:56

A jak z odpalaniem zimnego silnika? Odpalasz na PB czy na LPG?

MolibdynowyGość
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 316
Rejestracja: 28 maja 2010, 13:27
Lokalizacja: Łódź.

Post autor: MolibdynowyGość » 01 mar 2011, 16:07

bo jeśli na zimnym przez dłuższy okres odpalałeś z LPG to nie wróży dobrze pompie paliwa, przy okazji filtr sprawdz.

Awatar użytkownika
mic00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 01 lis 2010, 16:46
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: mic00 » 01 mar 2011, 17:10

Zimny silnik zawsze odpalam na PB i bez problemu pali.

bajtek205
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 lis 2008, 19:18
Lokalizacja: Zamość - Lublin

Post autor: bajtek205 » 01 mar 2011, 18:05

Kolego, aparat zapłonowy powinien być w nienagannym stanie, kopułka a także palec rozdzielacza.W kopułce na tych stykach z czasem zbiera się taki jakby "nagar", usuń go jak go masz, ewentualnie przeczyść - papier ścierny. U mnie pomogło i lata do tej pory.

gruby_lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: gruby_lolek » 01 mar 2011, 20:03

widze ze temat podobny to się podepne.

U mnie natomiast dzieje się tak że zapala na zimnym od pierwszego kopa, gdy ujade ok 2 km zgasze i chce zapalić drugi raz to musze fest krecić i co za tym idzie śmierdzi gazem .
Natomiast jak silnik się nagrzeje pali od kopa.
Silnik pale na LPG

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 01 mar 2011, 20:25

gruby_lolek, sprawdź elektrozawory od gazu. Mogą się zalepiać od syfu.

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 19 lip 2010, 18:39
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: slaby » 01 mar 2011, 20:30

czujnik temperatury padł. sprawdź go

gruby_lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: gruby_lolek » 01 mar 2011, 20:37

slaby pisze:czujnik temperatury padł. sprawdź go
jak sprawdzić ?
odlączyć i wtedy próbować zapalic ?

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 19 lip 2010, 18:39
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: slaby » 01 mar 2011, 22:44

wykręcić i do gara, termometr, miernik i sprawdzić czy trzyma rezystancję w odpowiednich zakresach temperatury. tyle ze musisz gdzies zdobyć wykres temperatury co do rezystancji

Adam Rogowski

Post autor: Adam Rogowski » 02 mar 2011, 19:52

Panowie problem lezy w Parowniku gdyz zalewa auto po zgaszeniu gazem,,proponuje zrobic tak. Przed zgaszeniem auta przelaczyc go na PB i niech chwile pochodzi,,potem zgasis odczekac kilka minut i zapalic na PB,,,mowa o cieplym silniku,,,bo jezeli odpalimy na LPG na zimnym i po przejechaniu tych 2kmzgasimy to jest norma ze ciezko pali gdyz reduktor takze za tym idzie gaz jest niepodgrzany i zalewa silnik gazem...

gruby_lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: gruby_lolek » 05 mar 2011, 16:29

panowie zauwazylem ostanio ze jak włączam auto to nie słychac żadnego pstryknięcia sterownika, czy może być z nim przez to coś nie tak ? i może coś wpływać przez to na spalanie bo spalanie ma teraz jakies 16l LPG /100 km spadło o 2 litry :P

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 05 mar 2011, 20:20

gruby_lolek, chyba chodzi Ci o "pyknięcie" elektrozaworu od gazu. "Pykanie" ma być słyszalne po przekręceniu zapłony(jak odpalasz auto na LPG) lub po dodaniu gazu w celu przełączenia silnika na LPG. "Pyknięcie" ma być wyraźnie słyszalne. Jeżeli tak nie jest to sprawdź elektrozawory- być może się zalepiły od syfu będącego w gazie.

Awatar użytkownika
roodster80s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
Lokalizacja: Proszowice koło Krk

Post autor: roodster80s » 06 mar 2011, 20:18

Gruby Lolku... Ja z tym problem radze sobie tak. Poprostu jesli masz pierwsz generacje instalacji LPG po tym jak juz musisz po tych 2 km zgasic samochód przy następnym odpaleniu przełącznik od gazu ustaw w pozycji zero przy uruchamianiu a jak tylko chyci przełącz go odrazu na gaz. ;) U mnie pomoglo. ;) Szczególnie w te zarombiste morozy pragnołem uniknąc zamraznięcia parownika.. Lecz nawet dla swiętego spokju przeczysc zaworek i moze zmien filterek od gazu. ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl