[80 B4] Końcówka drązka kierowniczego
- Wojtek1985
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 30 lis 2008, 19:43
- Lokalizacja: LTM
[80 B4] Końcówka drązka kierowniczego
Mam koledzy pytanie dotyczące końcówki drążka. Grzebałem ostatnio przy aucie i odkręcając nakrętkę z końcówki przy Mcphersonie wszystko poszło gładko, gorzej było później bo próbując zakręcić, niestety nie udało mi się, bo nie wiem jakim cudem gwint się popie.... i nie miałem wyjścia bo nakrętka nie chciała ani się dokręcić ani odkręcić, więc uciąłem kawałek gwintu i zakręciłem. Tylko teraz czy ten gwint nie jest powiedzmy za krótki, bo normalnie to wystaje kawałek poza nakrętkę a u mnie jest teraz równo z nakrętką...będzie się to powiedzmy trzymać, czy lepiej zmienić końcówkę, która mimo wszystko jest ok bo niedawno była zmieniana.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2011, 18:50 przez Wojtek1985, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Wojtek1985
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 30 lis 2008, 19:43
- Lokalizacja: LTM
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Choć prawda jest niestety taka, że jak coś by się miało odkręcić to właśnie w najmniej oczekiwanym momencie np. w trakcie jazdy, a nie podejrzewam, że ktoś będzie się zatrzymywał jadąc z Katowic do Gdyni co 200km, żeby looknąć na końcówkę drążka.
Powiem tak :idea: jeśli nie jesteś pewien tego elementu to go wymień. Ile taka gałka kosztuje? ...30zł? Nie zapominajcie, że życie się ma tylko jedno i nie warto ryzykować.
Tym bardziej, że nie ma nic gorszego jak nagłe rozłączenie się elementu zawieszenia.
Powiem tak :idea: jeśli nie jesteś pewien tego elementu to go wymień. Ile taka gałka kosztuje? ...30zł? Nie zapominajcie, że życie się ma tylko jedno i nie warto ryzykować.
Tym bardziej, że nie ma nic gorszego jak nagłe rozłączenie się elementu zawieszenia.
- Wojtek1985
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 30 lis 2008, 19:43
- Lokalizacja: LTM
Nie sposób się nie zgodzić z Tobą, tylko każdy chyba ma problem z wyciągnięciem końcówki z Mcphersona przy zmianie itp. więc jeśli już miałaby się odkręcić to powiedzmy od razu, bo później jak się "zapiecze" to jest dosyć ciężko. Dlatego wydaje mi się, że powinno być ok.Patrique pisze:Choć prawda jest niestety taka, że jak coś by się miało odkręcić to właśnie w najmniej oczekiwanym momencie np. w trakcie jazdy, a nie podejrzewam, że ktoś będzie się zatrzymywał jadąc z Katowic do Gdyni co 200km, żeby looknąć na końcówkę drążka.
- Wojtek1985
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 30 lis 2008, 19:43
- Lokalizacja: LTM
Powrócę do tematu na chwilę .
Otóż od czasu kiedy przy wymianie końcówki drążka kierowniczego , nie wiadomo czego opadła na dół a nakrętka nie była jeszcze całkowicie odkręcona , też zakręcam drugą nakrętkę jako zabezpieczenie przed korozją .
Żeby dokończyć to odkręcanie , musiałem ją przecinać brzeszczotem bo w żadną stronę nie szła tylko się obracała w główce przegubu .
Może i tu ktoś przerabiał mordęgę odkręcania i się tak zabezpieczył ?
Otóż od czasu kiedy przy wymianie końcówki drążka kierowniczego , nie wiadomo czego opadła na dół a nakrętka nie była jeszcze całkowicie odkręcona , też zakręcam drugą nakrętkę jako zabezpieczenie przed korozją .
Żeby dokończyć to odkręcanie , musiałem ją przecinać brzeszczotem bo w żadną stronę nie szła tylko się obracała w główce przegubu .
Może i tu ktoś przerabiał mordęgę odkręcania i się tak zabezpieczył ?