Konrad sa to zupełnie inne gaźniki .Ci co naprawiają nie chcą przekazywać informacji na temat jak to robią i jaki gaźnik 2ee do jakiego modelu.Poczytaj moj post na zakaz kryptoreklamy na temat silnika PP.
Naprawiłem już kilka takich gaźników znajomym w audi jest to zwykły gaźnik jak każdy inny.
Napisze Ci więcej ,ze te gaźniki mogą pracować na zasadzie czysto mechanicznej bez wielu rzeczy elekt. ale na razie nie zdradzę szczegółów dopóki nie potwierdzę poprawności ich działania na kilku innych gaznikach.
W kwestii klasyfikacji gaźnika w samym tylko Audi są gaźniki o gardz.28 i 30mm.
Jakbyś potrzebował jakiejś części do tego gaźnika to pisz.
Jeszcze jedno na zdjęciu nie widzę elektrozaworu oparów paliwa,mam nadzieje,ze jest tam w gaźniku.
[ Dodano: 2011-03-06, 19:36 ]
Post na zakaz kryptoreklamy silniki benzynowe 1.6PP
[SWAP B3 1.6PP na 1.8] Czy swap jest problematyczny?
Thauri dzięki za linka i odpowiedź.
SUKCES! Poskromiłem gaźnik 2ee:) A w zasadzie to zamontowałem ten, który kupiłem na giełdzie i autko śmiga aż miło:D Problemem zapewne był nastawnik przepustnicy (uszkodzona gumowa membrana w moim). Nie wiem jak długo naciesze się gaźnikiem ale jak znowu mi coś siądzie to będę myślał nad zmianą na jakiś inny.
Bardzo dziękuję wszystkim za zaangażowanie i pomoc. Mam nadzieję, że będę potrafił się Wam w przyszłości odwdzięczyć
SUKCES! Poskromiłem gaźnik 2ee:) A w zasadzie to zamontowałem ten, który kupiłem na giełdzie i autko śmiga aż miło:D Problemem zapewne był nastawnik przepustnicy (uszkodzona gumowa membrana w moim). Nie wiem jak długo naciesze się gaźnikiem ale jak znowu mi coś siądzie to będę myślał nad zmianą na jakiś inny.
Bardzo dziękuję wszystkim za zaangażowanie i pomoc. Mam nadzieję, że będę potrafił się Wam w przyszłości odwdzięczyć
Ci ,ktorzy beda czytac ten temat jesli wszystko jest podlaczone do gaznika poprawnie i na swoim miejscu a napiecie we wtykach jest to - zapamiętajcie
Najczęstsza przyczyna usterek w tych gaźnikach jest
1-uszkodzony nastawnik przepustnicy/falują obroty/ bez problemu można go wymienić
2-uszkodzony nastawnik ssania za niskie obroty po zapaleniu zimnego silnika,również podlega wymianie
3-uszkodzona guma pod gaźnikiem
Reszta rzeczy z nim związanych występuje b.rzadko.
Najczęstsza przyczyna usterek w tych gaźnikach jest
1-uszkodzony nastawnik przepustnicy/falują obroty/ bez problemu można go wymienić
2-uszkodzony nastawnik ssania za niskie obroty po zapaleniu zimnego silnika,również podlega wymianie
3-uszkodzona guma pod gaźnikiem
Reszta rzeczy z nim związanych występuje b.rzadko.