[b4 1.9 tdi 1z] cieknący olej
Panowie podobny temat przerabiałem jakiś czas temu 2 razy wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów i dalej ciekło aż na łapę silnika, gdy wymieniłem uszczelkę pod kolektorem ssącym jak ręką odjął, niestety silnik ma już najechane jakieś 300tyś to i turbina ma prawo puszczać olej, koszt uszczelek na ssący i wydech około 20zł, tylko trochę czasu zajmuje ta operacja i bez przegubu nie masz co podchodzić do odkręcania kolektorów.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
audion, do górnego zagięcia można lać olej.siejek, nie wiem czy ktoś ci pokaże zdjęcie tego skąd cieknie bo to jest dość ciasne miejsce by cokolwiek zobaczyć nie mówiąc już o zrobieniu zdjęcia.tak jak ci mówię najlepiej weź sobie dobre światło i lusterko i będziesz widział skąd leci olej.jeśli olej jest pod kolektorem ssącym to cieknie z niego jeśli nie tylko pod ale także nad nim to leci z uszczelki pokrywy.z kolektorem nie ma aż tak dużo roboty ale jeśli ma się odpowiednie zaplecze z kluczami.potrzebny ci będzie imbus i dość długa przedłużka i do roboty <ok>
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
dziś zrobiłem zdjęcie mojego wycieku.nie wiem ale wydaje mi się że to cieknie gdzieś z góry i po prostu ścieka na dół i zbiera się przy uszczelce głowicy.widać że olej jest tez u góry nad uszczelką więc musi z góry się przedostawać...na drugim zdjęciu przedstawiłem wam element z którego jak widać sączy się lekko płyn chłodniczy.znikąd nie leci tylko z tego okrągłego elementy.co to w ogóle jest??
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
a to na razie nie będę tego ruszał.nie cieknie z tego dużo więc nie ma co kombinować tym bardziej że mam już trochę dość robienia z układem wodnym u mnie w samochodzie i nie mam zbytnio ochoty po raz 4 spuszczać płyn <ok> tym bardziej że za niedługo czeka mnie rozrząd i pompa wody więc w tedy to zrobię. czyli rozumiem że tam jest jakiś oring który się wymienia czy cały ten korek??