Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] dymi i ubywa płynu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 10 mar 2011, 19:47

tak jak pisałem wszystko wymienione; pompa tez; chłodnica i korek; troszke płynu ubywa tak na 1000km szklanke niecałą wleje; ale strasznie węże twarde; i bez ogrzewania się szybko grzeje;

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 10 mar 2011, 22:41

davidpolska, a wokół korka jak zrobisz kilka km są ślady płynu/ wilgoci/ widać że wokół korka jest mokro?? Jeśli nie to według mnie to wina korka mimo że go wymieniłeś (że nowy to nie znaczy że działa...). Z tego co piszesz ewidentnie wynika że sie zapowietrza a właśnie przez ten korek układ sam się odpowietrza i musi to robić sam bo inaczej pewnego pięknego dnia rozwaliło by jakiś króciec lub waż... jeśli masz możliwość weź pożycz od kogoś pewny Korek taki który działa na 101% i sprawdź co i jak.. może kupić nowy ale to nie będzie oznaczało że działa..

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 11 mar 2011, 07:55

i to przezz korek by się takie rzeczy działy???jak on niby ma się zepsuć jak mam jeszcze oryginalny;biały;kupiłem zamiennik niebieski i dałem 5 zł; ide teraz pogrzebać i może zapozycze ten korek gdzies u kogos?? ten korek podchodzi o B4'?

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 11 mar 2011, 19:44

Przez taki korek mogą się dziać różne dziwne rzeczy ;-)
Tak, korek od B4 podejdzie jak najbardziej.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 mar 2011, 08:23

Przez taki korek mogą się dziać różne dziwne rzeczy ;-)
Co zresztą nie raz było już na forum opisane. Wspomnę tylko że były przypadki że ludzie remontowali już całe głowice a okazywało się że to.... korek :evil:

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 12 mar 2011, 09:50

ale jak go sprawdzić; bo dzis rano jechałem i temp cały czas przed 90' a wczoraj np równe 90 albo 91;zrobiłem tak ze tego korka nie dokręcałem na siłe tylko lekko tak tylko zeby płyn nie wyciekał; i popusciłem węże od nagrzewnicy; troszke płynu ubyło; pozatym ile ma byc płynu w zbiorniczku bo ja zawsze lałem pod korek a teraz mam to tego napisu minimum ale i tak jest prawie cały zbiornik na zimnym; wiem ze jak się nagrzeje to zwiększa swoją objętość i moze robiło zaduże ciśnienie bo mam tez LPG;czy musi byc na zimym pod korek??

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 mar 2011, 10:07

Broń Boże pod korek. W czasie pracy w układzie chłodzenia pasuje ciśnienie w granicach 1 bara. O ile powietrze jest dość mocno ściśliwe to płyn już nie. Jak zalejesz pod korek to będzie ci wywalać płyn i kto wie co jeszcze będzie się działo.

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 12 mar 2011, 13:18

to ile ma być na zimnym ile na ciepłym; pod minimum i tyle; może ktoś na fotce pokazac ile na zimnym ma byc bo na rozgrzanym wiadomo się poziom podnosi;) :-/

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 mar 2011, 13:25

Ja leje zawsze na zimnym między maks a mini. Na gorącym nie obserwuje podnoszenia się płynu, może minimalnie. Jeśli układ nie jest zapowietrzony i płyn jest ok to nie będziesz obserwował wahania się płynu.

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 12 mar 2011, 13:29

a czemu na tym zbiorniku jest taki dziwnie ; minimum powinno być gdzieś u dołu zbiornika a nie wyżej niż środek :(

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 mar 2011, 13:44

a czemu na tym zbiorniku jest taki dziwnie ; minimum powinno być gdzieś u dołu zbiornika a nie wyżej niż środek :(
Nie może tak być. Minimum jest chyba na poziomie nieco wyższym niż nagrzewnica. Gdyby minimum było niżej niż sama nagrzewnica to by ci się zapowietrzała.

I nie mów że w Audi jest dziwnie bo nie widziałeś układu chłodzenia w Hondach. Tam to dopiero jest dziwnie. Bez dobrej latarki nie dojrzysz ile masz płynu :mrgreen:

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 12 mar 2011, 15:31

a już rozumiem; chodzi o nagrzewnice; nawet nie wiedziałem powiem szczerze; dobra naleje na zimnym miedzy max i min i zobacze może nie będzie wywalać;?? bo ja zawsze pod korek i sie zastanawiam dlaczego wywala; odpowiem pozniej albo jutro,chyba ze uszczelka;(

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 12 mar 2011, 23:11

Jak będzie troche poniżej minimum to nic się nie stanie kurcze to nie apteka... A co do korka to tak jak wyżej koledzy pisali, poza tym rozwiązania sprawy zawsze trzeba szukać od najprostszych rzeczy bo one są najtańsza a co za tym idzie mogą się najczęściej psuć..

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 13 mar 2011, 07:03

i teraz mi temp non stop trzyma przed 90 bez ogrzewania; wczoraj jezdziłem bez ogrzewania ;zrobiłem rano z 20 km i nic; tem przed 90; a przedtem po 10 już było 90-92; no i węże zobacze jeszcze bo nie patrzyłem po jezdzie,jak cos to sie odezwe;

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 13 mar 2011, 12:21

To chyba dobrze ze juz sie tak nie gotuje?? Sprawdz te węże powinny być ok..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl