Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[SWAP B3 1.6PP na 1.8] Czy swap jest problematyczny?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Thauri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2009, 17:38
Lokalizacja: RZL

Post autor: Thauri » 06 mar 2011, 19:34

Konrad sa to zupełnie inne gaźniki .Ci co naprawiają nie chcą przekazywać informacji na temat jak to robią i jaki gaźnik 2ee do jakiego modelu.Poczytaj moj post na zakaz kryptoreklamy na temat silnika PP.
Naprawiłem już kilka takich gaźników znajomym w audi jest to zwykły gaźnik jak każdy inny.
Napisze Ci więcej ,ze te gaźniki mogą pracować na zasadzie czysto mechanicznej bez wielu rzeczy elekt. ale na razie nie zdradzę szczegółów dopóki nie potwierdzę poprawności ich działania na kilku innych gaznikach.
W kwestii klasyfikacji gaźnika w samym tylko Audi są gaźniki o gardz.28 i 30mm.
Jakbyś potrzebował jakiejś części do tego gaźnika to pisz.
Jeszcze jedno na zdjęciu nie widzę elektrozaworu oparów paliwa,mam nadzieje,ze jest tam w gaźniku.

[ Dodano: 2011-03-06, 19:36 ]
Post na zakaz kryptoreklamy silniki benzynowe 1.6PP

konrad
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: konrad » 06 mar 2011, 21:37

Thauri dzięki za linka i odpowiedź.

SUKCES! :) Poskromiłem gaźnik 2ee:) A w zasadzie to zamontowałem ten, który kupiłem na giełdzie i autko śmiga aż miło:D Problemem zapewne był nastawnik przepustnicy (uszkodzona gumowa membrana w moim). Nie wiem jak długo naciesze się gaźnikiem ale jak znowu mi coś siądzie to będę myślał nad zmianą na jakiś inny.

Bardzo dziękuję wszystkim za zaangażowanie i pomoc. Mam nadzieję, że będę potrafił się Wam w przyszłości odwdzięczyć :)

Thauri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2009, 17:38
Lokalizacja: RZL

Post autor: Thauri » 07 mar 2011, 09:54

Ci ,ktorzy beda czytac ten temat jesli wszystko jest podlaczone do gaznika poprawnie i na swoim miejscu a napiecie we wtykach jest to - zapamiętajcie
Najczęstsza przyczyna usterek w tych gaźnikach jest
1-uszkodzony nastawnik przepustnicy/falują obroty/ bez problemu można go wymienić
2-uszkodzony nastawnik ssania za niskie obroty po zapaleniu zimnego silnika,również podlega wymianie
3-uszkodzona guma pod gaźnikiem
Reszta rzeczy z nim związanych występuje b.rzadko.

sansai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 31 sty 2007, 19:30

Post autor: sansai » 05 kwie 2011, 11:48

Nastawnik też można kupić. Ja na alledrogo znalazłem firmę z Brzegu (opolskiego chyba :) która je regeneruje. Można też kupić gumę i samemu się pobawić. Mi na zregenerowanym śmiga już 3 lata może nawet 4... :) Poza tym gaźnik jest ok :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl