Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[NG B4 LPG] Modyfikacje miksera , na PB OK, na LPG dławi....

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

[NG B4 LPG] Modyfikacje miksera , na PB OK, na LPG dławi....

Post autor: primo121 » 11 mar 2011, 17:05

Witam wszystkich klubowiczów.

Prosiłbym o jakies rady, sugestie dotyczące tego co zrobić z autem , z instalacją LPG.

Silnik: 2.3 NG
Instalacja II generacja


Kupiłem auto z LPG i na benzynie jak i na gazie było naprawdę zamulone....

Ostatnio wymontowałem mikser, założyłem bezposrednio gumę dolotową nad przepływką na kolektor i jak to jeden klubowicz pisał "można się zabić", zmiana jest naprawde mocno zauważalna, auto żwawe, lepiej się wkręca.... ale jest niestety jedno ale.... dużo pali a ja dużo jeżdżę i dobrze by było gdyby na gazie chodziło lepiej niz na początku i w miarę nie paliło za wiele bo tyle km co robię to na PB nie wyrobię a nie mam jak kupić auta jeszcze jednego z gazem.

Po prostu teraz dostaje więcej powietrza i radzi sobie niezle.



a więc z miksera wyciąłem taka metalową kulke na trzech nogach i żeby mialo wiekszy przeplyw powietrza.

no i ma ale..... nie chce jeździć na LPG, na benzynie jest juz niezle, chodzi tak jak bez miksera bo wiecej dostaje powietrza ...


a na gazie.... dławi, wolno się wkręca, dusi się jak nie wiem.

na wolnych obrotach trzyma sie w miarre, regulowalem , kręcilem i nic to nie daje, może delikatna różnica ale jakby żadna.

i teraz co zrobic ???

zalożyć mogę taki mikser z kólką w środku jak miałem ale co to da ? powrócę do punktu wyjścia... zmulone auto które nie tak mało pali. mały prześwit i mniej powietrza.


moze słaby parownik mam co ? (później poszukam i zobacze jaki dokladnie)


albo jakoś to mądrze rozwiązać.....


ma ktoś pomysły ???


teraz po wycięciu tej kulki mam otwór o srednicy okolo 4 cm.


na mikserze 3 wyjścia:
1. dopływ gazu,
2.na krokowca
3.nie wiem na co ten.... leci od parownika

czwarte od dołu zaślepione.

Zdjęcia dodane.

Parownik jak widac ma 100 HP

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 12 mar 2011, 18:52

Ze zmodyfikowanym mikserem możesz się już pożegnać, raczej się nie przyda :) Jedyne rozsądne rozwiązanie Twojego problemu to BLOS. Inwestycja może się wydać duża, ale nie będziesz żałował. Niektórzy wsadzają do NG większy mikser (koszt w Olsztynie ok 120 zł) auto jest trochę żwawsze, ale zwiększa się ryzyko wystrzału, no i nie da się prawidłowo wyregulować mieszanki na niższych obrotach.

Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

Post autor: primo121 » 12 mar 2011, 19:03

kombinacji dziś narobiłem naprawde wiele i kur... nic z tego, albo chodzi ale bardzop zamulony a na benzynie ok, albo z mniejszym otworem tak trzyma obroty na 100 i tak buda trzesie ze szok.

wyczyściłem dziś parownik bo taki był zaklejony ze masakra. mikser widze ze nie bedzie mi potrzebny i czy to musi byc idealnie taki przeplywa powietrza jak na początku ?

nie da sie rozwiązać tego kupując wiekszy parownik zamiast 100 to 150 i wtedy większy otwór w mikserze ?

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 12 mar 2011, 19:08

Twój reduktor w zupełności wystarczy. Cała wina leży w mikserze, możesz kupić o większej średnicy ale skutki mogą być takie jak napisałem wyżej. Blosa używanego kupisz za 250 zł czyli 100 zł drożej od większego miksera. Radość z jazdy nie do opisania :) Praktycznie zerowe ryzyko wystrzału, dynamika na gazie i PB taka sama, niższe spalanie i ubytek mocy ok 5 KM od nominalnej mocy silnika :)

Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

Post autor: primo121 » 12 mar 2011, 19:11

No tak tylko takiego blosa jeszcze w tym silniku gdzieś wpakować to jest wyzwanie .... trafilem na gazownika takiego w okolicy to mówi że to nie realne tu jest. ale jakbym może pokombinował to bym i założył ale nie tak ze się będzie coś przecierać czy pękać bo nie ma miejsca.....

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 12 mar 2011, 19:20

To musiał być kiepski albo leniwy gazownik :) Montaż nie należy do łatwych czynności, ale nie jest też niemożliwy. Spójrz ilu jest chłopaków na forum zadowolonych z BLOSA. Innej mądrej rady na temat Twojego problemu nie usłyszysz, możesz mi wierzyć :)

Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

Post autor: primo121 » 12 mar 2011, 19:24

Myślałem nad Blosem już dawno, tylko uzywki jakoś nie moge zanaleść. jedynie nowy 380+ 20 wysylka, plus 30 ustawienie gazu, i kupa roboty.

chcialem tak narazie z tym mikserem przykombinować żeby jakoś to narazie jeździlo , a z czasem kupie na spokojnie blosa i bede sie bawil z zalozeniem go.

czyli co kolego polecach na chwilę obecną ? kupic używany mikser taki jak mialem wcześniej w dobrym stanie i go wlozyc ?

i bedzie to chodzilo ?

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 12 mar 2011, 19:32

Ja kupiłem an allegro blosa w dobrym stanie za 280 zł z wysyłką, mój kolega miesiąc temu za 290. Także szukaj a znajdziesz :)

Na chwilę obecną poszukaj na szrocie miksera do 2.3, nie musi być identyczny, ważne żeby nie był mniejszy, zamontuj go szczelnie i powinno hulać bez problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl